Citat:
Ursprungligen postat av NyanCat
Har du gått på varenda krog i hela Sverige? Kanske dags att byta yrkesbana då?
Nej det har jag såklart inte det fattar du väl men jag bara skriver utefter mina erfarenheter som kroggäst. Har bott i Göteborg och varit på Park Lane och Nivå m.fl kända krogar och där har jag fått för mig att vakter generellt sett är mer otrevliga och har en störigare attityd. Finns såklart bra vakter, känner några stycken som jag umgås med privat och dom har berättat historier som gör att många av er här inne skulle ramla baklänges.
En sann historia.
Jag och mitt EX hade varit på 16 dagars semester i USA. Dagen efter att vi landat skulle vi gå på ett populärt ställe i staden där vi bor. Hon är känd sedan tidigare genom kroglivet då hon varit ute sedan hon var 18 år nu är hon 36 och de flesta vakter känner henne för att hon är stammis på just detta stället. Hon är dessutom 183 cm och hörs väldigt mycket och tycker om att ha kul. Efter denna händelse har vakterna fått ett ont öga till henne och hon törs knappt gå dit när hon druckit för att hon är rädd att hon skall bli portad igen på felaktiga grunder. Hon har blivit portad förut pga att hon varit för högljudd och b.la dansat utan skor. ?? HAHA löjligt.
Hur som helst så är yttrar sig historien:
När vi kom fram till entren så sa vakten att du är portad " till mitt ex " hon sa varför det? Du var här och bråkade igår sa vakten. Exet sa då att vad fan står du och säger jag har varit i USA i 16 dagar landade igår, jag var inte här igår vill du se biljetten? Vad fan gör ni så här mot mig för jag har inte gjort nånting. Vakten sa, gå härifrån annars bojar vi dig. Som sagt IDIOT. Inte undra på folk skjuter mot dörrvakter om vakterna beter sig så här.