Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-11, 19:20
  #1
Medlem
Trance_Nations avatar
Min bärbara har pajjat. Jag har nu kopplat in vistahårddisken i min xp dator och försöker rädda det som räddas kann innan formateringen. När jag är påväg in i mina dokumet möts jag av rutan:" E:\Users\-mittnamn-\mina dokument is not accessible. Access is denied"
Och det finns endast en OK knapp att trycka på.

Hur går jag till väga? Antar att det är någon säkerhetspryl med vista, att jag måste ha behörighet osv.. Behöver hjälp rätt fort
Citera
2008-10-11, 19:49
  #2
Medlem
DennisOlofs avatar
Är du inloggad som admin i winxp då ? om det nu är på den burken du försöker få åtkomst till mina dokument ?
Citera
2008-10-11, 20:36
  #3
Medlem
Trance_Nations avatar
Japp jag är admin på mitt account, har även testat att köra datorn i felsäkert läge, fungerar nicht!
Citera
2008-10-11, 21:30
  #4
Medlem
Se om du kan justera rättigheterna på den katalogen du är inne och försöker rädda dina filer i.
Citera
2008-10-11, 21:58
  #5
Medlem
Trance_Nations avatar
Har försökt det med. Flyttade tilome över hårddisken till en serverdator med active directory och satte mig som user på full behörighet, funkade inte häller... Tror nog mina filer är förlorade. Får ringa till microsoft på mondag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback