Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Men .. det borde väl förfan vara möjligt för politiker att röra sig fritt.. dom måste väl inte stänga in sig för att dom jobbar i riksdagen, och det är ju inte Eriks fel att han blir påhoppad av en babianvakt?
Det funkar ju uppenbarligen inte. Man ska kunna undvika dessa situationer, åtminstone i en mindre utsträckning.
Vakten verkar ju vara en härlig kille, att det första han gör är att länka den där artikeln talar väl sitt tydliga språk om hur intelligensbefriad snubben i fråga är. Som folk redan nämnt är han alltså med i 2 st grupper MOT Sverigedemokraterna, sålänge han inte blev medlem i dessa efter incidenten ökar ju oddsen för att han ska veta vem Erik var.
Är så jävla trött på utlänningar som beter sig som apor. Vi hade 2 invandrare på min gymnasieskola, en väldigt liten skola med ca 40-50 elever. Dem 2 jag hamnade i slagsmål med var dessa 2, jag har en bra relation till dem idag och innan incidenterna också. Problemet med många är att dem beter sig som djur, den ena och jag skojbråkar och han välter omkull mig så jag slår i höften väldigt illa och jag svarar med att daska en bok i hans huvud, fortfarande på skojbråksnivån. Men självklart ska han spåra ur. Den andra snubben skulle envisas med att klämma och slåss vilket jag tröttnade på och bad han lägga ner. Det hade han lite för svårt att ta fast han märkte att jag menade allvar, och ska flabba och hålla på ännu mer vilket till slut resulterar i handgemäng.
Mycket svammel nu, men jag har för många erfarenhter av invandrares psyke för att låta bli.