2008-11-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Så då var det tydligen inte Agneta Berg som var anställd i LAB Transport & Anläggning, och jag skulle annars trott att det vara därifrån DS fick sin lön. Eller är det nån som vet var DS var anställd?

Enligt Ratsit ska han ha tjänat 19 345 per månad taxeringsår 2008, 23 537 kr per månad föregående år

Ursäkta trådkapning, men kan man via ngns pers nr få reda på vart denne arbetar?
Citera
2008-11-11, 11:36
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRD
Ursäkta trådkapning, men kan man via ngns pers nr få reda på vart denne arbetar?
Är det nån som kan det, kan den höra av sej till mig och få personnumren till diverse försvunna och styrelseledamöter
Citera
2008-11-11, 14:13
Medlem
svartvinbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank the tank
...har hållt på med diverse bolag inom byggsvängen , bemanings företag osv, förekommer flitigt i diverse brottsutredningar, har kontakter inom gbg, både bland bikers och div etniska konstellationer. Spelar hårt har alltid gjort det, är dock välbärgad, genom släkt och genom affärer. Det är många som inte gillar honom, men inte fan ska bli mördad för det...

...har väl blåst nån av berörda parter kan jag tänka. De brukar ju bli lätt kinkiga på den fronten när så sker.
Citera
2008-11-11, 17:46
Medlem
Sen står det fel i artikeln, före han hette Olsson bar han namnet Håkansson.

Fel ! Han hette Åkesson och de bytte han till när han fick reda på att kronofogden skulle sätt honom i presonlig kk .... Eftersom alla kände Daniel som "smith" så skulle inte så många få reda på de
Citera
2008-11-11, 18:41
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defeqt
Fel ! Han hette Åkesson och de bytte han till när han fick reda på att kronofogden skulle sätt honom i presonlig kk .... Eftersom alla kände Daniel som "smith" så skulle inte så många få reda på de

Tror du läste vad jag skrev baklänges eller nåt, först hette han Smith sen Håkansson sen Olsson
"2006-08-25 Namnändring från: Lars Erik Henrik Daniel Åkesson" står det om Lars Erik Henrik Daniel Olsson på Ratsit. När han bytte från Smith till Åkesson vet du bättre, defeqt
Citera
2008-11-11, 22:02
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Tror du läste vad jag skrev baklänges eller nåt, först hette han Smith sen Håkansson sen Olsson
"2006-08-25 Namnändring från: Lars Erik Henrik Daniel Åkesson" står det om Lars Erik Henrik Daniel Olsson på Ratsit. När han bytte från Smith till Åkesson vet du bättre, defeqt

Nu blev det rörigt. Har Daniel 4 haft olika efternamn? Vilket efternamn gäller idag?
Citera
2008-11-11, 23:17
Medlem
Kreutzs avatar
Citat:
Där säger du det själv, då alla vet att Nätverket var ett företag som Daniel kontrollerade. Nuvarande ägaren figurerar i hans Facebook som god vän dessutom. Varför syns inte försäljningen i omsättningen förresten? Svarta pengar?

Jaså fördomar? Jag säger ju att jag är imponerad, att jobba heltid som fastighetsskötare och sen på fritiden driva en transport och anläggningsfirma och en konsultfirma är imponerande

Japp, Nätverket är ett bolag som figurerar i det aktuella brottmålet vid Göteborgs tingsrätt. Intressant att systern kontrollerar det bolag som har ägt aktierna i Nätverket.
Citera
2008-11-11, 23:31
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Nu blev det rörigt. Har Daniel 4 haft olika efternamn? Vilket efternamn gäller idag?
jag skrev Håkansson fast det skulle vara Åkesson, sorry

Såhär ska det vara:

Först hette han Smith sen Åkesson sen Olsson

(jag fattade typ direkt att han tog Åkesson efter pappa Åke Smith)
Senast redigerad av rejdar 2008-11-11 kl. 23:33.
Citera
2008-11-11, 23:42
Medlem
Citat:
jag skrev Håkansson fast det skulle vara Åkesson, sorry

Såhär ska det vara:

Först hette han Smith sen Åkesson sen Olsson

(jag fattade typ direkt att han tog Åkesson efter pappa Åke Smith)

Yepp ...så skall de va !
Citera
2008-11-13, 00:03
Medlem
rejdars avatar
En liten fundering:
Han har alltså gått i personlig konkurs, skulden är 1,8 mille, men har ändå köpt företaget Nätverket och det är sålt, och pengarna har gått in i LAB transport & anläggning, och syrran säger att hon jobbar hederligt... hmm

Man skulle tro att det egna kapitalet på 2,5 mille i LAB egentligen hör till Skatteverket...
Citera
2008-11-13, 00:16
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
En liten fundering:
Han har alltså gått i personlig konkurs, skulden är 1,8 mille, men har ändå köpt företaget Nätverket och det är sålt, och pengarna har gått in i LAB transport & anläggning, och syrran säger att hon jobbar hederligt... hmm

Man skulle tro att det egna kapitalet på 2,5 mille i LAB egentligen hör till Skatteverket...
Det kan man inte säga annat om än att det verkar intressant... rejdar om du inte redan är där, sök jobb på Skattemyndigheten
Citera
2008-11-13, 09:54
Medlem
rejdars avatar
Hehe, mina kollegor skattmasarna hälsar. Nä inte fan sitter jag på Skatteverket, men de borde läsa tråden Här det som skrivits om Nätverket
Citat:
Ursprungligen postat av jockelero
Har fått för mig att Daniel och hans syster drev ett bolag tillsammans...
Inga skumma verksamheter i detta bolag?
Kan det möjligen ha hetat Nätverket eller Nätverkarna!?!?

Finns garanterat någon lokal förmåga som vet mer.
Citat:
Ursprungligen postat av Kreutz
Nätverket finns med i det stora brottmålet vid Göteborgs tingsrätt.
Citat:
Ursprungligen postat av defeqt
De bolag du pratar om hette nätverket ,De bolaget köptes tillsammans med en industritomt samt div, fastigheter men de är nog ca 6 årsedan ( Namnet nätverket uppkom av att de bolaget hade ett flätverk som tillverkade industristängsel ) fyndigt värre. Men 100% sant !
Citat:
Ursprungligen postat av AgBe
...
Trådrullen är ett företag som tills för ett tag sedan ägde Nätverket i Uddevalla AB, pengarna kommer efter försäljning av detta ( Nätverket)
...
Agnetha Bergh
Citat:
Ursprungligen postat av Kreutz
Japp, Nätverket är ett bolag som figurerar i det aktuella brottmålet vid Göteborgs tingsrätt. Intressant att systern kontrollerar det bolag som har ägt aktierna i Nätverket.
..av andra än mej själv, vad jag tycker behöver inte upprepas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in