• 1
  • 2
2008-10-12, 03:45
Medlem
Fargoths avatar
Ni båda verkar ju helt körda. Dumpa och glöm.
Citera
2008-10-12, 16:59
Medlem
Nu har vi bestämt att hon ska "fundera, tänka igenom." Vi vet alla vad det betyder.
Citera
2008-10-12, 17:34
Bannlyst
glöm henne.. satsa på en mer mogen tjej.. SOM VILL HA KUK!
Citera
2008-10-12, 22:16
Medlem
Jag orkar fan inte vänta alltså
Citera
2008-10-12, 22:40
Medlem
Dumpa hon bara. Alternativt frågar du om det är ok om du går och knullar en annan tjej bara för att få lite fitta eftersom du inte får det från hon.

Fan va värdelöst att ha en tjej som aldrig vill ha sex.
Citera
2008-10-12, 22:42
Medlem
Showzs avatar
Det är lätt att säga att han ska dumpa henne. Men han måste ju få nåt ur det hela.

Har du haft andra förhållanden? Om ja - hur såg de i så fall ut? det hjälper ju inget om du dumpar en tjej du tror dig älska på grund av problem som sitter hos dig. Då blir det ju inte bättre i ditt framtida liv. Mitt tips är - utvärdera.
Citera
2008-10-12, 22:44
Medlem
Tycker att genom bara läsa din topic är det ganska givet; Nej det är inte värt det!

Antagligen vill hon pausa för att hon inte vill vara tillsammans med dig, men ändå inte vill vara ensam. Kan svida som fan att få veta detta men det kommer vara värre för dig om du ska gå och "vänta" på henne. Bryt upp med henne, ta tillbaka din lägenhetsnyckel och ut och träffa nya tjejer!
Citera
2008-10-13, 00:03
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fosho
Nu har vi bestämt att hon ska "fundera, tänka igenom." Vi vet alla vad det betyder.
Men nu gör du det IGEN!! Du ger henne kontrollen!! varför ska HON tänka och fundera? Fan, berätta för henne att DU måste fundera du med!! Fan.
Citera
2008-10-13, 00:22
Awaiting Email Confirmation
Är det värt det... Det är värt det... För Ulf Lundell är det värt det!
Citera
2008-10-13, 08:13
Medlem
Jag orkar inte med det där jävla spelet. Jag vet vad jag vill. Jag har ställt ett ultimatum till henne. Lev upp till mina förväntningar eller dra. Det är det hon funderar på om det är möjligt att göra.

Jag är trött på det där jävla spelet. Man ska spela svårflörtad och inte höra av sig. Fy Fan.

Jag börjar även starkt tro att hon har aspergers syndrom. Det gör saken så mycket värre.
Citera
2008-10-13, 08:14
Medlem
[quote=Showz]
Har du haft andra förhållanden? Om ja - hur såg de i så fall ut? QUOTE]

Där var det perfekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto