Citat:
Ursprungligen postat av Extra
SD består till stor del av rätt "korkade" människor om jag får uttrycka mig så plumpt. Om du inte redan gjort det så gå till ett fullmäktigemöte i någon stad där de finns och studera vad SD egentligen säger. Jag kan garantera att du kommer röra på mungipan mer än en gång. De har helt enkelt inte tillräckligt många kompetenta personer.
Jag kan hålla med dig om att det finns en hel del stolpskott inom SD, det är däremot inget som är exklusivt för dem. Vänsterpartiet innehåller en hel del stolpskott t ex, dessutom politiker som Mona Sahlin osv osv.
SD är ett ungt parti och är fortfarande inte rumsrent tydligen, detta leder självklart till att kompetent folk drar sig för att associeras med dem. Med det sagt vill jag nämna att jag uttryckte mig på det sättet i mitt tidigare inlägg eftersom jag tycker att det var billigt att försöka bestämma för oss alla vad som har hänt baserat på en tidningsrubrik.
Vad som har hänt verkar väldigt oklart och jag säger inte att det har hänt på det ena eller andra sättet, däremot tycker jag att han själv framstod som dummare än vad han försökte göra sin motpart till, därav min ton.
I det inledande inlägget kunde vi läsa att Säpo var inblandade och ingrep, de borde väl kunna vittna om så var fallet och klargöra en del.