Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Haha vad tror du han har sagt på filmen varför tror du han så gärna ville hindra den från att läcka ut? Om han vore en riktig man hade han gett tillbaka den filmen han snodde och stå för vad han säger bakom stängda dörrar så folk vet va de egentligen röstar på. Så kanske folk vet va det är de röstar på EGENTLIGEN och det är det SVT försökte ge svar på, och det är jag väldigt lycklig över.
Och tro mig jag håller med SD i mycket av partiet föreslår när det gäller invandrare som begår brott. MEN jag är inte alls bekväm med förslagen pga att det är SD som står bakom dem. För man känner på sig att partiet inte är rumsrent med tanke på deras historia.
Min tanke är att om jag vore en reko svensk och kände till partiets historia så skulle jag tänka, nej jag vill inte gå med i ett parti med en sån historia, men jag vill gärna att du blir lite mer objektiv för det känns som att SD hade kunnat döda och du hade ändå rationaliserat bort det, du och volvo 240 vilken duo.
Och tro mig jag håller med SD i mycket av partiet föreslår när det gäller invandrare som begår brott. MEN jag är inte alls bekväm med förslagen pga att det är SD som står bakom dem. För man känner på sig att partiet inte är rumsrent med tanke på deras historia.
Min tanke är att om jag vore en reko svensk och kände till partiets historia så skulle jag tänka, nej jag vill inte gå med i ett parti med en sån historia, men jag vill gärna att du blir lite mer objektiv för det känns som att SD hade kunnat döda och du hade ändå rationaliserat bort det, du och volvo 240 vilken duo.
Nu spekulerar du bara igen. Hade jag blivit inspelad i smyg hade jag aldrig velat att någon skulle se det, även om det inte är något stötande på det. Det är en ren princip sak för mig, ingen ska filma mig i smyg och sedan komma undan med det, för jag tycker det är kränkande. Kanske de tycker det är så också - en ren princip.
Men snälla, det finns flera politiker som säger en massa skit bakom stängda dörrar (om vi rent hypotetiskt ska anta att han gjorde det). Exempelvis var det en moderat i Kristianstad sa: "Invandrare är bra på två saker och det är att skaffa många barn och utnyttja våra system". Så även om du vill tro det så finns det fler än bara SD (om vi nu antar det) som snackar skit om invandrare etc. Hoppas inte din lilla bubbla spricker. Så, än så länge har man kunnat bevisa det hos andra partier, men inte hos SD. Skumt om det nu råkar vara så att SD är renodlade nazister
Historia tycker jag som sagt inte är relevant, hänvisar till mitt förra inlägg. Det har förekommit hos alla.
Tycker snarare att du borde bli lite mer objektiv. Jag snackar utifrån bevisad fakta och du snackar utifrån din egna lilla bubbla där du sitter och tror en massa skit. Vi skall inte dra debatten vidare här för då går vi alldeles för mycket off-topic, men PM:a om du vill fortsätta. Kan dock inte göra det idag, för jag ska med tåget. Tjingeling.