2008-12-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Du har fullständigt rätt i det du skriver, han visar klart och tydligt att han pissar på den "svenska-rättvisan".

Samtidigt uppvisar denna outbildade sopan en sådan dubbelmoral så att det inte finns. Om han inte är rädd för den svenska rättvisan, varför flyr han från den? Stå för vad du har gjort istället din jävla fegis.
Citera
2008-12-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Samtidigt uppvisar denna outbildade sopan en sådan dubbelmoral så att det inte finns. Om han inte är rädd för den svenska rättvisan, varför flyr han från den? Stå för vad du har gjort istället din jävla fegis.

Tror det är trevligare med sol och värme än kumla bunkern
Att svenska rättvisan inte lyckades är som vanligt .

Stå för vad du har gjort... Blir han rikare då ? Kan han sköta sitt skit bättre då ?
Dano är ingen ärlig kille så ha är nog inte intreserad att Stå för vad du har gjort
Citera
2008-12-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happy66

Stå för vad du har gjort... Blir han rikare då ? Kan han sköta sitt skit bättre då ?
Dano är ingen ärlig kille så ha är nog inte intreserad att Stå för vad du har gjort

Att han med de flesta i og är dumma, outbildade och korkade vet nog de flesta. De kan bara hävda sig med vapen, inte med hjärnan.
Citera
2008-12-01, 19:09
Bannlyst
Citat:

Håller med dig om att det är trevligare med sol och värme än Kumla-bunkern, men det verkar inte vissa idioter här på f.b fatta.
Citera
2008-12-01, 19:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Håller med dig om att det är trevligare med sol och värme än Kumla-bunkern, men det verkar inte vissa idioter här på f.b fatta.

Du är en pajas, glöm inte det. Ingen tar dig på allvar bra så du vet.

Visst är det skönt med sol och värme, men din jämförelse med kumla-bunkern håller inte.

Sanningen är att Dano är en råtta som lämnat Sverige med svansen mellan bena, en parasit som insett att nu är det hårda tag som gäller, och det har resulterat i att han lämnar landet istället för att stå för den skit han har varit inblandad i. Istället för att ta sitt straff som en riktig man hade gjort.

Fördelen med hans flykt är att jag som skattebetalare slipper stå för hans uppehälle, för någon ekonomisk belastning är han inte för Sverige, inte just nu iaf. Nu är det inga mer pengar från försäkringskassan och socialen.

Dano är historia, ju tidigare du inser det, desto bättre.
Citera
2008-12-01, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Visst är det skönt med sol och värme, men din jämförelse med kumla-bunkern håller inte.

Sanningen är att Dano är en råtta som lämnat Sverige med svansen mellan bena, en parasit som insett att nu är det hårda tag som gäller, och det har resulterat i att han lämnar landet istället för att stå för den skit han har varit inblandad i. Istället för att ta sitt straff som en riktig man hade gjort.

Fördelen med hans flykt är att jag som skattebetalare slipper stå för hans uppehälle, för någon ekonomisk belastning är han inte för Sverige, inte just nu iaf. Nu är det inga mer pengar från försäkringskassan och socialen.

Jag har inte bett dig att ta mig på allvar, men skall man ta dig på allvar när du använder dig av en äcklig-snut horas namn...fyfan jag spyr. Dano och O.G växer mer och mer inse detta även om du kanske inte gillar det. Killen är fortfarande aktiv och snuten kan inte komma åt honom, RESPEKT åt Dano.
Citera
2008-12-01, 20:06
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Jag har inte bett dig att ta mig på allvar, men skall man ta dig på allvar när du använder dig av en äcklig-snut horas namn...fyfan jag spyr. Dano och O.G växer mer och mer inse detta även om du kanske inte gillar det. Killen är fortfarande aktiv och snuten kan inte komma åt honom, RESPEKT åt Dano.
Trevlig syn du har på de som håller lag och ordning och skyddar medborgarna i Sverige.

Å andra sidan så kan man inte förvänta sig mer av en albanjävel som dig. Ditt folkslag tillhör de skitigaste och lömskaste folken i världen. Ni delar bottenplatsen med somalier och zigenare.

Åter till topic. Vad är det som får dig att tro att OG växer? Man hör ju nästan aldrig något ifrån dom numera. Det enda väsen de gjort ifrån sig på länge är den nya hemsidan och en och annan intervju med apan Acar som även går under namnet Bamsenäsan.

Är det bara ett sammanträffande att de berikat den nya sidan med regnbågens färger samtidigt som de har en bild på Dano och Wojtek poserandes med bara överkroppar tätt inpå varann?
Citera
2008-12-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Bäste Leif ..

Varför håller inte jämförelsen ?

Ekonomisk belastning där har du fel Dano är till en stor belastning för sverige fortfarande ..Tror du vet det själv

Sen tror ja med OG är på väg ner Men det är bara vad ja tror

Hur tråkigt du tycker det är så lyckades Dano blåsa snuten en gång till
Citera
2008-12-01, 20:11
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Bäste Leif ..

Ekonomisk belastning där har du fel Dano är till en stor belastning för sverige fortfarande ..Tror du vet det själv

Blåsa snuten...fan han har inte blåst nån annan än sina krimnella rivaler som han flytt ifrån och nu håller sig undan för.
Citera
2008-12-01, 20:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Å andra sidan så kan man inte förvänta sig mer av en albanjävel som dig. Ditt folkslag tillhör de skitigaste och lömskaste folken i världen. Ni delar bottenplatsen med somalier och zigenare..

Dina ord ger mig ett leende på läpparna. Så här har det alltid varit och kommer så förbli.

Citat:
Åter till topic. Vad är det som får dig att tro att OG växer? Man hör ju nästan aldrig något ifrån dom numera. Det enda väsen de gjort ifrån sig på länge är den nya hemsidan och en och annan intervju med apan Acar som även går under namnet Bamsenäsan.

OG är sedan länge historia, men tyvärr så vill den lilla albanen inte inse detta.

Citat:
Är det bara ett sammanträffande att de berikat den nya sidan med regnbågens färger samtidigt som de har en bild på Dano och Wojtek poserandes med bara överkroppar tätt inpå varann?

Det inget sammanträffande, snarare ett faktum. Dano har gått över till andra sidan.

Citat:
Bäste Leif ..

Ännu ett inlägg från dig, utan någon som helst substans. Du kanske borde ta och skaffa dig ett liv gubbe, istället för att sitta här och romantisera Danos liv som råtta nere i Turkiet.

Citat:
Blåsa snuten...fan han har inte blåst nån annan än sina krimnella rivaler som han flytt ifrån och nu håller sig undan för.

Frågan är vem som blåst vem, han är idag inte välkommen in i landet, polis och åklagare fick igenom en hävning av hans permanenta uppehållstillsånd. Kan knappast bli bättre.
Citera
2008-12-01, 21:12
Bannlyst
Citat:

Varför hyser du sådant agg mot den svenska polisen?
Dano och pajas OG växer inte längre alls. Det enda som verkar växa är Danos näsa. Undrar just om det har att göra med att även kroppen hans växer från bild till bild?

Snuten (dina ord) har ingen anledning att komma åt honom nu när han gömmer sig i sitt hemland. Det blir törkisch polisen (dina landsmän?) sak att komma åt honom om han begår brott där. Det lär förhoppningsvis inte dröja så länge nu när hans kassa sinar.
Citera
2008-12-01, 21:23
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Massor med OT är raderat

Albanen och Hunden-Mohammed får varsin tillsägelse för att de har så svårt att hålla sig till topic

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in