2009-02-19, 15:31
Medlem
nVcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Haha vad tror du han har sagt på filmen varför tror du han så gärna ville hindra den från att läcka ut? Om han vore en riktig man hade han gett tillbaka den filmen han snodde och stå för vad han säger bakom stängda dörrar så folk vet va de egentligen röstar på. Så kanske folk vet va det är de röstar på EGENTLIGEN och det är det SVT försökte ge svar på, och det är jag väldigt lycklig över.

Och tro mig jag håller med SD i mycket av partiet föreslår när det gäller invandrare som begår brott. MEN jag är inte alls bekväm med förslagen pga att det är SD som står bakom dem. För man känner på sig att partiet inte är rumsrent med tanke på deras historia.

Min tanke är att om jag vore en reko svensk och kände till partiets historia så skulle jag tänka, nej jag vill inte gå med i ett parti med en sån historia, men jag vill gärna att du blir lite mer objektiv för det känns som att SD hade kunnat döda och du hade ändå rationaliserat bort det, du och volvo 240 vilken duo.

Nu spekulerar du bara igen. Hade jag blivit inspelad i smyg hade jag aldrig velat att någon skulle se det, även om det inte är något stötande på det. Det är en ren princip sak för mig, ingen ska filma mig i smyg och sedan komma undan med det, för jag tycker det är kränkande. Kanske de tycker det är så också - en ren princip.

Men snälla, det finns flera politiker som säger en massa skit bakom stängda dörrar (om vi rent hypotetiskt ska anta att han gjorde det). Exempelvis var det en moderat i Kristianstad sa: "Invandrare är bra på två saker och det är att skaffa många barn och utnyttja våra system". Så även om du vill tro det så finns det fler än bara SD (om vi nu antar det) som snackar skit om invandrare etc. Hoppas inte din lilla bubbla spricker. Så, än så länge har man kunnat bevisa det hos andra partier, men inte hos SD. Skumt om det nu råkar vara så att SD är renodlade nazister

Historia tycker jag som sagt inte är relevant, hänvisar till mitt förra inlägg. Det har förekommit hos alla.

Tycker snarare att du borde bli lite mer objektiv. Jag snackar utifrån bevisad fakta och du snackar utifrån din egna lilla bubbla där du sitter och tror en massa skit. Vi skall inte dra debatten vidare här för då går vi alldeles för mycket off-topic, men PM:a om du vill fortsätta. Kan dock inte göra det idag, för jag ska med tåget. Tjingeling.
Citera
2009-02-19, 15:51
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Faktumet att han hade med sig två av sina "gossar" går emot ditt påstående att han ville diskutera i "lugn och ro". Hade killen inte vart supernojig över vad reportern kan ha lyckats spela in så hade det räckt med att ta reportern åt sidan och säga något i stil med "bra försök, men det är bäst att du går nu" eller hade inte det räckt? Det hade väl vart i "lugn och ro". Som situationen utveklades nu gick det ju mer över i hotfullt beteende eller?

Ta åt sidan? De var först i en fullsatt hytt, sen gick de ut i en trång kabingång fylld med stoj och medlemmar och gick in i en nästan tom hytt.

De "gossar" du pratar om var andra medlemmar som råkade vara där.
Citera
2009-02-19, 15:57
Awaiting Email Confirmation
Pengar på bordet!

Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Lust att utveckla det?

Många blev förvånade när Erik blev SDU ordförande men det var ju bara bland de marginaliserade i Stockholm förståss.
Rätt som det är dyker det upp någon från NSF och berättar om hur väl de kände(er) Erik. Men det krävs kanske att någon lägger upp en hacka, Expo Aftonhoran, Expressen, vem betalar bäst? Svt tror jag inte på, dom har ju sina egna metoder.
Citera
2009-02-19, 16:14
Bannlyst
erik hade tidigare en profil på last.fm (en tjänst där man kan se i realtid vad personen lyssnar på för musik) och där så hade han lyssnat på en massa ren nazistmusik.
det var kul att en av hans favoritlåtar var död åt zog, han som är en sådan israelvän

när det här uppmärksammades försvann hans profil därifrån fortare än kvickt.

han lär ju knappast (eftersom han är en fitta) stå för att kontot verkligen var hans - men det är skitsamma eftersom alla vet att det var han.

det var ett flertal tillfällen som han skrev på bla sdus forum om musik han lyssnade på för stunden och precis samtidgt så dök just de artisterna upp på hans last.fm-sida.
Senast redigerad av sfc 2009-02-19 kl. 16:17.
Citera
2009-02-19, 17:28
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
erik hade tidigare en profil på last.fm (en tjänst där man kan se i realtid vad personen lyssnar på för musik) och där så hade han lyssnat på en massa ren nazistmusik.
det var kul att en av hans favoritlåtar var död åt zog, han som är en sådan israelvän

när det här uppmärksammades försvann hans profil därifrån fortare än kvickt.

han lär ju knappast (eftersom han är en fitta) stå för att kontot verkligen var hans - men det är skitsamma eftersom alla vet att det var han.

det var ett flertal tillfällen som han skrev på bla sdus forum om musik han lyssnade på för stunden och precis samtidgt så dök just de artisterna upp på hans last.fm-sida.

Lägg ner för fan, tror du på allvar att Erik är nazi? Jag känner han bättre än de flesta och han är en Israelvän och har flera judiska kompisar.

Hur kom du på att det var han, att någon kallade sig Erik och lyssnade på nazilåtar?

Get a life.
Citera
2009-02-19, 17:52
Bannlyst
men lägg ner.

jag har aldrig sagt att erik är nazi. lär dig läsa, ditt jävla pissmongo.
jag tex är inte nazi och jag har lyssnat på en hel del nassemusik.

men att det verkligen var erik råder det inget tvivel om.

enda alternativet till att det skulle varit honom är att någon låtsas vara honom och samtidigt sitter dygnet runt och läser på sdus forum - och läser eriks inlägg i samma minut som de skrivs - och så fort erik nämnde en musikartist så letar den personen fram precis samma låt på nån sekund och lyssnar på denna samtidigt som erik.
ja, och dessutom när den här personen äntligen, äntligen får någon som går på det här och som uppmärksammar omvärlden på eriks musiklyssnande då tar man bort hela profilen efter några minuter - trots att man lagt ner månader av oavlönat dygnet runt-arbete

detta faller så klart på sin egen orimlighet.

det finns alltså sverigedemokrater i höga positioner som sett det här och de är också fullständigt medvetna om att det verkligen var erik bakom kontot.
Citera
2009-02-19, 19:20
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retstickan

För att ansluta till ämnet, Eriks är inte så ren från ungdomssynder som alla försöker vittna om. Han har haft goda kontakter med nassar och sådan blir normalt en Sverigedemokrat utesluten för.
Det där får du gärna berätta mer om, tråden ligger ju trots allt i skvaller

Citat:
Man konfronterar inte en kvinna i en hytt med 2 andra män på ett sånt sätt och ber henne lämna väskan, det är bara något man inte gör. Vad han skulle ha gjort istället? Iaf försökt prata med henne där hon hade möjlighet att få behålla sin väska och godtagit att hon gör ett program i smyg eftersom SD smyger med deras åsikter är det bara poetisk rättvisa, något jag älskar och är extremt lycklig över att Erik kommer få smaka på igen när saken hamnar i domstol med bra jury ( he he he )
Nej, nu måste jag allvarligt fråga hur gammal du är?`

Man konfronterar väl visst en spion, kvinna eller ej. Vi lever i ett jämställt samhälle remember? Hon kunde vist upp väskan och sagt som det var. Inte rusa iväg och ställa till med en scen.

Sen när du kommer med tjat om att SD smyger med sina åsikter blabla bla och jury.

Är du 17?

Förövrigt så lyssnar jag då och då på Knutna Näver, är jag kommunist nu?
Senast redigerad av volvo 240 2009-02-19 kl. 19:29.
Citera
2009-02-20, 10:00
Bannlyst
Hur som helst beter man sig inte som han gör mot en tjej som är fysiskt underlägsen. Man tränger inte in henne i en hytt och försöker stjäla hennes saker som han försökte göra. Hans beteende är under all kritik. Han borde lära sig lite hyfs och folkvett och hur man beter sig mot andra människor om han ska umgås ute bland vanligt folk.

Men nu vill vi ha lite skvaller om han typ gillar att gå på bögklubbar och sånt...
Citera
2009-02-20, 15:45
Bannlyst
Den här tråden har råkat ut för mycket trams och borttagna inlägg. Så jag ska försöka säga att många som försvarar Erik i tråden antingen känner honom eller är Sverigedemokrater.

Den här tråden kommer ju bli aktuell sen när programet sänds, vad man kan säga frams tills då är att om det blir en rättegång så sitter Erik i klistret med tanke på det inspelade materialet som han har, nu har inte mod skrivit något om tramset som vissa försvarar Erik med dvs att det e "fult" att infiltrera SD för att få fram sanningen, men jag hoppas ni som argumenterar inte har det som argument. För det hör inte till poängen.

Vi kanske ska vänta o skriva i tråden tills någon har något saftigt eller tills programet om SD sänds i SVT.
Citera
2009-02-20, 15:51
Medlem
mishimas avatar
OT raderat.

Det här inte en tråd om SD:s politik.

/mod
Citera
2009-02-20, 16:33
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Man hör honom säga - LÄMNA KVAR VÄSKAN - sen när hon springer ut (vilket hon inte fick göra om hon inte lämnade kvar den så vet han inte var väskan tog vägen?

Jag säger runt 3 månader i buren och det blir isolerad tid också då han inte vågar sitta i det öppna så klart. Isolering tär på en han lär komma ut som en ny man.

Säkert att det blir rättegång....högst tveksamt skulle jag säga..
Citera
2009-02-22, 01:54
Bannlyst
Eftersom jag aldrig stulit något i mitt liv så vet jag inte hur det går till om man blir påkommen. Men stöld känns inte som om det kommer att leda till rättegång tyvärr, vilket i och för sig är synd. Muppen förtjänar att sitta inburad efter sitt väldigt omogna beteende.

Men som sagt, lite mer skvaller om honom hade inte varit dumt. Känns osannolikt att han inte skulle ha några "lik" i garderoben. Hans typ brukar vara den mest smutsiga typen av alla. Överklass-brats som tror de är något och som alltid målar upp en finare fasad än vad de egentligen har täckning för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in