Tänkte höra va de bästa preparat ni/du kan rekommendera men som fort är lagligt,( alltså får va förbjudet av svenska riskidrottsförbundet å sånt shit men inte klassas dom narkotika)
vill inte ha massa frågor å svar som e o relevanta
Tack på förhand
Senast redigerad av Le'Costa 2008-10-15 kl. 01:14.
Tänkte höra va de bästa preparat ni/du kan rekommendera men som fort är lagligt,( alltså får va förbjudet av svenska riskidrottsförbundet å sånt shit men inte klassas dom narkotika)
vill inte ha massa frågor å svar som e o relevanta
Jag skulle med säga Testo, om det är muskeltillväxt du är ute efter.
okeej ändrar men ändå¨inte fått nått svar, som ja hade hoppats på ville ha lite tips på preparat man kunde köpa, namn osv som inte e klassade som en drog.
okeej ändrar men ändå¨inte fått nått svar, som ja hade hoppats på ville ha lite tips på preparat man kunde köpa, namn osv som inte e klassade som en drog.
inget doping medel är klassat som drog vad jag vet, däremot är det doping och läkemedelsklassade prepparat. Vill du inte använda dessa kör kreatin samt protein tillskott
Har testat Animal Stak och nu vet jag inte om det är sådär annars eller om det hjälper men jag har ökat bra i styrka senaste vecka, inne på andra 3:e veckan nu.. Tar både Animal pack och Animal Stak
Du har visst fått svar.
Preparat man kan köpa = testosteron
Namn = testosteron
Narkotikaklassat? = NEJ!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!