2011-09-04, 13:00
Medlem
Wargs avatar
Intressant att alla verkar ha varit där. 70 % vet att det var en anabolaknaprande blattevakt som helt oprovocerat gav sig på den gode Erik Almqvist, resterande 30 % vet att Erik utmanat vakten på boxningsmatch helt plötsligt, utan anledning.

Att folk sedan känner förtroende för det här pajaspartiet är en annan sak. Nazikläder, nazisånger, slagsmål, behandlingshem, riksdagsledamöter som hänger på Flashback. Förtroendeingivande.
Citera
2011-09-04, 13:00
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Där ljög du till det, ditt skabb.
Sanningen har ju kommit fram det vet du mycket väl.
Varför berättar du inte att killen var knarkpåverkad och blev tagen av polisen i samband med denna incidenten?
Låter inte som Almqvists fel, kanske i din fantasivärld där allt tydligen kan hända.
Hur har sanningen kommit fram? Vi vet att Soran inte kände killen. Vilka bevis har du på motsatsen? Vad den killen hade för problem för övrigt spelar ingen roll, det var Almqvist och Westling som uppvisade aggressivt beteende på film, gick mot honom, sparkade, slog och knuffade.
Citera
2011-09-04, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Det var ju precis det jag skrev, att det inte behöver betyda att man är rasist

Men varför tas det upp som att Erik handlar Nazist-kläder då ? - Det var hela min poäng!
Du kan ju inte ta upp det som ett argument för att SD är dåliga personer och rasister för att de klär sig i Asatro-plagg!!

Rasister finns helt säkert i SD, lika mycket som det finns i andra partier runt om i Sverige, lika mycket som det finns rasister i alla skikt i samhället, rasister mot vita, mot svarta, mot bruna, mot röda...
Citera
Medlem
Cripss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Säpo ska ha ingripit direkt enligt Eriks, frågan är varför han blivit för till polisstationen då polisen kunde hävd gripet på plats om Eriks historia stämmer. Allt har inte kommit fram än i den här historien.

Den frågan får du svar på om du läser Eriks inlägg en gång till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det är inte första gången du ljuger, Erik och säkerligen inte den sista. Som företrädare för det främlingsfientliga partiet Sverigedemokraterna minskar din trovärdighet dessutom rejält. Du pratar skit helt enkelt.
Ot: Skämmigt att du ska vara mod och ändå så gör du ett sånt där inlägg, det är ju helt intelligensbefriat inte ett ändå argument i inlägget.
Citera
2011-09-04, 13:02
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Hur har sanningen kommit fram? Vi vet att Soran inte kände killen. Vilka bevis har du på motsatsen? Vad den killen hade för problem för övrigt spelar ingen roll, det var Almqvist och Westling som uppvisade aggressivt beteende på film, gick mot honom, sparkade, slog och knuffade.
Jaha, och varför blev inte Almqvist och Westling arresterade utan istället plockade de in denna killen?
Du är en förvirrad själ.
Citera
2011-09-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyanCat
När bad någon här om en officiell version? Det finns ingen sanning, om du nu inte insett det än.
Haha hoppas du driver med mig. Läs igenom tråden.
Citera
2011-09-04, 13:03
Avslutad
Citat:
Har du gått på varenda krog i hela Sverige? Kanske dags att byta yrkesbana då?

Nej det har jag såklart inte det fattar du väl men jag bara skriver utefter mina erfarenheter som kroggäst. Har bott i Göteborg och varit på Park Lane och Nivå m.fl kända krogar och där har jag fått för mig att vakter generellt sett är mer otrevliga och har en störigare attityd. Finns såklart bra vakter, känner några stycken som jag umgås med privat och dom har berättat historier som gör att många av er här inne skulle ramla baklänges.

En sann historia.

Jag och mitt EX hade varit på 16 dagars semester i USA. Dagen efter att vi landat skulle vi gå på ett populärt ställe i staden där vi bor. Hon är känd sedan tidigare genom kroglivet då hon varit ute sedan hon var 18 år nu är hon 36 och de flesta vakter känner henne för att hon är stammis på just detta stället. Hon är dessutom 183 cm och hörs väldigt mycket och tycker om att ha kul. Efter denna händelse har vakterna fått ett ont öga till henne och hon törs knappt gå dit när hon druckit för att hon är rädd att hon skall bli portad igen på felaktiga grunder. Hon har blivit portad förut pga att hon varit för högljudd och b.la dansat utan skor. ?? HAHA löjligt.

Hur som helst så är yttrar sig historien:

När vi kom fram till entren så sa vakten att du är portad " till mitt ex " hon sa varför det? Du var här och bråkade igår sa vakten. Exet sa då att vad fan står du och säger jag har varit i USA i 16 dagar landade igår, jag var inte här igår vill du se biljetten? Vad fan gör ni så här mot mig för jag har inte gjort nånting. Vakten sa, gå härifrån annars bojar vi dig. Som sagt IDIOT. Inte undra på folk skjuter mot dörrvakter om vakterna beter sig så här.
Citera
2011-09-04, 13:03
Medlem
SpeedyWiFis avatar
Citat:
Så du tycker att en neutral och opartisk version kommer från den ena parten i fallet? Häftigt.
Handlar väl om gemene mans uppfattning om dörrsluskar och deras förmåga att myta ihop "våld mot tjänsteman"- anmälningar så fort de själva begått ett tjänstefel. Är ju ganska allmänt känt.

Dessutom: vad är sannolikheten att en riksdagsman skulle knarka och ge sig ut på klubb för att slåss med dörrsluskar med två säpo-livvakter i släptåg?
Senast redigerad av SpeedyWiFi 2011-09-04 kl. 13:07.
Citera
2011-09-04, 13:04
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Innan Erik själv hade gjort sin video ja!
Kom igen!
Hur fan kan man vara så naiv ?
Han hade själv kallat det spark för media innan. Eller ja markera med benet
Citat:
Expressenversionen löd "för att hålla avstånd till honom markerade jag med benet. Jag vill inte ens kalla det för en spark. Det var inte ens så det kändes." http://m.expressen.se/nyheter/1.2135084
Och SDs duktiga presstjänst skrev
Citat:
Komikern Soran Ismail har idag lagt upp ett kort videoklipp på internet som visar att sverigedemokraten Erik Almqvist ger en person en lätt spark på vaden.
http://img13.imageshack.us/img13/1997/soransd.jpg
Senast redigerad av rejdar 2011-09-04 kl. 13:07.
Citera
2011-09-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Nej det har jag såklart inte det fattar du väl men jag bara skriver utefter mina erfarenheter som kroggäst. Har bott i Göteborg och varit på Park Lane och Nivå m.fl kända krogar och där har jag fått för mig att vakter generellt sett är mer otrevliga och har en störigare attityd. Finns såklart bra vakter, känner några stycken som jag umgås med privat och dom har berättat historier som gör att många av er här inne skulle ramla baklänges.

En sann historia.

Jag och mitt EX hade varit på 16 dagars semester i USA. Dagen efter att vi landat skulle vi gå på ett populärt ställe i staden där vi bor. Hon är känd sedan tidigare genom kroglivet då hon varit ute sedan hon var 18 år nu är hon 36 och de flesta vakter känner henne för att hon är stammis på just detta stället. Hon är dessutom 183 cm och hörs väldigt mycket och tycker om att ha kul. Efter denna händelse har vakterna fått ett ont öga till henne och hon törs knappt gå dit när hon druckit för att hon är rädd att hon skall bli portad igen på felaktiga grunder. Hon har blivit portad förut pga att hon varit för högljudd och b.la dansat utan skor. ?? HAHA löjligt.

Hur som helst så är yttrar sig historien:

När vi kom fram till entren så sa vakten att du är portad " till mitt ex " hon sa varför det? Du var här och bråkade igår sa vakten. Exet sa då att vad fan står du och säger jag har varit i USA i 16 dagar landade igår, jag var inte här igår vill du se biljetten? Vad fan gör ni så här mot mig för jag har inte gjort nånting. Vakten sa, gå härifrån annars bojar vi dig. Som sagt IDIOT. Inte undra på folk skjuter mot dörrvakter om vakterna beter sig så här.

Men

Fantastiskt hur dina snyfthistorier ligger till grund för din åsikt om alla krogvakter i hela världen.
Citera
2011-09-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Ot: Skämmigt att du ska vara mod och ändå så gör du ett sånt där inlägg, det är ju helt intelligensbefriat inte ett ändå argument i inlägget.

Haha, så du menar att en moderator inte får ha vilken politisk motivering denne vill? Snälla dåre, lägg ner va.

Det är absolut inget konstigt att denne SD-ledamot ljuger, av någon anledning så verkar han och några till komma i problem betydligt oftare än resterande riksdagsledamoter.

"Vi skulle ta något glas"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in