2008-10-16, 16:19
Medlem
TZUs avatar
....nu slår jag in en dörr stor som en lagårdsvägg förmodligen då jag inte varit tillräckligt duktig i att söka i andra trådar...

...hur som, jag vill aldda ner så filmer för "nytta och nöje" men möts av "...due to an unrecognised codey or a corrupt binary..." istället för en "thumnailed" bild...

...utan att den berättar vad som saknas så kanske någon kan berätta var jag kan ladda ner något som fixar allt...(okey...men jag måste ju fråga...)...
Citera
2008-10-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TZU
....nu slår jag in en dörr stor som en lagårdsvägg förmodligen då jag inte varit tillräckligt duktig i att söka i andra trådar...

...hur som, jag vill aldda ner så filmer för "nytta och nöje" men möts av "...due to an unrecognised codey or a corrupt binary..." istället för en "thumnailed" bild...

...utan att den berättar vad som saknas så kanske någon kan berätta var jag kan ladda ner något som fixar allt...(okey...men jag måste ju fråga...)...

OT: Herregud människa, du behöver bättra på din stavning och meningsuppbyggnad, låg standard till och med för FB.

OnT: Som jag förstod det behöver du codecs eller? Enklast är då att bara ladda ner VLC, klarar det mesta utan krångel. Dock inte 100% bäst ur ett rent prestandaperspektiv, särskilt med HD-film.
http://www.videolan.org/vlc/
Citera
2008-10-16, 17:43
Bannlyst
googla efter CCCP-codec pack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in