• 1
  • 2
2008-10-14, 18:43
Medlem
Imorgon får jag antagligen hem lite Valium och Xanor/Xanax (för det är väl samma sak?)
Jag har aldrig tidigare provat Xanor men jag har provat Valium, men jag har en ganska hög toleransnivå när det gäller typ Zolpidem och Zopliklon.
Jag älskar ruset på Zopliklon ch Zolpidem, dock inte lika roligt dagen efter då hela kartor är slut och man minns inte ett skit av vad man gjort.

Hur kan ruset jämföras med Xanor? Hur blir man? Hur mkt bör en "medeltolerant" person ta första gången?
Citera
2008-10-14, 18:45
Bannlyst
Är du en ångestfylld man/kvinna så kommer du känna dig gladare och ingen ångest alls och allting är perfekt....unfefär vad jag kommer på nu...
Citera
2008-10-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Är du en ångestfylld man/kvinna så kommer du känna dig gladare och ingen ångest alls och allting är perfekt....unfefär vad jag kommer på nu...

Jo, det vet jag själv också.
Men många snackar om att man kan "flumma" på benso. Jag är t.ex väldigt blyg och om jag då tar en stilnoct säger vi så är livet så mkt enklare och roligare. Är det så med dessa också?
Citera
2008-10-14, 18:51
Medlem
mr.falkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niiile
dock inte lika roligt dagen efter då hela kartor är slut och man minns inte ett skit av vad man gjort.

åh gamla minne du behöver verkligen inte ta mycket, börja lite soft med två-tre st (antar det är dom lila 1mg du har) sen vill du bli riktigt bäng vilket man kan bli av xanoren så fortsätter du uppåt tills allt e slut för det är ett vanligt fenomen med xanoren...
Citera
2008-10-14, 18:51
Medlem
https://www.flashback.org/showthread.php?t=113098
https://www.flashback.org/showthread.php?t=568984
OCH
https://www.flashback.org/search.php
Citera
2008-10-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
åh gamla minne du behöver verkligen inte ta mycket, börja lite soft med två-tre st (antar det är dom lila 1mg du har) sen vill du bli riktigt bäng vilket man kan bli av xanoren så fortsätter du uppåt tills allt e slut för det är ett vanligt fenomen med xanoren...

Hur bäng blir man då? Om man tar som du sa typ 2-3 mg och blir lagom go och frammåt och tycker livet e härligare, märker då lätt andra folk de på dig?
Och en annan fråga - är det något man kan sova på?
Vad är bäst att sova på; Valium eller Xanor? För min läkare vägrar skriva ut sömntabletter även om jag äter antidepressiva.
Citera
2008-10-14, 19:09
Bannlyst
Citat:
Hur bäng blir man då? Om man tar som du sa typ 2-3 mg och blir lagom go och frammåt och tycker livet e härligare, märker då lätt andra folk de på dig?
Och en annan fråga - är det något man kan sova på?
Vad är bäst att sova på; Valium eller Xanor? För min läkare vägrar skriva ut sömntabletter även om jag äter antidepressiva.
xanor e bäst att sova på. valium känner du av mer dan efter du vaknat!
Citera
2008-10-14, 19:15
Medlem
Citera
2008-10-14, 19:17
Medlem
mr.falkens avatar
Citat:

ju mer du äter desto lättare är det att se, men vanligt folk som inte vet nånting ellr misstänker att du knarkar är det inte säkert att dom ser,

brukade ta några folköl till dom men inget att rekomendera när du är ovan
Citera
2008-10-14, 19:30
Medlem
Citat:
ju mer du äter desto lättare är det att se, men vanligt folk som inte vet nånting ellr misstänker att du knarkar är det inte säkert att dom ser,

brukade ta några folköl till dom men inget att rekomendera när du är ovan

Ok, men min morsa ser med en gång om jag tagit typ 3 valium. Inte roligt. Men måste ha.. jag har ångest, sömnsvårigheter.. men min läkare vill inte skriva ut till en 19-åring... tyvärr.. =(
Citera
2008-10-14, 19:57
Medlem
mr.falkens avatar
Citat:
Ok, men min morsa ser med en gång om jag tagit typ 3 valium.

då ligger du lite risigt till gällande xanor, ta då inte mer än två iallafall UTAN öl så tror jag du får ett soft läge å lås in resten på ett bankfack ellr nått

mot sömnsvårigheter så borde du ju få ut imovan iallafall?
Citera
2008-10-14, 20:34
Medlem
Citat:
då ligger du lite risigt till gällande xanor, ta då inte mer än två iallafall UTAN öl så tror jag du får ett soft läge å lås in resten på ett bankfack ellr nått

mot sömnsvårigheter så borde du ju få ut imovan iallafall?

Nej.. jag vet inte hur jag ska arumentera mot min läkare för att få ut t.ex Imovane.. ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in