• 1
  • 2
2008-10-09, 15:57
Medlem
qivs avatar
D-paden fungerar utmrkt p 360-kontrollern. Anvnder den nr jag spelar DoA
Citera
2008-10-09, 16:06
Medlem
Big Bosss avatar
Ska ju komma en ny handkontroll nu i hst med frbttrad D-pad, terstr och se hur den blir. Annars r inte fightingspel min favortitgenre direkt.
Testat nstan alla (Tekken, DoA, Soul Calibour, Virtua Fighter) och nej inget fr mig.

Klart trevlig nyhet fr de som gillar fighting och bara har en 360.
Citera
2008-10-09, 21:14
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baluch
360-kontrollern har vl en bedrvlig d-pad? Vilket betyder att den r mer eller mindre omjlig att spela Tekken med. Rtta mig om jag har fel.

Frstr inte varfr s mnga klagar p 360s d-pad, tycker den fungerar utmrkt. Det r ingen MD/Saturn d-pad, men det r inte PS3s d-pad heller. Det har funnits mycket vrre d-pads genom historien. Frmodligen en vanesak.
Citera
2008-10-09, 21:39
Mitt kp av PS3 skjuts upp hela tiden, knns bra.
Citera
2008-10-09, 21:42
Medlem
Kerubs avatar
Haha, kul att se fanboys bryta ned totalt. Flashbacks frn nr FF13 och Bioshock bytte plattform..
Citera
2008-10-09, 21:46
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Haha, kul att se fanboys bryta ned totalt. Flashbacks frn nr FF13 och Bioshock bytte plattform..
Fast ny bytte de ju inte plattform, de blev bara tillgngliga till en till
Citera
2008-10-10, 14:31
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub

Det var inte mnga som brydde sig nr BioShock utannonserades fr PS3, det r stor skillnad mellan att f en rsgammal (dessutom smre) port & att f dem day and date som med RE5, GTA4, DMC4, Assassin's Creed, FFXIII, Tekken 6 etc.
Citera
2008-10-10, 15:17
Medlem
Nicklas.Ws avatar
Tekken utstrlar Playstation s det skriker om det.

Som jag ser det s r playstation verlgsen nr det gller fighting spel.
Kontrollen r ltt och behaglig och inte som Xboxs dda foster till handkontroll.
Visst r vl DoA rtt s bra men det kommer inte i nrheten av tekken eller den "snabbhet" som finns till playstation.
Citera
2008-10-12, 12:22
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas.W
Visst r vl DoA rtt s bra men det kommer inte i nrheten av tekken eller den "snabbhet" som finns till playstation.

Syftar du p PS3 eller PS i allmnhet? Fr alla(?) PS3s fightingspel utom Tekken 5 DR finns ju ven till 360 & r identiska vad gller "snabbhet".
Citera
2008-10-12, 12:31
Medlem
Nicklas.Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
Syftar du p PS3 eller PS i allmnhet? Fr alla(?) PS3s fightingspel utom Tekken 5 DR finns ju ven till 360 & r identiska vad gller "snabbhet".

Det r kontrollen jag menar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in