Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Det är bra att beställarnas telefonnummer och personuppgifter kommer ut. De har valt att beställa olagliga saker av kriminella personer och får nu stå sitt kast. Sen så skrämmer det här förhoppningsvis bort kunderna från dom.
Kamrat, du har helt rätt!
Det är patetiskt att folk tror att det är helt riskfritt att beställa olagliga varor & tjänster från dessa herrar.
Jag varnade folk från att beställa från sidan, se bara vad som hände nu
Det är riktigt bra att det här hände, nu kanske folk inser att dom inte ska ha något med vare sig Dano Acar eller Läderlasse att göra.
En annan grej som bevisar att den sista idioten inte är född än, är folk som skickar pengar över Western Union till Dano Acar? Hur blåst kan man vara..
Citat:
Hej kära kunder,
Vi vill verkligen be om ursäkt för de problem som uppstått med vårat bankkonto i Turkiet då det inte har fungerat att göra utlandsbetalningar korrekt.
Därför vill vi uppmana samtliga av våra kunder som har fått information om
utlandsbetalning att använda sig av något av följande betalningsmetoder
istället:
Western Union
First name: Denho
Last name: Acar
Land: Turkey
Efter du varit hos Wester Union MÅSTE du skicka ett e-mail med förnamn, efternamn, land du skickar ifrån och MTCN-nummer till
info@originalpharma.com!
Rekommenderat brev
Denho Acar
Hatiplirimi mah 135
Sok.no 21,2
48200 Marmaris Mugla
Turkey
Citat:
From: kenny_1488@hotmail.com
To: originalgangsters@hotmail.com
Subject: Re: Viktig information angående ordrar!
Date: Tue, 30 Dec 2008 20:04:02 +0200
ok,bara att gå till närmsta postkontor då,ja måste väll skicka me i brevet oxå mitt namn o så att ni vet att pengarna är från mig? förlåt om ja vekar
dum,men vill bara att det blir gjort på rätt sätt.
From: original gangsters
Sent: Tuesday, December 30, 2008 7:52 PM
To: kenny_1488@hotmail.com
Subject: RE: Viktig information angående ordrar!
Du betalar antingen genom western union eller lägger pengarna mellen ett dubbelvikt vykort och stänger igen kuveret och skickar det till adressen som
anges.