2008-10-13, 10:13
Medlem
Jag har en 24 tums skärm med upplösning 1920-1200. Jag undrar om man kan ha en så hög upplösning på min bärbara (15 tum) att jag får med allt det som jag ser på min stationära?

Orsaken är att när jag kör ett av mina program på min bärbara så får jag inte med hela bilden. 30% av den hamnar utanför skärmen. Det är inget fel på programmet utan det anpassar sig efter den dator jag först loggar in på.
Citera
2008-10-13, 10:21
Medlem
psychotropics avatar
Vi känner tyvärr inte till vad du har för dator så det är omöjligt att svara på, men antagligen är svaret nej.
Citera
2008-10-13, 10:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisus
Jag har en 24 tums skärm med upplösning 1920-1200. Jag undrar om man kan ha en så hög upplösning på min bärbara (15 tum) att jag får med allt det som jag ser på min stationära?

Orsaken är att när jag kör ett av mina program på min bärbara så får jag inte med hela bilden. 30% av den hamnar utanför skärmen. Det är inget fel på programmet utan det anpassar sig efter den dator jag först loggar in på.

ska du köra 1920x1200 på en 15tums skärm så får du först skaffa dig ett hubble teleskop.
Citera
2008-10-13, 10:50
Medlem
OK tack för svaret. Jag är riktigt kass på datorer så jag känner nog inte till vilken info som jag borde nämna förutom det jag redan gjort.
Citera
2008-10-13, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
ska du köra 1920x1200 på en 15tums skärm så får du först skaffa dig ett hubble teleskop.

Jo risken finns nog att det blir för smått .
Citera
2008-10-13, 11:42
Medlem
psychotropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisus
OK tack för svaret. Jag är riktigt kass på datorer så jag känner nog inte till vilken info som jag borde nämna förutom det jag redan gjort.

Bra att veta:
Tillverkare -> Serie -> Modell -> Operativsystem -> Hårdvaruspecifikationer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in