Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky 0_o
Du talar i nattmössan, som vanlig.
Och du är riktigt naiv och dum som vanligt, lustigkurre!
Citat:
GDDR5 är snabbare än GDDR3, det är bara logiskt tänkande! Du kan gå in på Wiki och läsa annars.
Då säger jag det igen: det gör ingen större skillnad!
Hade HD 4870 haft gddr3 så hade den presterat identiskt till vad den gör idag, jag kan slå vad upp till en miljon kronor att så är fallet lille vän.
Citat:
Om du har kollat på tester så slår HD 4870X2 GTX 280 i SLI i stora resolutions av en enda anledning: de har 2GB minne som är GDDR5.
Spelar man i 1680x1200 (eller vad det är) så 'vinner' GTX 280 SLI, men kommer man upp i de större upplösningarna så 'vinner' HD 4870X2, och det är endast på grund av dess minnen.
Dess 2gb minnen ja de hjälper vid större upplösninar, men knappast för att de är gddr5.
Citat:
Jag kan inget annat än att säga att 1GB minne samt 512mb inte är det samma. När ett spel börjar dra mer än 512mb så kommer det kortet att 'lagga' (om inte spelet är välkodat samt kan hantera det, isf kommer FPSn sjunka) men kortet med 1GB minne kommer att klara sig.
Du är bara en liten nörd som inte vet ett skit om datorer, eller hådvara, var det inte du som rekommenderade Asus P5Q men sedan köpte Gigabyte P45?
Gå tillbaka till WOW och spela istället, eller så kan du testa läsa de reviews där man jämför 4850 512mb versionen med 1GB så ser du att skillnaden är så liten att det inte ens är märkbart.
Citat:
Äh jag vet inte ens om detta är lönt.. Varje gång jag läser dina inlägg så är det något som är fel.
Nej, Det är inte lönt att snacka med folk som vet mycket mer än dig, det är bara lönt att snacka en massa skit utan att kunna backa upp det med källor, samma gäller debatten vi hade mellan asus och gigabyte och då sa du en massa om att gigabyte var ostabilt utan att ha några som helst källor eller bevis.