2011-09-11, 11:37
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molkom
....bla,blabla och massa skitsnack....

Jag skriver detta på eget bevåg, därför är jag försiktig med vem jag är, samt vad jag kan släppa på grund av sekretess, ordningsvakt som jag är.

....mer blablabla och mer skitsnack....

Ja förresten, vårt "misshandelsrum" på sture!
Det är det glasade utrymmet precis bredvid toaletterna vid entrén, just för att alla ska kunna se vad som sker med omhändertagna/gripna människor.
Det är en diskussion om detta är bra eller inte, vi tycker det är bra, för vi slipper skitsnacket, nackdelen är att gripna människor blir uthängda. Polisen tycker dock vi ska köra med insyn.

Jag är egentligen helt ointresserad av vad du säger. Ville bara påpeka som flera andra här också gjort, att det är helt uppenbart att du har en agenda.
Jag har inte sagt något om ert "rum", men det vill du nämna. Du är verkligen pratglad för att vara försiktig med vad du säger. Du är inte det minsta försiktig, du outar dig själv totalt om du nu är den du påstår.
Jag tror inte att du är vakt, men har du fått lov att utge dig för att vara en existerande person som är det. Du tillhör stureplanskompaniet och vill rädda ert rykte och hjälpa er kriminella personal att gå fri.
Citera
2011-09-11, 11:38
Medlem
citizeninsanes avatar
Sällan har väl någon sett till att bli portad för all framtid med sådan säkerhet.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/event/article3250305.ece
Citera
2011-09-11, 11:52
Bannlyst
Jag fick ögonkontakt med honom i en folkmassa en gång och han gav mig en riktigt ond blick, ja dödsblicken. Det var uppenbart att han störde sig på något och jag tänkte för mig själv att honom vill jag inte ha med att göra. Blickar kan inte göra mycket, men kan betyda en hel del. Ja, jag är mörkhyad.

Att han på kort tid har varit inblandad i slagsmål förvånar mig inte ett dugg. För SDs bästa ska han UT!

OnT: Säger lite att han är portad på heltid.
Citera
2011-09-11, 11:58
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Nej, jag menar "Youtube-bråket" när Erik Almqvist fegt tillsammans med två andra attackerar en ensam man. Vilket förmodligen är samma film som du avser men av någon anledning tonar ner i din beskrivning.

Våldsverkaren Erik Almqvist ljög om när han rånade en reporter på Sveriges Radio.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1469229/har-blir-han-avslojad-av-den-dolda-mikrofonen

Och givetvis är det här bara toppen på ett isberg. Har man lyckats fånga Erik Almqvist på band i två kriminella situationer så är det självklart inte de enda två gångerna han har varit i farten. Erik Almqvist är en våldsam lögnare i går, i dag och i morgon. Endast de med en politisk agenda försvarar honom.
Så du menar att EA hamnat på film när han begår brottsliga handlingar? Hur kommer det sig då att han inte ens åtalats en enda gång?
Citera
2011-09-11, 12:13
Medlem
Det är bara sjukt att han får fortsätta som politiker efter det han har gjort, hade det varit en sosse eller moderat så hade han redan varit borta från politiken.

Märkligt att sverigedemokraterna har så låg moral att dom tillåter Erik A att fortsätta. Det bevisar bara att SD inte har i riksdagen att göra.
Citera
2011-09-11, 12:15
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirigaJuden
Så du menar att EA hamnat på film när han begår brottsliga handlingar? Hur kommer det sig då att han inte ens åtalats en enda gång?

Jag hänvisar till en film där Erik Almqvist är våldsam och till välkända bandinspelningar där det är uppenbart att Erik Almqvist ljuger. Givetvis är det varken första eller sista gången som Erik Almqvist är våldsam och ljuger. Det juridiska får du fråga någon annan om men som du vet så hinner kriminella personer allt som oftast med att begå många brott innan det uppstår juridiska konsekvenser.
Citera
2011-09-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Jag är egentligen helt ointresserad av vad du säger. Ville bara påpeka som flera andra här också gjort, att det är helt uppenbart att du har en agenda.
Jag har inte sagt något om ert "rum", men det vill du nämna. Du är verkligen pratglad för att vara försiktig med vad du säger. Du är inte det minsta försiktig, du outar dig själv totalt om du nu är den du påstår.
Jag tror inte att du är vakt, men har du fått lov att utge dig för att vara en existerande person som är det. Du tillhör stureplanskompaniet och vill rädda ert rykte och hjälpa er kriminella personal att gå fri.

Ja, jag vet att jag kan bli outad ja.
Jag skrev också min agenda, att jag tycker det är för mycket idioter som kastar skit på en mycket bra kollega.
Att jag nämnde "rummet" var inte en kommentar till dig, det har bara nämnts i massor med andra inlägg. Ledsen om jag klippte in det i kommentaren till dig.
Jag tillhör inte Stureplansgruppen, jag är en OV som jobbar för lite olika bevakningsföretag, ofta på sture, men inte enbart.
För den som vill ta en nykter diskussion, är som sagt välkommen. Är inte ute efter att kasta skit på EA heller, skiter i honom och hans politiska agenda.
Däremot less på all skit som kastas på oss OV's för att "ni" ska kunna vara ute och ha roligt på kvällarna.
Det skulle vara intressant med en kväll på stureplan eller medis utan ordningsvakter, undrar hur många som suttit och lipat över människor som inte kan bete sig på fyllan och att ingen kommit och hjälpt er.
Men just fan, vi är ju bara där för o djävlas med er, slå och misshandla och kränka er utan anledning. Är vi inte rasister är vi SD-hatare.
Citera
2011-09-11, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barron
Hahaha... Hahahahahahahahaha..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH

Utveckla gärna vad du menar ?
Citera
2011-09-11, 12:26
Medlem
fireheadswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kan det vara så enkelt att tingsrätten stött på detta våldsamma dörrvaktspatrask så många gånger att man nu ledsnat på dem? Man har lärt sig vad de går för och anpassar domen efter vad man tror inträffade och bortser från sluskarnas ihopdiktade historia.

Har du nån säker källa på att han är våldsam och ett patrask?
Citera
2011-09-11, 12:28
Medlem
fireheadswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Jag tycker 20 minuter verkar på tok för länge, Jag menar, inte ens den bästa dörrvakt i Sverige tolererar att stå i en starkt trafikerad entré och tjafsa med en och samma person i 20 min... jag kan ta det i kanske 10 min, men inte 20...

Och ska man gå efter hur vakterna är på Stureplan så skulle jag bli förvånad om dom ens klarar 5 min...

Kanske därför han åkte ut. Karate-Kid vägrade acceptera att alla inte fick komma in på VIP-avdelningen och stod och tjötade i 20 min. Till slut bad vakten honom att gå...
Citera
2011-09-11, 12:32
Medlem
adde58s avatar
Ta reda på fakta innan ni skriver ert påhittade skit.

EA gjorde efter detta påstående, ett drogtest som visade sig vara negativt. Med andra ord var han inte knarkpåverkad. Förstår att EA säkert blev förbannad och började tjafsa med OV, och med den makten som en OV har tänkte denne OV "nu ska han få den j...vlen." Vad han inte räknade med var att EA hade säpovakter med sig.

Säpovakterna är också vittne till händelsen och kommer säkert att vittna när det blir rättegång. Alla vet väl hur jävla stöddiga en OV kan vara när de står utanför en krog,. Hoppas verkligen att han blir av med jobbet. Sådan vakter som han klarar vi oss utan.
Citera
2011-09-11, 12:36
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde58
EA gjorde efter detta påstående, ett drogtest som visade sig vara negativt.

Har du någon trovärdig källa på att drogtestet var negativt?

Har det framkommit vilken promillehalt Erik Almqvist hade efter snapsarna på kräftskivan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in