• 1
  • 2
2008-11-02, 22:56
Medlem
marinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Nä jag har jättesvårt att tolka det. Jag försöker hålla mig lite på avstånd just nu, jag orkar inte riktigt med att ha en jätteintensiv relation på den känslomässiga nivån utan att ha en relation på den fysiska nivån. Fast det går inte att vandra kring ämnet, jag tänker berätta för henne snart att jag känner att det är svårt att ha en känslomässigt djup relation utan att ha det fysiska och se hur hon ställer sig till det.

Tror hon testar dej..vill att du ska ta initiativ och kanske ställa krav. . Berätta för henne. Du har absolut inget att förlora!
Citera
2008-11-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marinka
Tror hon testar dej..vill att du ska ta initiativ och kanske ställa krav. . Berätta för henne. Du har absolut inget att förlora!
Ska göra det. Hon har barnen den här veckan och då brukar vi inte ses. Men jag tänkte vi skulle träffas nästa vecka och skapa lite tillsammans. Det tycker vi om att göra tillsammans och har inte gjort på länge så jag tror att vi kan bryta isen som varit ett tag och i värsta fall ha väldigt trevligt tillsammans.
Citera
2008-11-05, 00:12
Medlem
Uppdatering Igen

Jag planerade att vi skulle äta en god middag nästa vecka och ta oss till en plats där vart jag har tillgång till en flygel. Jag skickade ett brev till henne med en invit om att hon skulle tänka på en speciell låt under veckan som hon tycker om och försöka tänka på just vilken känsla som hon tycker om i den. Sedan tänkte jag att vi tillsammans skulle skriva något ihop med tända ljus och låta idéerna flöda.

Men tyvärr säger hon att hon inte orkar med något kreativt just nu eftersom hon har rätt så mycket andra bekymmer just nu. Problem med barnen i skolan och ex-mannen som skaffat ny respektive plus en arbetskamrat på jobbet som ringer till henne med sina bekymmer.

Så jag tror inte läget är rätt just nu tiden ska komma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in