Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vem bryr ifall hon tar illa upp, tänk alla personer som vart oskyldiga och tråkigt nog kommit hans väg och fått utstå både det ena och andra. Finns ingen anledning att vara mild i sin behandlning av Dano Acar. Skit ska skit ha.
Intressnat PM, ännu mer pinsamt att det troligen är skickat av honom själv.
Hej Leif.
Dano har aldrig gett sig på oskyldiga människor, det ska du ha klart för dig.
Kan ha varit så att det funnits ett par killar i gruppen som gjort det, men de finns idag inte bland oss. (Kick)
Det är inte som du tror, att Dano sitter och skriver här.
Han står för det han skriver och tycker, och skulle aldrig skriva/säga saker i någon annans namn.
Jag själv står för det jag tycker, vissa här vet säkert om vem som sitter och skriver här bara genom nicket som jag använder mig utav.
Missförstå inte, jag säger inte att vi är bra, vi är dåliga människor som inte lyckades få ett vanligt normalt liv med stabila förhållanden.
Alla gör ju sina val utifrån sina egna utgångslägen så är det ju bara.
Se ner på mig visst jag bryr mig inte och då säger jag väl inte bara så för att på något sätt verka vara tuff för det biter ju faktiskt inte på mig.
Sen angående PM:et, det används väl för att det just ska vara ett PM (Personligt Meddelande) och inte något annat, men jag kanske förtjänade det?
Sista inlägget, hej!