Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Skrev jag något om det? Tyckte det var patetiskt av en mod att göra ett sådant dåligt inlägg som inte tillförde något till diskussionen.
Wow, ungefär som ditt inlägg:
"Haha hoppas du driver med mig. Läs igenom tråden."
Förstår att alla på hela Flashback som läser den här tråden hade stor nytta av det inlägget. Eller du kanske skulle ha skickat det i ett PM istället? Eller skitit i att skriva det?
För övrigt förstår jag inte varför inte Åkesson ser något ansvarstagande här. Oavsett vad som är sant eller falskt så kvarstår det att det ofta är SD-medlemmar som hamnar i sådana här blåsväder. Som sagt, oavsett sanningshalt så ger det ju fortfarande en extremt dålig image för partiet. Fast det tycker iofs inte de som redan röstar på dem, vilket borde vara de flesta i den här tråden.