Hej! kan du datorer bra och orkar läsa det här så blir jag överlycklig
Jag har en dator med för mycket virus och skräp i, Så jag tänkte det var dags att slänga i en Xp och göra den så gott som ny. MEN skivan som jag använder funkar bara till hälften. Så nu är datorn låst på halva installationen.
Den ber om cd.n hela tiden. Men den är ju trasig.
Finns det nåt jag kan göra?? finns det nån form av cd jag kan slänga i och få det att funka????
Jag har en dator med för mycket virus och skräp i, Så jag tänkte det var dags att slänga i en Xp och göra den så gott som ny. MEN skivan som jag använder funkar bara till hälften. Så nu är datorn låst på halva installationen.
Finns det nåt jag kan göra?? finns det nån form av cd jag kan slänga i och få det att funka????
PLEASE HELP
ring nånn polare som har en xp-skiva..... annars får du väl testa att göra om från början.
PLEASE HELP
Varför har du panik? Kan du inte bara göra om hela installationen med en fungerande skiva?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!