2008-10-12, 22:29
Medlem
Hejsan.
Jag söker ett etui med plats för ca 5 cigg.
Vet ni nått som går att beställa?
Kan även vara enn sån där kreditkortsplånbok tillräckligt tjock för att rymma cigg

Tack på förhand.
Citera
2008-10-12, 22:39
Medlem
Mortal Sins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hejsan.
Kan även vara enn sån där kreditkortsplånbok tillräckligt tjock för att rymma cigg

Tack på förhand.

Får jag fråga varför du bara vill ha plats för 5 cigg? Nog att det kan vara lite bökigt med ett pkt cigg men plats hittar man alltid.
Citera
2008-10-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Får jag fråga varför du bara vill ha plats för 5 cigg? Nog att det kan vara lite bökigt med ett pkt cigg men plats hittar man alltid.
Alltså inte specifikt för 5 cigg. Men jag röker inte mer på en dag så fler behövs inte.
Citera
2008-10-13, 16:58
Medlem
Estabans avatar
Köp ett billigt paket cigariller å släng dem. De rymmer i och försig 10 men det är platt iaf.
Citera
2008-10-13, 17:08
Medlem
Earthblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hejsan.

Tack på förhand.

Jag kan nästan tro att det är svårt att hitta ett etui där det finns plats för 5 cigaretter. Däremot har jag hittat etui där ca 10 st går i : ). Också kan du lägga 5 i om du vill?.
Kom ihåg att Google är din vän: http://www.d7.se/catalog/index.php?cPath=237_240
Citera
2008-10-13, 22:58
Medlem
Har en kompis som har en sådan där platt metallplånbok, modell större. Tror den rymde 8 cigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in