Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Jag tycker att Du och lille Armo skall skämmas för att ni inte kan föra en sansad debatt utan angripa demokratin... Och att Erik skulle slagit någon överhuvudtaget lär vi få bekräftat snart nog eftersom en anmälan ligger för granskning.. Jag är dock tveksam till detta, Det fanns ju även ett ögonvittne till händelsen i tråden som gör Eriks version så mycket troligare en den fabulerande smörja du försöker sälja här!
Håller med dig, man ska ha demokrati i landet, och då ingår inte hatbrott i min demokratiska värld, och rasismen ingår inte heller då det skadar får fina demokrati i vårt land.
Som alla vi vet är Erik en praktexempel på en rasist och främlingsfientliga åsikter likaså andra skåran av SD. Det är inget vi behöver gömma under kudden direkt.
Hoppas polisen granskar med av SD och deras rasistiska propaganda och hur dom misshandlar oskyldiga skattebetalare som dom gärna kallar parasiter och babbar och dylikt. Jag blir rent utav skrämd av denna hysteri, man känner sig liksom stämplad utan anledning.
Sen undrar jag hur Erik har tillgång till poliser? Hur mycket kostar inte det oss skattebetalara att den åsnana ska ha säpo skydd? Det är inget jag eller mitt bolag jag driver skrivit på!
Fy fan