Citat:
Ursprungligen postat av
avrogado
Känn dig hedrad men på rätt grunder, tack.
Finns så sjukt många bittra negativister på nätet så när du är rar
mot många så gillas det, och kanske uppmuntras
Hade jag varit ute efter något annat än musik hade nog glada pannkakan gällt i detta fall
Nu till nägot helt annat: Mötley Crüe - Live wire (1981)
Neej, någon bra murare är du inte,
avro. Dina grunder gick jag på. Tur att jag inte sprang läck! Tycker bara att frågorna var lite för intima att svara på i ett öppet forum, där vem som helst kan läsa. Men visst – jag står för mina åsikter.
Tack ändå för den komplimang som kunde anas bakom skyddade ord! Du är själv en intressant person med stark integritet och humor. Pannkakor är för mig något man lagar till och sedan äter. Man kan också göra pannkaka av alltihop. Kanske var det det jag gjorde? Eller kanske det var du? Lite nyfiken på mig är du allt ändå?
En sak till som är bra – jag lär mig mycket av att läsa dina skriverier. Inte visste jag t.ex. att den ”Glada pannkakan” var en dejtingsite! Skönt att ha ett fungerande nät och googles förstås, när man läser vad du skriver. Du är bra som du är och du blir vad du blir,
avro! Lycka till i livet!
Postar denna dag den mest kända låten av gruppen Opus, som är ett österrikiskt pop-rockband som bildades 1973 och som är aktiva än i dag. Bandet är mest känt för låten "Live is Life" från 1984.
Opus – Live is Life.
http://www.youtube.com/watch?v=b3kO5jjYioY