• 2
  • 3
2008-10-14, 12:05
Medlem
Gtths avatar
En annan grej är detta att, När jag var där nere så tog hon bort mig från MSN när vi bråka, men direkt efter så bad hon om ursäkt och försökte lägga till mig igen. Men det gick inte för någon konstig anledning. Nu har jag tagit bort henne också, så det ända sättet för henne att kontakta mig är genom att ringa eller SMSa...

Ringde precis här i telefonen, svarade inte. Känner mig rädd på nått mysko sätt.
Kommer ge fan i att svara i luren på ett tag, som jag känner nu iallafall...
Citera
2008-10-14, 12:55
Medlem
carbsons avatar
bra
Citera
2008-10-14, 13:56
Medlem
blondinbeccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth
En annan grej är detta att, När jag var där nere så tog hon bort mig från MSN när vi bråka, men direkt efter så bad hon om ursäkt och försökte lägga till mig igen. Men det gick inte för någon konstig anledning. Nu har jag tagit bort henne också, så det ända sättet för henne att kontakta mig är genom att ringa eller SMSa...

Hur gammal sa du att hon var nu? 12?

Du verkar vara en bra kille och förtjänar bättre. Ut med skräpet! Om hon nu försöker kontakta dig så säger du bara att du behöver fokusera på att själv må bra, och det verkar inte som om det kan ske så länge hon finns i ditt liv.
Citera
2008-10-14, 14:40
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinbecca
Hur gammal sa du att hon var nu? 12?

Du verkar vara en bra kille och förtjänar bättre. Ut med skräpet! Om hon nu försöker kontakta dig så säger du bara att du behöver fokusera på att själv må bra, och det verkar inte som om det kan ske så länge hon finns i ditt liv.

Det ska jag göra. Vänner & familj säger det samma, du förtjänar bättre...

Tack för svaren, vi får se hur det går.
Senast redigerad av Gtth 2008-10-14 kl. 14:45.
Citera
2008-10-14, 20:32
Medlem
Periods avatar
Svårt att säga. Jag tycker du ska göra så här. Vänta ett tag, se vad det går åt för håll. Du vet, bron exploderar oftast inte direkt, utan det är en planka som lossnar lite då och då, så man ska hinna springa över, om du förstår hur jag menar.

Eller nej, bra. Skit i henne. Skånskor är slampor det vet vi allihopa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in