Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Man konfronterar inte en kvinna i en hytt med 2 andra män på ett sånt sätt och ber henne lämna väskan, det är bara något man inte gör. Vad han skulle ha gjort istället? Iaf försökt prata med henne där hon hade möjlighet att få behålla sin väska och godtagit att hon gör ett program i smyg eftersom SD smyger med deras åsikter är det bara poetisk rättvisa, något jag älskar och är extremt lycklig över att Erik kommer få smaka på igen när saken hamnar i domstol med bra jury ( he he he )
Det jag undrade över var vad för kopplingar han har till nazister och frågan var riktad mot Klevis. Men vi kör vidare här då. Som sagt, du
spekulerar. "SD smyger med deras åsikter" - det är ju ingen konkret fakta, utan det är ju så media har målat upp det. Om de verkligen har nazistiska intentioner har vi inte sett än så länge i alla fall. Noter att jag är inte sverigedemokrat, men jag stör mig något djävulskt på att de inte får ha en demokratisk legitimitet. Kort sagt,
du ska inte säga någonting som du inte har belägg för. Du får helt enkelt överbevisa mig och peka ut vad dom har sagt etc och vad som pekar på att de har de och de åsikterna innan jag tror på mig.
Kom inte dragandes om hur dom var förr 20 år sedan - för det är irrelevant. Tidningar som Aftonbladet och andra medior (samt vissa partier om jag inte minns fel) förutspråkade att man skulle låta
nazisterna ta över Sverige under andra världskriget, så du kan knappt hitta någon med ett fläckfri förflutet. Vill du dra just denna debatten vidare så får vi ta och göra det i en annan tråd.
Något som man inte gör? Om det är något som man inte gör så är det fan att spionera så som hon gör. Du blir bara mer och mer patetisk. Vilket jävla hyckleri från medias sida att böla över FRA och sedan själva kränka integriteten Om hon kör med fult spel, varför kan inte dom slå tillbaka med samma mynt? Du har fortfarande inte kunnat säga vilket brott han har begått.