Citat:
Ursprungligen postat av Noppisman
Fan va koolt, trodde de bara va jag.
Kan komma på mig själv att jag gör ngn min/reaktion från samtalet som simuleras, elr att jag mimar lite.
jag med!

det är vanligt med ökad kreativitet, större visuellt tänkade och vissa fall högre IQ för dem/oss med ADHD/ADD
Citat:
Pågår en ADD-utredning om mig nu, men jag är alltid så jävla förbannad på allting, så funderar på om det är ADHD + depression, då jag verkligen inte är hyperaktiv. Bara jävligt argsint. Även fast jag inte kan släppa åt på känslorna.
Någon som känner igen sig?
Kan det inte vara så att du har en ADD/ADHD-diagnos och utöver det är jäkligt arg över något? Ilskan kan bero på något annat. Har du något att vara arg över?