2009-01-06, 15:28
Bannlyst
http://i44.tinypic.com/1zo893d.jpg

http://pici.se/pictures/XkieeukPC.jpg

http://images.google.se/images?um=1&hl=sv&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result &cd=1&q=the+hood+thunderbirds&spell=1
Citera
2009-01-06, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dabro
Give uS MORE!!1
Kolla själv?
http://rapidshare.com/files/180221750/OriginalPharmaIncomingmail.pdf

http://rapidshare.com/files/180222222/OriginalPharmaOutgoingmail.pdf
Citera
2009-01-06, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iloove
Hon är ju med i mail-historiken redan. Stor skillnad att hon nämns här? Alla i denna tråd har väl redan mailen. Fattar inte vad ni gör en så stor deal av.

Jag tror inte alla är så intresserade som du tror. Och 'alla har väl mailen' ? Sitter ni och skriver upp mailadresserna ?
Citera
2009-01-06, 15:34
Medlem
FritzDaCats avatar
Skojigt var det i alla fall med tanterna på Kramfors kommun, som skickat kedjebrev till varandra, vilket som småningom hamnat hos OG.

'Till varje person som skickar detta mail betalar Microsoft 245 €.'
Citera
2009-01-06, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag tror inte alla är så intresserade som du tror. Och 'alla har väl mailen' ? Sitter ni och skriver upp mailadresserna ?
Tror inte detta gör så mycket heller förutom att det kanske drabbar försäljningen.
Men man undrar ju ändå varför? Kan det ha med det nya övertagandet utav hemsidan kriminellt att göra?
Varför hackas OG:s sida och inte Bandidos (X-Team) hemsida?
Några funderingar?
Citera
2009-01-06, 15:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Det är bra att beställarnas telefonnummer och personuppgifter kommer ut. De har valt att beställa olagliga saker av kriminella personer och får nu stå sitt kast. Sen så skrämmer det här förhoppningsvis bort kunderna från dom.

Kamrat, du har helt rätt!

Det är patetiskt att folk tror att det är helt riskfritt att beställa olagliga varor & tjänster från dessa herrar.

Jag varnade folk från att beställa från sidan, se bara vad som hände nu
Det är riktigt bra att det här hände, nu kanske folk inser att dom inte ska ha något med vare sig Dano Acar eller Läderlasse att göra.

En annan grej som bevisar att den sista idioten inte är född än, är folk som skickar pengar över Western Union till Dano Acar? Hur blåst kan man vara..

Citat:
Hej kära kunder,

Vi vill verkligen be om ursäkt för de problem som uppstått med vårat bankkonto i Turkiet då det inte har fungerat att göra utlandsbetalningar korrekt.

Därför vill vi uppmana samtliga av våra kunder som har fått information om
utlandsbetalning att använda sig av något av följande betalningsmetoder

istället:

Western Union
First name: Denho
Last name: Acar
Land: Turkey

Efter du varit hos Wester Union MÅSTE du skicka ett e-mail med förnamn, efternamn, land du skickar ifrån och MTCN-nummer till
info@originalpharma.com!

Rekommenderat brev

Denho Acar
Hatiplirimi mah 135
Sok.no 21,2
48200 Marmaris Mugla
Turkey

Citat:
From: kenny_1488@hotmail.com
To: originalgangsters@hotmail.com
Subject: Re: Viktig information angående ordrar!
Date: Tue, 30 Dec 2008 20:04:02 +0200

ok,bara att gå till närmsta postkontor då,ja måste väll skicka me i brevet oxå mitt namn o så att ni vet att pengarna är från mig? förlåt om ja vekar
dum,men vill bara att det blir gjort på rätt sätt.

From: original gangsters
Sent: Tuesday, December 30, 2008 7:52 PM
To: kenny_1488@hotmail.com
Subject: RE: Viktig information angående ordrar!

Du betalar antingen genom western union eller lägger pengarna mellen ett dubbelvikt vykort och stänger igen kuveret och skickar det till adressen som
anges.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-01-06 kl. 15:57.
Citera
2009-01-06, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Tror inte detta gör så mycket heller förutom att det kanske drabbar försäljningen.
Men man undrar ju ändå varför? Kan det ha med det nya övertagandet utav hemsidan kriminellt att göra?
Några funderingar?

Folk har en helt annan respekt för BMC än för OG, och jag kan inte tänka mig att respekten för OG blivit större, efter alla skriverier som varit den senaste tiden.
Folk vet att BMC inte är på den nivån, även om man inte ska underskatta OG.

Men det man kan konstatera nu är väl att deras affärsidé med pharma har gått i stöpet. Det som skett har i alla fall försvårat det utav bara helvete. Sen vet man inte om hackarna kommer fortsätta jävlas. Då kan IT-seansen vara körd i botten.
Citera
2009-01-06, 15:57
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Några funderingar?

Mina "vilda" gissningar är att Bandidos och Hells angels för med sig mycket mer respekt.

Och en annan gissning vore nästan att Bandidos och Hells angels inte blåser små pojkar som ger igen med att hacka deras sida.

Det är ju knappast fullvuxna män i 40+ åldern som varit på deras sida och jävlats

Nya övertagandet av kriminellt.com kan mycket väl ha med saken att göra. Dom uppmanar ju andra sidor att lägga ner och OG ska ge mer respekt, och våga hänga ut folk.

Det borde vara en sjukt rolig anledning att ge sig på deras sida. Dom som gjort det här, är ju verkligen inte rädda för OG!
Citera
2009-01-06, 16:03
Medlem
undra hur lång tid det kommer ta innan snuten knackar på hos dom som finns med namn och adress i pdf-filen... hahaha... surt... hahaha
Citera
2009-01-06, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Folk har en helt annan respekt för BMC än för OG, och jag kan inte tänka mig att respekten för OG blivit större, efter alla skriverier som varit den senaste tiden.
Folk vet att BMC inte är på den nivån, även om man inte ska underskatta OG.

Men det man kan konstatera nu är väl att deras affärsidé med pharma har gått i stöpet. Det som skett har i alla fall försvårat det utav bara helvete. Sen vet man inte om hackarna kommer fortsätta jävlas. Då kan IT-seansen vara körd i botten.
Precis var jag själv trodde men man tycker ju ändå det är lite synd att en massa känsliga uppgifter bara läggs ut sådär, inte synd om alla men vissa.

Man börjar ju också förstå vart OG kommit idag, från Hamdi, Shahin och Gorans tider till detta?? En 16 åring kunde komma in om han platsade??
Nej OG är slut.
Citera
2009-01-06, 16:10
Bannlyst
Citat:
Precis var jag själv trodde men man tycker ju ändå det är lite synd att en massa känsliga uppgifter bara läggs ut sådär, inte synd om alla men vissa.

Man börjar ju också förstå vart OG kommit idag, från Hamdi, Shahin och Gorans tider till detta?? En 16 åring kunde komma in om han platsade??
Nej OG är slut.

Ja du vet ju också vilka som var med i början, de vet nog inte om de ska skratta eller gråta nu. Jag tycker det är tragiskt det jag tvingas se, men jag kan inte se hur det ska sluta, vända och bli åt samma håll som förr.

Vad fan kan ha hänt ? Är det Denho som känt sig stressad därnere, eller vad. Han skulle aldrig avvikit från det konceptet han hade i början. Då var de inte att leka med.

Men enligt vissa så har de ju gjort sjukt mycket pengar (mest av alla tror jag han sa) och de ligger i toppen. Småpojkar varken vågar eller vill ge sig på sådana i toppen. Då är man död.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-01-06 kl. 16:14.
Citera
2009-01-06, 16:15
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:

Nej OG är slut.
Ja att man plockar in småungar i 16-års åldern verkar ju i det närmaste vara en desperat åtgärd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in