2008-10-16, 01:16
Medlem
Hejsan, jag har nu kpt en ny dator, Packard bell ixpower ngonting, dubbla SLI grafikkort och grejor. Men det r s att i princip allting funkar p datorn.
Frrutom en grej och det r att jag inte kan installera nedladdningsprogram och tankar ner musik och snt, kommer hela tiden upp ett felmeddelande nr jag ska starta programmet :S
Limewire, utorrent, azureus, dc++ o.s.v. Direkt s kommer felmeddelande rutan upp och d mste man klicka avsluta program, s ska datorn leta igenom vad felet var och skicka felmeddelande, men inget sdant fr jag.. Vntar hur lnge som helst. Har avinstallerat och installerat igen flera gnger, startat om datorn som en tok, men det total vgrar... Ngon som har en lsning? Kanske finns en sprr eller liknande p ngot stlle? :S
Citera
2008-10-16, 01:18
Medlem
det lter ju jvligt strt... exakt hur lyder felmeddelandet?
Citera
2008-10-16, 02:04
Medlem
joo det gr ju det, LimeWire har slutat att funger
"Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stngs och du kommer att meddelas om det finns ngon lsning p problemet".
[Stng program]

Det r de jag fr... Str mig som satan p det.. Kan inte ladda ner min musik
Citera
2008-10-16, 02:22
Medlem
Hydroliciouss avatar
Gller detta endast p2p program? Allt annat funkar? Winamp, VLC, msn etc etc?
Citera
2008-10-16, 03:20
Medlem
jopp, allting annat fungerar :S
Citera
2008-10-16, 03:32
Medlem
Hydroliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colt3n
jopp, allting annat fungerar :S

Det var verkligen ovanligt. Nstan s att man fr konspirationstankar om att antipiratbyrn tvingar datortillverkare att stta in sprrar mot fildelningsprogram

Jag kan tyvrr inte hjlpa dig med detta. Googla, pilla rundor.. Frsk ngot. Jag vet inte. Tyvrr
Citera
2008-10-16, 10:30
Medlem
Amantes avatar
har du provat att stnga av windowsbrandvggen? det KAN vara den som blockar p2p-programmen, men jag r inte helt sker.
Citera
2008-10-16, 20:12
Medlem
mjaa jag kan ju testa, funderade p att formatera datorn, men jag vet inte.. Har sparat s mycket bilder och skit p datorn, s jobbigt att fixa med det, sen om det inte funkar d r allt i ondan.
Vet inte riktigt vad jag ska googla efter, har redan skt lite verallt, mja jag vettefan egentligen..
Citera
2008-10-16, 21:04
Medlem
DiviCs avatar
Har du ett USB-minne:

G hem till en polare, skolan/jobbet tanka Partition Magic dr om det r mjligt. Dela upp hrddisken i 2 partitioner, lgg ver bilderna och det du vill spara p den nya och formatera den andra.

Inget USB-minne:
rligt s r jag helt vrdels p problemlsningar, men du kan ju skicka in en hijackthislog. Kanske r ngonting dr som inte stmmer, kanske r ngot litet malware som ligger och gnager. Nu kommer jag tyvrr inte ihg vad programmet heter men titta runt i trdarna s fr du fram vad programmet heter (skert en lnk ocks) fr att ta bort snna dr busterroristvirus
Men det finns nstan alltid ngon snll person som kommer och hjlper dig med logen, t o m jag har ftt hjlp med snt
Senast redigerad av DiviC 2008-10-16 kl. 21:07.
Citera
2008-10-16, 21:22
Medlem
mjaa, ett usb minne p 1 GB, vet inte vad det ska hjlpa men :P

fan vad jobbigt allting ska vara haha ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in