2008-10-16, 16:19
Medlem
TZUs avatar
....nu slr jag in en drr stor som en lagrdsvgg frmodligen d jag inte varit tillrckligt duktig i att ska i andra trdar...

...hur som, jag vill aldda ner s filmer fr "nytta och nje" men mts av "...due to an unrecognised codey or a corrupt binary..." istllet fr en "thumnailed" bild...

...utan att den berttar vad som saknas s kanske ngon kan bertta var jag kan ladda ner ngot som fixar allt...(okey...men jag mste ju frga...)...
Citera
2008-10-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TZU
....nu slr jag in en drr stor som en lagrdsvgg frmodligen d jag inte varit tillrckligt duktig i att ska i andra trdar...

...hur som, jag vill aldda ner s filmer fr "nytta och nje" men mts av "...due to an unrecognised codey or a corrupt binary..." istllet fr en "thumnailed" bild...

...utan att den berttar vad som saknas s kanske ngon kan bertta var jag kan ladda ner ngot som fixar allt...(okey...men jag mste ju frga...)...

OT: Herregud mnniska, du behver bttra p din stavning och meningsuppbyggnad, lg standard till och med fr FB.

OnT: Som jag frstod det behver du codecs eller? Enklast r d att bara ladda ner VLC, klarar det mesta utan krngel. Dock inte 100% bst ur ett rent prestandaperspektiv, srskilt med HD-film.
http://www.videolan.org/vlc/
Citera
2008-10-16, 17:43
Bannlyst
googla efter CCCP-codec pack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in