2008-10-18, 11:00
Medlem
FruQs avatar
Undrar lite hur ni gör med sexandet då du eller din kvinna har mens, kör ni på som vanligt..... eller gör ni på andra sätt? , som ni bara gör just under mens perioden eller skiter ni helt i sex under den tiden?
Citera
2008-10-18, 11:04
Medlem
WrathInMes avatar
D e väl bara å köra på som vanligt, tycker jag... Lägg en handduk under bara, så att sängen inte blir färgad...
Citera
2008-10-18, 11:22
Medlem
Liberaliss avatar
Hon tar det oralt.
Citera
2008-10-18, 11:31
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Hon tar det oralt.

Or tap that ass..
Citera
2008-10-18, 12:28
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruQ
Undrar lite hur ni gör med sexandet då du eller din kvinna har mens, kör ni på som vanligt..... eller gör ni på andra sätt? , som ni bara gör just under mens perioden eller skiter ni helt i sex under den tiden?
det är ju bara att köra på...... fast kanske inga djupa tungpenetreingar vid oralsex......
Citera
2008-10-18, 12:32
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruQ

Jag hade sex med min ex-flickvän vid ett tillfälle (för många år sedan) då hon menstruerade. Vi körde på i sängen hos en (ovetande) bekant med en handduk under. Det är ingenting jag någonsin vill testa igen. Det såg äckligt ut, det var bökigt och det luktade mer än lovligt suspekt. Särskilt upphetsande var det med andra ord inte, så när en tjej menstruerar så avstår jag helst vaginal penetration, alternativt tigger om en avsugning.
Citera
2008-10-18, 12:32
Medlem
Vi kör på som vanligt. Dock vill jag inte att han slickar mig och skulle väl tro att det inte är så mysigt heller så..

Med tidigare killar har det varit uppehåll i sexet när jag haft mens, men den här killen bryr sig inte om det blodar ner lite.
Citera
2008-10-18, 13:00
Medlem
Zorshas avatar
Jag blöder på pass lite, så att det räcker med en noggrann tvagning för att man knappt ska märka nåt.
Man kanske ser lite på honom efteråt, men inget som märks under tiden.
Det kommer trots allt bara igenom en droppe åt gången, så det handlar väl mest om att få bort det man redan har i sig, så hinner inte så mycket nytt rinna ner sen innan man är klar.
Citera
2008-10-18, 13:06
Medlem
Livrädd med stils avatar
How about inte ha sex alls under den veckan? Är inga problem för min del.
Citera
2008-10-18, 13:26
Medlem
Kör på som vanligt.

En bra början är dock att ta en dusch tillsammans innan och i duschen köra med fingrarna.
På så sätt så får du ut det mesta som redan finns inuti henne och därmed få en ren säng efter sexet sen.

En handduk under är dock bra för säkerhets skull.
Citera
2008-10-18, 13:31
Medlem
tapirs avatar
En handduk eller två under, att inte ha sex bara för att det är röd vecka kommer inte på fråga :P
Citera
2008-10-18, 14:44
Medlem
antonstds avatar
Fruktansvärt avtändande. Körde på en tjej som hade mens igår, slutade att magen lår och lakan var nerblodade, och jaa... även kuken. Avtändande som sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in