Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-10-12, 21:48
  #25
Medlem
SundayTruckers avatar
Skönhet kommer inifrån...
Citera
2008-10-12, 22:38
  #26
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundayTrucker
Skönhet kommer inifrån...

Ja, den tar då fan lång tid på sig i Janets fall.. säker på att den inte gått vilse och självdött ?
Citera
2008-10-13, 08:51
  #27
Medlem
ºAluminiumºs avatar
Inte så vanligt att en kvinna i hennes position är ogift och inte har några barn, Jag tror på den lesbiska konspirationen
Citera
2008-10-13, 10:53
  #28
Avstängd
Oilkinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ºAluminiumº
Inte så vanligt att en kvinna i hennes position är ogift och inte har några barn

Även Condoleezza Rice är singel utan barn. Hon är ju inte ens ful.
Någon som vet något om förhållanden vad det gäller henne? Har för mig att jag läste att hon var "nästan" förlovad en gång för länge sedan...
Citera
2008-10-13, 10:53
  #29
Medlem
Skamanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ºAluminiumº
Inte så vanligt att en kvinna i hennes position är ogift och inte har några barn, Jag tror på den lesbiska konspirationen

Jag tror att hon helt enkelt offrat alla tankar på familjeliv för karriären, som ju faktiskt är unik eftersom hon är den enda kvinna som någonsin varit United States Attorney General. Förmodligen insåg hon tidigt att hon var ful som stryk och gjorde ett rationellt val.

Den lesbiska konspirationen på må vara en realitet i Sverige, men knappast i USA. Inte utanför universiteten i alla fall.
Citera
2008-10-13, 12:10
  #30
Medlem
Babemagnets avatar
Janet Reno är ju sjukt lik ms. Choksondik i South Park. Hon var ju oskuld tills mr. Mackey satte på henne.
http://vjmorton.files.wordpress.com/...choksondik.jpg
Citera
2008-10-13, 16:17
  #31
Medlem
Virens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundayTrucker
Skönhet kommer inifrån...

Tjah, Inte innifrån kongressen iaf...

Hörde att Janet var snärtigaste kvinnan i stan då det begav sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback