Utan tvekan KRIGET MOT TERRORN!
Man kan FÖR I HELVETE INTE FÖRA KRIG MOT TERROR!!!
Man kan förhindra terror, bekämpa terror, men man kan inte säga att det är ett konstant öppet krig och använda det för att berättiga invasioner? Plus att terrorn inte har gjort oss särskilt mycket ont. Kan de inte föra krig mot nåt vettigt istället, typ mobbing, okunskap eller fetma?
Sen är jag rädd att NWO inte ligger långt från sanningen, har trott på en väg mot ett mer totalitärt samhälle länge och när övervakningen ökar och integriteten minskar samtidigt som "staten" verkar få mer och mer makt över människor blir man ju rädd. Är dessutom starkt emot hela grejen att slå ihop stater. Avskaffandet av stater skulle jag inte ha något emot, men det är skillnad på att avskaffa stater (eller ha gränsöverskridande samarbeten) mot att ha större stater med mer kontroll. Om EU vore ett enkelt samarbete inom viktiga internationella sektorer istället för en dominant organisation som det idag blir mer och mer, då skulle jag inte vara så emot det.
"Trygghetskamerorna är till för din trygghet", den skiten luktar NWO lång väg (om man drar väääldigt avlägsna slutsatser, vilket jag tyvärr gör. Usch.)