Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Jag är egentligen helt ointresserad av vad du säger. Ville bara påpeka som flera andra här också gjort, att det är helt uppenbart att du har en agenda.
Jag har inte sagt något om ert "rum", men det vill du nämna. Du är verkligen pratglad för att vara försiktig med vad du säger. Du är inte det minsta försiktig, du outar dig själv totalt om du nu är den du påstår.
Jag tror inte att du är vakt, men har du fått lov att utge dig för att vara en existerande person som är det. Du tillhör stureplanskompaniet och vill rädda ert rykte och hjälpa er kriminella personal att gå fri.
Ja, jag vet att jag kan bli outad ja.
Jag skrev också min agenda, att jag tycker det är för mycket idioter som kastar skit på en mycket bra kollega.
Att jag nämnde "rummet" var inte en kommentar till dig, det har bara nämnts i massor med andra inlägg. Ledsen om jag klippte in det i kommentaren till dig.
Jag tillhör inte Stureplansgruppen, jag är en OV som jobbar för lite olika bevakningsföretag, ofta på sture, men inte enbart.
För den som vill ta en nykter diskussion, är som sagt välkommen. Är inte ute efter att kasta skit på EA heller, skiter i honom och hans politiska agenda.
Däremot less på all skit som kastas på oss OV's för att "ni" ska kunna vara ute och ha roligt på kvällarna.
Det skulle vara intressant med en kväll på stureplan eller medis utan ordningsvakter, undrar hur många som suttit och lipat över människor som inte kan bete sig på fyllan och att ingen kommit och hjälpt er.
Men just fan, vi är ju bara där för o djävlas med er, slå och misshandla och kränka er utan anledning. Är vi inte rasister är vi SD-hatare.