• 1
  • 2
2008-10-16, 20:21
Bannlyst
Har du admin-rttigheter s kan du skerligen distrubuera login-scripts til lalla anvndarna (P min skola kr vi Novell, och ibland scriptar de om lite configs..)

Bara jag som ser mjligheten att dra in en trojan p varenda skoldator?

P.S. Om ni r lite smarta s skapar ni nnu ett adminkonto som ni inte anvnder. P s stt har ni ett konto som ni kommer t, ifall det ni fr nuvarande anvnder loggas samt stngs av.
2008-10-17, 08:25
Medlem
DiviCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av >>Scanner
Har du admin-rttigheter s kan du skerligen distrubuera login-scripts til lalla anvndarna (P min skola kr vi Novell, och ibland scriptar de om lite configs..)

Bara jag som ser mjligheten att dra in en trojan p varenda skoldator?

P.S. Om ni r lite smarta s skapar ni nnu ett adminkonto som ni inte anvnder. P s stt har ni ett konto som ni kommer t, ifall det ni fr nuvarande anvnder loggas samt stngs av.

Vi kan gra precis vad vi vill med alla anvndare Och eftersom vi gtt den fina kursen i hur man anvnder programmet vet vi ju faktiskt hur ocks

Nej, det dr med trojaner har inte bara slagit dig :P Men som jag sagt tidigare s r vi inte ute efter att terrorisera eller ngot sdant. Vi vill bara ha makten fullt ut, inte utnyttja den..

Vi har 3 adminkonton redan som vi har tillgng utspridda p olika stllen i kontexten.
2008-10-17, 18:01
Medlem
Ireqoms avatar
Haha min lrare glmde ocks att logga ut en gng. Och jag ngra klasskompisar satt rotade igenom filerna lite. Och hittade massa kommande prov grejjer. Men en av dem fegade ur och stngde av datorn! Fan va arg jag blev... Jag ville ju fuska p proven och g ut gymnasiet som den pundare jag r... haha =D
2008-10-17, 21:59
Medlem
monstermagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Nej, det dr med trojaner har inte bara slagit dig :P Men som jag sagt tidigare s r vi inte ute efter att terrorisera eller ngot sdant. Vi vill bara ha makten fullt ut, inte utnyttja den..
Borde inte det ev. AV:et isf upptcka trojanen ? En tanke bara..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in