2008-12-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmXXX
Ja, det där stämmer bra. Månsson har dessutom lyckats med en annan bedrift, nämligen att bli utkastad 3 helger på raken från station8 och därefter portad i en månad...

Jasså, det är därför det har varit så lite skandaler i ske-å på sistone!
Citera
2008-12-29, 21:05
Medlem
rainbowrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajve
Anledningen till att T. Wallgren lämnade Luleå mitt under säsongen har vär med V. Lindgrens flickvän att göra

Jaså? Utveckla!
Citera
2008-12-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmXXX
Ja, det där stämmer bra. Månsson har dessutom lyckats med en annan bedrift, nämligen att bli utkastad 3 helger på raken från station8 och därefter portad i en månad...

Han har även lyckas sticka ner kuken i en 50 cl cola flaska
Citera
2008-12-30, 00:49
Medlem
Skog.Vallens avatar
Huselius vs Jönsson

Vet inte om detta har tagits upp i tråden ännu.

Som de flesta vet så stannade J.J i NHL endast något år, men kände att han saknade familjen.

Hursomhelst har jag hört rykten av någorlunda tillförlitliga källor att Kristian Huselius tvingades att lämna Färjestads BK för Frölunda på grund av att han smällde på Jörgen Jönssons fru.

Huselius, in och ut.
Jönsson, in.
Citera
2008-12-30, 05:20
Medlem
Imperatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ursäkta, men det där låter som en riktig rövarhistoria. Vandringsmyterna om Ejdepalm är många och de flesta har (som denna) inget eller mycket lite med sanningen att göra.

Jaså, vilka vandringsmyter finns det runt Ejdepalm? Att han inte duger till annat än korphockey vet vi redan, men vill ju gärna höra om han har andra talanger..!

Angående Luleå kan jag ju bara bekräfta att Wallgren fick lämna p.g.a. fiffel med Lindgrens flickvän samt att även Tomas Sjögren på sin tid var en riktig höjdare bland de övrigas fruar/flickvänner.

Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Hustrumisshandel? Har Lundström någonsin varit gift???

Nåväl....lite uppdatering kring honom. (OK, lite OT...) Han har nu flyttat hem till Kiruna igen och pluggar på KomVux. Han ville inte lira hockey någon annanstans än i Björklöven, men han kom rejält på kant med Lövens sportchef och lämnade Umeå lätt besviken kan man säga....

En extremt tystlåten och tillbakadragen person, men de som känner honom väl genom idrotten säger att det inte alls finns några våldstendenser hos honom.

Hmm, ALLA rykten och direkta källor jag har från hans tid i Modo talar ju om det motsatta. Han var riktigt hård på flaskan, en riktig demon i fyllan och välkänd ("ökänd") ute i Ö-viks nattliv. Som någon skrev, "i de lugnaste vatten"...

Grymt underhållande och matnyttig tråd förresten, hoppas den fortsätter så!
Citera
2008-12-30, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drivhuset
Han har även lyckas sticka ner kuken i en 50 cl cola flaska

Hur fan tror du att någon får ner kuken genom den lilla flasköppningen!?
Citera
2008-12-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skog.Vallen
Vet inte om detta har tagits upp i tråden ännu.

Som de flesta vet så stannade J.J i NHL endast något år, men kände att han saknade familjen.

Hursomhelst har jag hört rykten av någorlunda tillförlitliga källor att Kristian Huselius tvingades att lämna Färjestads BK för Frölunda på grund av att han smällde på Jörgen Jönssons fru.

Huselius, in och ut.
Jönsson, in.

nä, det du har skrivit har inte tagits upp i denna tråd.

intressant grej förresten du skriver.
om huselius är inblandad så är det enligt mig fullt möjligt att han ställer till med skandaler av olika slag. alla vet ju redan att husse är mycket aktiv vid sidan av rinken med diverse "hobbyn".
jag minns även att husse blev avstängd från spel när han var i färjestad pga dålig disciplin.

bra jobbat där.
fram med mer skvaller om du har fler.
Citera
2008-12-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Hur fan tror du att någon får ner kuken genom den lilla flasköppningen!?

är det en plastflaska så kanske går det att doppa sin pitt i den lilla öppningen.
eller så kanske har snubben en sån liten pitt att han inte får doppa tjejer utan får ta till flaskor istället i ren desperation.
Citera
2008-12-30, 12:05
Medlem
Robert Burakowski? Han levde väl rövare under sin aktiva tid i Sverige, av det lilla jag hört verkade han helgalen.
Senast redigerad av Petter Utas 2008-12-30 kl. 12:07.
Citera
2008-12-30, 13:23
Medlem
rainbowrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperatore
Jaså, vilka vandringsmyter finns det runt Ejdepalm? Att han inte duger till annat än korphockey vet vi redan, men vill ju gärna höra om han har andra talanger..!

Angående Luleå kan jag ju bara bekräfta att Wallgren fick lämna p.g.a. fiffel med Lindgrens flickvän samt att även Tomas Sjögren på sin tid var en riktig höjdare bland de övrigas fruar/flickvänner.

Enligt NSD.se så är Ejdepalm aningen charmigare än sina lagkamrater, så jag kan tänka mig att det finns en hel del vandringsmyter om honom!

Wallgren - Lindgren dramat hade jag ingen aning om!
Citera
2008-12-30, 14:35
Medlem
jonathan hedström

Har inte orkat läsa igenom tråden så jag vet inte om det varit uppe redan.

Har hört ett rykte om att Timrås målvakt, Backlund, satte på Hedströms fruga och att det skulle vara en av anledningarna till att han drog till ryssland och spelade.

Någon som vet om det stämmer?
Citera
2008-12-30, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leon001
Har inte orkat läsa igenom tråden så jag vet inte om det varit uppe redan.

Har hört ett rykte om att Timrås målvakt, Backlund, satte på Hedströms fruga och att det skulle vara en av anledningarna till att han drog till ryssland och spelade.

Någon som vet om det stämmer?

Du skulle nog orkat läsa igenom tråden innan du postade i alla fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in