2011-09-04, 21:24
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Och så ber han om ursäkt för sitt språk i tv på twitter, http://www.nyheterna.se/tv?videoid=1991316&treeId=5050101 (lite shit helvete osv) han kan liksom inte vara sej själv, för han är en person offentligt som försöker sköta sej i kostym, och en annan person han försöker hålla hemlig, den som sparkar, slår, svär och lever rövare.

Vilka hemska ord använda han?
Citera
2011-09-04, 21:26
Medlem
Aftonbladet la direkt upp detta som en toppnyhet med EXTRA! skrivet i fetstilt. Kommer nu Aftonbladet att gå ut med en lika stor krigsrubrik och be om ursäkt till Erik Almqvist om det nu visar sig att han blivit felaktigt anklagad? Var det inte Aftonbladet som inte hängde ut folk med namn och bild förrän dom blivit dömda för något brott, eller vad var det du sa Lena Melin i TV? Hycklare!

Hade Aftonbladet haft denna nyhet ö.h.t om det varit en politiker inom något utav partierna i 7-klövern eller om den misstänkte varit "svensk"?

Om AB's version nu inte stämmer villl jag se en nyhet där dom ber om ursäkt till Erik Almqvist, hans flickvän, hans sällskap och bild och namn på dessa vakter. För att ge Helin lite extra huvudvärk skulle det vara än mer roligt om vakterna råkade vara kulturberikare.

Sjunkande skeppet Aftonbladet levererar....
Citera
2011-09-04, 21:30
Medlem
shaktas avatar
Med tanke på vad dagens krogvärdar Läs "Anabola vrak" gör så mycket skit, så är väl det uppenbart hur detta kommer sluta. Vakterna kommer bli dömda och aftonhoran kommer inte skriva ett smack om det för "Vi tycker ju olika". vi får tacka Säpo för det.

Hade detta varit en normal kille som varit ute hade han varit totalt misshandlad, hotad till livet eller och för att senare fått massa böter för Rätten hade naturligtvis gott på dom S.k Anabola Värdarnas historia.

Är det inte dags att göra något åt dessa individer? hoppas SD lägger ner lite energi på detta och lägger fram en proposition. För dom kan i allafall påverka detta mer än vi blödiga medborgare.

Gör dom det får dom min röst nästa val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalohux
Han är med i "vi gillar olika" om det är det som åsyftas?
Skärmdump ifall han tar bort den inför eventuell rättegång. http://imageshack.us/f/824/namnlseo.png/

Vem är inte med i "Vi gillar olika", hur många som helst klickat på det där? Alla jag känner är med, från morsan till brorsbarnen. Lite skev verklighetsuppfattning kanske?
Citera
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirox
Aftonbladet la direkt upp detta som en toppnyhet med EXTRA! skrivet i fetstilt. Kommer nu Aftonbladet att gå ut med en lika stor krigsrubrik och be om ursäkt till Erik Almqvist om det nu visar sig att han blivit felaktigt anklagad? Var det inte Aftonbladet som inte hängde ut folk med namn och bild förrän dom blivit dömda för något brott, eller vad var det du sa Lena Melin i TV? Hycklare!

Hade Aftonbladet haft denna nyhet ö.h.t om det varit en politiker inom något utav partierna i 7-klövern eller om den misstänkte varit "svensk"?

Om AB's version nu inte stämmer villl jag se en nyhet där dom ber om ursäkt till Erik Almqvist, hans flickvän, hans sällskap och bild och namn på dessa vakter. För att ge Helin lite extra huvudvärk skulle det vara än mer roligt om vakterna råkade vara kulturberikare.

Herregud han är en offentlig person, sluta lipa. Aftonbladet är en skit tidning men jag ser inte vad de har gjort annorlunda som SVD inte har. Du får gärna peka ut misstagen det gjort.
Citera
2011-09-04, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigk
Vem är inte med i "Vi gillar olika", hur många som helst klickat på det där? Alla jag känner är med, från morsan till brorsbarnen. Lite skev verklighetsuppfattning kanske?
Vem har skev verklighetsuppfattning? Almqvist och flera i tråden har påpekat att Rydevärn är med i "anti-sd-grupp" och jag undrar om dom menar "vi gillar olika"?
Är det jag, dom andra i tråden, Almqvist eller alla nämnda som har en skev verklighetsuppfattning? Eller är det du? Utveckla.
Citera
2011-09-04, 21:34
Medlem
Sluta med allt tjafs om aftonbladet. Vem läser den skiten förresten?
Citera
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Anmälan om förtal mot Stureplansgruppens marknadschef Johan Rydevärn är gjord av Erik Almqvist. Ärendenr: 0201-K268176-11.
Suck, en kille som Almqvist måste ju veta att det är fullkomligt lönlöst att anmäla denne för förtal.

Först och främst:

* förtal faller inte under allmänt åtal vilket innebär att polis/åklagare inte utreder eller åtalar
* Uttalandena är gjorda i massmedier som har ansvariga utgivare, det är isåfall dessa som ska ställas till svars och det sker genom att Almqvist får inleda en tryckfrihetsrättegång mot dom...en sådan kostar massa pengar

Så anmälan är bara en del i mediekriget och har ingen reell verkan, och det vet Almqvist.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirox

När SSU-ordföranden gjorde bort sig var det samma pådrag. Bara som ett exempel. Men visst, myten om stackars SD ska odlas. För övrigt är denna nyhet i ALLA media. Riksdagsmän som slåss på krogen ÄR en nyhet. Även om SD snart gjort det till vardagsmat.
Citera
Medlem
Citat:
Han är med i "vi gillar olika" om det är det som åsyftas?
Skärmdump ifall han tar bort den inför eventuell rättegång. http://imageshack.us/f/824/namnlseo.png/
Ja, jag tror det kan vara det. Inget jätteradikalt direkt...
Den 28 aug såg hans sida typ likadan ut, han har inte tagit bort något.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:v69Ahq_RAvYJ:sv-se.facebook.com/johan.rydevarn+Johan+Rydev%C3%A4rn&cd=2&hl=sv&ct=c lnk&gl=se
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Och så ber han om ursäkt för sitt språk i tv på twitter, http://www.nyheterna.se/tv?videoid=1991316&treeId=5050101 (lite shit helvete osv) han kan liksom inte vara sej själv, för han är en person offentligt som försöker sköta sej i kostym, och en annan person han försöker hålla hemlig, den som sparkar, slår, svär och lever rövare.

Haha, du tror att exempelvis Reinfeldt pratar likadant med sin familj som i tv-intervjuer?
Citera
2011-09-04, 21:37
Medlem
Citat:
Vem har skev verklighetsuppfattning? Almqvist och flera i tråden har påpekat att Rydevärn är med i "anti-sd-grupp" och jag undrar om dom menar "vi gillar olika"?
Är det jag, dom andra i tråden, Almqvist eller alla nämnda som har en skev verklighetsuppfattning? Eller är det du? Utveckla.

Jag påpekar bara att typ halva Sverige stödjer "Vi gillar olika" och förhoppningsvis är hela Sverige emot rasism. Tror du allvarligt att detta är något som skulle spela någon som helst roll i en rättegång? Skärmdumpen var dagens garv. Eller så skämtar du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in