2008-12-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Din efterblivna idiot, bara för att vissa snorungar utger sig för att vara medlemmar och sen försöka råna en man är knappast sannolikt att dom skulle tillhöra O.G, att O.G växer idag kan väl bara kolla med era bästa vänner -polisen, dom kan nog bekräfta detta. men ni kanske inte vill veta sanningen.

Herreg gud du försvarar dom in i döden va, tar du det personligt? Och vad fan får du snuten ifrån här? Snacka om att du skjuter dig i foten, tror du snubben i mitt inlägg var snut så. äh, ingen mening att diskutera med sådana som dig.
Citera
2008-12-02, 23:04
Bannlyst
PM från medlem i OG

[
Citat:
QUOTE]2008-11-28, 21:55
DanielleM
Medlem

Reg.datum: Oct 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ang muslim-grejen, jag ville nog vara ironisk ja glöm det.
Kan du vara snäll och sluta skriva om Dano och om hur misslyckad han är etc.
Jag vet att du kan och får skriva vad du vill i princip, men killen du skriver om, råkar även vara en vän till mig, han har en flicka som mår dåligt av att läsa sådant och sen ser jag allvarligt talat inte vad du tjänar på att skriva så.
Jag är ganska säker på att du kommer fortsätta, men jag hoppas du förstår.
Mvh
[/quote]

Kriminell, riktigt stor biff, världsrespekt, Ye ani

Om nu hans kriminella flickvän siter och läser här så utgår jag i från att hon låter honom få veta att han inte har många anhängare kvar i Sverige över 15 år.

Om någon nu skriker 1.06 så har jag fått Hamiltons tillstånd att publicera detta PM.
Citera
2008-12-02, 23:10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy

Om nu hans kriminella flickvän siter och läser här så utgår jag i från att hon låter honom få veta att han inte har många anhängare kvar i Sverige över 15 år.

Om någon nu skriker 1.06 så har jag fått Hamiltons tillstånd att publicera detta PM.

Vem bryr ifall hon tar illa upp, tänk alla personer som vart oskyldiga och tråkigt nog kommit hans väg och fått utstå både det ena och andra. Finns ingen anledning att vara mild i sin behandlning av Dano Acar. Skit ska skit ha.

Intressnat PM, ännu mer pinsamt att det troligen är skickat av honom själv.
Citera
2008-12-03, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vem bryr ifall hon tar illa upp, tänk alla personer som vart oskyldiga och tråkigt nog kommit hans väg och fått utstå både det ena och andra. Finns ingen anledning att vara mild i sin behandlning av Dano Acar. Skit ska skit ha.

Intressnat PM, ännu mer pinsamt att det troligen är skickat av honom själv.
Hej Leif.
Dano har aldrig gett sig på oskyldiga människor, det ska du ha klart för dig.
Kan ha varit så att det funnits ett par killar i gruppen som gjort det, men de finns idag inte bland oss. (Kick)
Det är inte som du tror, att Dano sitter och skriver här.
Han står för det han skriver och tycker, och skulle aldrig skriva/säga saker i någon annans namn.
Jag själv står för det jag tycker, vissa här vet säkert om vem som sitter och skriver här bara genom nicket som jag använder mig utav.

Missförstå inte, jag säger inte att vi är bra, vi är dåliga människor som inte lyckades få ett vanligt normalt liv med stabila förhållanden.
Alla gör ju sina val utifrån sina egna utgångslägen så är det ju bara.
Se ner på mig visst jag bryr mig inte och då säger jag väl inte bara så för att på något sätt verka vara tuff för det biter ju faktiskt inte på mig.

Sen angående PM:et, det används väl för att det just ska vara ett PM (Personligt Meddelande) och inte något annat, men jag kanske förtjänade det?

Sista inlägget, hej!
Citera
2008-12-03, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
[

Om någon nu skriker 1.06 så har jag fått Hamiltons tillstånd att publicera detta PM.[/quote]
Ha,ha...du är tamej fan på efterbliven, din lilla missfoster...hans "kriminella flickvän" vad fan får du all detta ifrån??? Han som skrev pm till dig tror du på fullt allvar att han är medlem??? Han kallar sig Danielle M, det stor för Mattei. Han var tidigare medlem, typ för ca 2år sedan, men fick kicken pga att han pundade för mycket...
Citera
2008-12-03, 13:45
Bannlyst
QUOTE]
Ha,ha...du är tamej fan på efterbliven, din lilla missfoster...hans "kriminella flickvän" vad fan får du all detta ifrån??? Han som skrev pm till dig tror du på fullt allvar att han är medlem??? Han kallar sig Danielle M, det stor för Mattei. Han var tidigare medlem, typ för ca 2år sedan, men fick kicken pga att han pundade för mycket...[/quote]
Daniele har väl ändå varit med rätt så länge vad jag vet och att han hade misskött sig är ju sant det också men han verkar ju vara tillbaka igen.

Doktorn ska tydligen också ha sökt sig tillbaka han blev ju kickad för att ha uttalat sig om OG i media och det var ju rätt så slarvigt gjort utav honom då han la ner pundandet helt efter att de nya reglerna trätt i kraft haha
Citera
2008-12-03, 20:30
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det känns mycket, mycket skönt att du inte kan citera en enda särskrivning. Inte en enda, Lady Boy.

Trevlig kväll din fnaskslampa

Ont: Är det någon som vet hur många medlemmar det är i dagens OG ?

enligt albanen 3 i örebro...men dom har inte märkts..lite nyfiken om man vet vilka dom är.
Citera
2008-12-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
För din skull Leifi så ska jag skärpa mig. Men då tycker jag att du får bjuda till lite i debatten, och det gör du inte. Det är inga sakliga grejer du kommer med utan bara ditt pojkaktiga agg.

Var saklig och håll tillbaka agget så blir du en bättre Leifi

Hörru du Sissi. Bjuda till lite i debatten?! Du häver ur dig en massa skit och kräver att andra ska skärpa sig. Som jag sagt förut. Av alla filmer, alla intervjuer och alla inlägg på/av/från og-sympatisörer/medlemmar så är det ingen som jag "uppföra" sig som en normal svensk. Det snackas om att man ska knulla en morsa, det stavas fel, man pratar om något helt annat. Inte undrapå att og är påväg utåt, vilket man varit nu under en lång tid.
Citera
2008-12-04, 02:54
Medlem
Carl Hamiltons avatar
OT är raderat och TT Boy + Sicilianaren får varsin tillsägelse för att de har så svårt att hålla sig till topic.

// Mod
Citera
2008-12-04, 03:38
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
www.danoacar.com
Alltså seriöst.. Hela sidan är uppbyggd som någon jävla skunk-sida från 1999. Dessutom, varför har de barn med i organisationen?? http://www.danoacar.com/photo303.htm
Har de bildat ett daghem för anorektiska svartskallebarn, eller vad är det frågan om?

Jag funderar på om sidan är någon sorts parodi mot OG, men jag tror inte det. Vad vill de uppnå med sidan egentligen? Det skulle vara intressant att veta..
Citera
2008-12-04, 04:09
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielleM
Hej Leif.
Dano har aldrig gett sig på oskyldiga människor, det ska du ha klart för dig.

Man behöver inte "ge sig på" folk för att det ska kännas.
Det är klart att oskyldiga hamnar i kläm pga hans handlingar. När han blev intervjuad i TV3 så sa han ju att han inte brydde sig ifall de som jobbade på den bank han rånade mådde dåligt av det. Är man kriminell så kommer oskyldiga att lida även om man inte vill det.

Jag är inte särskilt kriminell alls längre men att tro att man är någon slags ö som inte påverkar andra är bara önsketänkande.
Citera
2008-12-04, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Alltså seriöst.. Hela sidan är uppbyggd som någon jävla skunk-sida från 1999. Dessutom, varför har de barn med i organisationen?? http://www.danoacar.com/photo303.htm
Har de bildat ett daghem för anorektiska svartskallebarn, eller vad är det frågan om?

Jag funderar på om sidan är någon sorts parodi mot OG, men jag tror inte det. Vad vill de uppnå med sidan egentligen? Det skulle vara intressant att veta..

Ska vi slå vad om att det e "presidenten" för Västerås med hantlangare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in