• 1
  • 2
2008-10-14, 15:32
Medlem
det e så här att jag har 2 recept på stilnoct som jag använder båda ,men läkaren glömnde att jag hade en gammalrecept så hon skrev utt mera stilnoct ..jag jurde 2 uttag på 30 tabl inom 2 veckor ..och nu så sa jag att stilnoct inte hjälpte mig ...så hon skrev utt imovane till mig ...men jag är rädd att göra uttag igen ...för att kanske apoteket ringer till henne o säger att jag jurde många uttag på så kort tid...?????????????? är rädd.....

o sen min andra rädsla är att hon sa till mig att jag skulle lämmna mina stilnoct jag hade kvar till henne ...men jag har inga stilnoct....bara om jag gör uttag såå har jag....

snälla hjälp mig...jag vet inte vad jag ska göra ...

sorry för min dålig skrivning och om jag hamnat fel...men jag behöver verkligen hjälp ...
Citera
2008-10-14, 15:36
Medlem
Köp svarta stillisar och lämna in den här gången och ge fan i att ljuga vidt och brett för din läkare så kanske du håller dig ur skiten nästa gång
Citera
2008-10-14, 15:41
Medlem
jag kan inte köpa svart....jag e jag har ingen alls kontakt med vad det gäller svarta grejer ....har alltid haft recept.....

men vad tycker ni ???tror ni att apoteket kommer kontrolera mig eller?

jag jurde uttag på stilnoct....

16 sept
sen

1 okt..
o sen

9 okt

o nu har jag ....recept till stilnoct som jag kan hämta utt när jag vill ...och imovane .....men jag är rädd att göra uttag
Citera
2008-10-14, 15:42
Medlem
Skaffa en kran, lär dig skriva ordentligt och ryck upp dig.
Citera
2008-10-14, 16:39
Medlem
Mr.Burnss avatar
Tror inte det är nån chans att apoteket kommer ringa upp läkaren.
Men ta det lugnt med låtsas-flödret nu
Citera
2008-10-15, 19:09
Medlem
ingen mer med förslag?

jag har köp imovane och det e den jätte dålig fan...jag för ingen efekt alls
Citera
2008-10-15, 19:14
Bannlyst
Gå till ett annat apotek, sluta noja.. Det är nog lungt..
Citera
2008-10-15, 19:24
Medlem
Knarkomans avatar
Nä apoteket lär nog inte ringa om jag fattat det hela rätt,så hämta ut o lämna in.
Annars kan du väl säga att du hann slänga dom?
Alternativt var ärlig,säga som det är.
Varför inte Imovanen hjälper vet jag inte,pröva propavan och
Imovane ihop?
Propavan e inga problem få utskrivet.
Citera
2008-10-15, 20:27
Medlem
heheh jag är en idiot ...för nör läkaren frågade mig om jag hade svar mina stilnoct sa jag ja..så att hon skulle tro nåt annat....så jag måste gå köpa som o se lemmna till henne....fann....
Citera
2008-10-15, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gustosa
heheh jag är en idiot ...för nör läkaren frågade mig om jag hade svar mina stilnoct sa jag ja..så att hon skulle tro nåt annat....så jag måste gå köpa som o se lemmna till henne....fann....
Säg att du lämnade in dom på apotekets läkemedelsinsamling, eller spolade ner dom.
Citera
2008-10-16, 09:54
Medlem
ja detta vA Lätt att göra ....när jag sa till henne att jag kan lämmna dom på apotek sa hon till mig....nej ...lämmna dom här det finns folk vi har som behöver dom....så jag har ingen alternativ fan
Citera
2008-10-16, 11:49
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustosa
ja detta vA Lätt att göra ....när jag sa till henne att jag kan lämmna dom på apotek sa hon till mig....nej ...lämmna dom här det finns folk vi har som behöver dom....så jag har ingen alternativ fan
Vad då "folk som behöver dom"? Ska de ta stilnoct som du betalat och dela ut till andra? Vilka då? Säg att du REDAN HAR lämnat in till apoteket som det faktiskt står i bipacksedeln att man ska göra. Om du redan sagt att du har dem hemma säg att pojk/flickvän lämnat in på apoteket utan att du visste det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in