2008-10-13, 09:48
Medlem
SMKs avatar
Efter att ha sett filmen Righteus kill http://www.imdb.com/title/tt1034331/

Så, slog det mig att det finns kriminellt avskum även i Sverige som borde få en kula i pannan. Vilka kriminella skulle ni vilja se skjutna av snuten?

Jackie Arklöf, Denho Dancar och Tomas Möller är några som jag inte skulle ligga sömnlös över om snuten pluggade dessa. Tommy Zethreaus kunde gott få smaka på behandlingen han med. Diverse pedofiler och våldtäktsvin kunde man också plugga, kommer dock inte på några lämpliga kandidater nu.

Tråden är rent hypotetisk så spekulera på!
2008-10-13, 10:13
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK

Så, slog det mig att det finns kriminellt avskum även i Sverige som borde få en kula i pannan. Vilka kriminella skulle ni vilja se skjutna av snuten?

Jackie Arklöf, Denho Dancar och Tomas Möller är några som jag inte skulle ligga sömnlös över om snuten pluggade dessa. Tommy Zethreaus kunde gott få smaka på behandlingen han med. Diverse pedofiler och våldtäktsvin kunde man också plugga, kommer dock inte på några lämpliga kandidater nu.

Tråden är rent hypotetisk så spekulera på!

Anders Eklund
2008-10-13, 10:44
Medlem
Jag tycker att man kan ta alla med fängelsestraff 1 år och uppåt.
Ett förslag är att man lägger ner alla Ultimate Fighting, Fight Club, K1, m.fl. på TV och istället arrangerar gladiator spel, där alla brottslingar får slå ihjäl varandra. Det skulle dra in pengar till statskassan och samtidigt ge underhållning till folket. Den som vinner gladiatorspelet, skulle kunna belönas med friheten.
2008-10-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Anders Eklund
håller helt med.
2008-10-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knoddas
håller helt med.
samma :/ + Gp
2008-10-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusoe
Jag tycker att man kan ta alla med fängelsestraff 1 år och uppåt.
Ett förslag är att man lägger ner alla Ultimate Fighting, Fight Club, K1, m.fl. på TV och istället arrangerar gladiator spel, där alla brottslingar får slå ihjäl varandra. Det skulle dra in pengar till statskassan och samtidigt ge underhållning till folket. Den som vinner gladiatorspelet, skulle kunna belönas med friheten.
tycker jag med faktist men 1 år+ lite yrt liksom du får ju 1.5 typ om du röker på... liksom ska du avrättas då? + vissa e oskyldiga ovs
2008-10-13, 17:33
Medlem
Fascists avatar
Citat:

I princip samtliga. Definitivt alla våldsbrottslingar.
2008-10-13, 17:43
Medlem
Mystiqes avatar
Att avrätta någon för att vissa det är fel att begå mord/dråp ser jag det som fel, livstid för mord ser jag som det enda lösningen, på det sättet lider man mer och inser man kommer ruttna bort i ensamhet...
2008-10-13, 18:19
Medlem
Citat:

Borgarna :-D
2008-10-13, 20:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Det här blir dessvärre bara en listtråd och därför tar vi fram nycklarna...

*tråd låst*

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in