2009-11-03, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catch1
og, ett gäng telefonlallare. Hur kan man vara så jävla dum och går ut offentligt och säger att man är en kriminell organisation ?? Klart som fan att dom har snuten i hasorna varenda jävla sekund, kolla på dom sk sverigeledarna, "dom/han" har knappt vart ute ett år och sitter redan. Hur mycket han dom jobba??

Det är ju känt tidigare att Ge ki är en jävla skojare, den finns band på det ifrån rättegångar när han först ringer sin "broder"
- ey brushan jag har fixat pastiller fett billigt! 4 kr st får VI dom för!

nästa samtal till hans andra broder:
- ey brushan jag har fixat pastiller fett billigt! VI får dom för 7 kr st!.

OG i ett nötskal. Broder hit broder dit men endå så vill jag ha proffe + att jag ljuger för er allesammans.

jag skrattar när jag läser denna tråd.
bra jobbat grabbar

Ja du Ge Ki har nog en hel del år bakom galler att se fram emot IGEN...???
Hörde på TV4 nyheterna ett inspelat samtal med Denho och nån snubbe han pressade på pengar, han uttalar dödshot osv ÖVER TELEFON, jag kan inte branschen men är inte det vida klantigt??? Att hota nåns familj till döden per tel då man som ledare av en organisation helt klart borde vara avlyssnad.

Undrar vad som händer där nere i Blatteland, har de gripit honom? Tror knappast han undviker media på eget bevåg.
Citera
2009-11-03, 14:08
Medlem
Citat:
Ja du G har nog en hel del år bakom galler att se fram emot IGEN...???
Hörde på TV4 nyheterna ett inspelat samtal med Denho och nån snubbe han pressade på pengar, han uttalar dödshot osv ÖVER TELEFON, jag kan inte branschen men är inte det vida klantigt??? Att hota nåns familj till döden per tel då man som ledare av en organisation helt klart borde vara avlyssnad.

Undrar vad som händer där nere i Blatteland, har de gripit honom? Tror knappast han undviker media på eget bevåg.

som jag sa tidigare är detta ett gäng över internet och telefon, telefonlallare kallar vi det här nere.
oorganiserade, ingen lojalitet.
Eftersom det var sverigepresidenten samt ledaren och hans lillebror född 91för sk 15.7 som var ner till strömstad och skulle kräva in en gammal skuld bevisar bara det att det var dom enda som var med i deras sk gäng.
ett organiserat gäng skickar inte ner sina ledare för att dra in en liten skuld.

Telefonlallare som lever på ett ryckte som är många år gammalt, och som idag inte lurar någon annan än dom stackars förorts kiddsen som inte vet bättre för tillfället.
Citera
2009-11-03, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morethanyou

jag kan säga att nej det var ibnte klantigt för han vet mkt väl om alla risker, men vad ska man göra när 2 celler motarbetar varandra? sen kan jag medela att det e inte det värsta. det var det att utala hot mot en familj. stackars ge ki o dem andra på kåkarna nu för det finns regler man ska förja i denna brnch. RESPEKT mot ens familj. jag spyr på sådana som inte gör det. det bevisar hur smutsig man är som person, sen han som e i turkiet ville att komma till sve om dem valde att bara åtala honom för en sak.. haha men glömmer killen att ALLA väntar på honom?? andra tider nu du acar
Citera
2009-11-03, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haver
jag kan säga att nej det var ibnte klantigt för han vet mkt väl om alla risker, men vad ska man göra när 2 celler motarbetar varandra? sen kan jag medela att det e inte det värsta. det var det att utala hot mot en familj. stackars ge ki o dem andra på kåkarna nu för det finns regler man ska förja i denna brnch. RESPEKT mot ens familj. jag spyr på sådana som inte gör det. det bevisar hur smutsig man är som person, sen han som e i turkiet ville att komma till sve om dem valde att bara åtala honom för en sak.. haha men glömmer killen att ALLA väntar på honom?? andra tider nu du acar

Ah precis, killen säger ju på inspelningen att Denho ska ge sig på honom och inte hans familj, Denho säger då att det tänker han inte göra utan snubbens familj är målet, att de inte ska lämnas utanför?!?!?! Han är slut på alla plan den snubben! Vet inget om branschens regler men det verkar lågt tom för ett gäng från förorten som alltid pratar om respekt hit och dit. Det stod tom på deras hemsida att de skyddar kvinnor och barn eller något liknande, sedan säger ledaren i klartext att de inte gör det på ett inspelat telefonsamtal, PINSAMT!
Citera
2009-11-03, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ah precis, killen säger ju på inspelningen att Denho ska ge sig på honom och inte hans familj, Denho säger då att det tänker han inte göra utan snubbens familj är målet, att de inte ska lämnas utanför?!?!?! Han är slut på alla plan den snubben! Vet inget om branschens regler men det verkar lågt tom för ett gäng från förorten som alltid pratar om respekt hit och dit. Det stod tom på deras hemsida att de skyddar kvinnor och barn eller något liknande, sedan säger ledaren i klartext att de inte gör det på ett inspelat telefonsamtal, PINSAMT!

det stämmer att det står så på hemsidan o i deras regler, men nu efterhand ser jag bara att det var för att han ska leke hjälte. men nu har han gjort borrt sig. fucking skäms, en som tar sig ton mot kvinnor är ingen man. jävlar allt det skit som stått här på fb om honom stämmer då. sen som du märker så finns inte n enda kotte här nu som skriver att dano e så bra o grym vet du vad det bevisar?? att som pitbull7 o S.L skriver att det var dano som skrev om sig sj
Citera
2009-11-03, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haver
det stämmer att det står så på hemsidan o i deras regler, men nu efterhand ser jag bara att det var för att han ska leke hjälte. men nu har han gjort borrt sig. fucking skäms, en som tar sig ton mot kvinnor är ingen man. jävlar allt det skit som stått här på fb om honom stämmer då. sen som du märker så finns inte n enda kotte här nu som skriver att dano e så bra o grym vet du vad det bevisar?? att som pitbull7 o S.L skriver att det var dano som skrev om sig sj

Ja att S.L sedan blev outad var ju synd, verkar vara mer stake i honom än Denho nånsin haft. All respekt till den mannen som verkar vara en "stand up guy" trots sitt val av "yrke"
Citera
2009-11-04, 09:29
Medlem
Citat:

Idioterna har ju hotat med att skada kvinnan o barnet, var väll precis vad Kalle sa att de inte gör men knatte fnatte o tjatte har inte läst deras regelbok, jävla tattarpack hoppas de får på anstalt för det dom gjort nu är fan inte populärt någonstans
Citera
2009-11-04, 09:48
Medlem
Konsten är att handplocka folk som går mot samma mål.
Det fungerar inte i praktiken att samla alla tuffaste turkar och araber i en och samma gruppering, det leder till slitage, hiarkiträtande och sist men inte minst man måste försörja sig på det.

Dessutom är det svårt för dom att ta sig till dom salonger där dom riktiga pengarna fördelas, inte med den marknadsföring som dom gjorde.

Typ "Vi är galna, skiter i allt och tvekar inte för något"

Inte är jag så säker på att "Gråzons-Carl" som sysslar med skalbolag i mångmiljonklassen ringer dom.
Dom har några utpressningar här och var lite sniff-snuff affärer och nåt rån i bästa fall och det mättar inte många i längden, dessutom så är ovanstående brott högprioriterat hos snuten. "Samhällsfarliga aktiviteter"
Citera
2009-11-04, 15:03
Medlem
Green Eyed Joes avatar
...man kan nog aldrig räkna ut OG...
Citera
2009-11-04, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyed Joe
...man kan nog aldrig räkna ut OG...

Man kan aldrig räkna ut...vad för idiotier O.G ska ta till näst menar du?

Nu måste du ju inse att de är slut, typ 3 medlemmar, presidenten, sverigebossen och förre ledaren för 15-7, tror knappast de är medlemmar länge till, 15-7 är ju helt dött... Bara stackars Denho kvar...
Citera
2009-11-04, 15:08
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Citat:
Man kan aldrig räkna ut...vad för idiotier O.G ska ta till näst menar du?

Nu måste du ju inse att de är slut, typ 3 medlemmar, presidenten, sverigebossen och förre ledaren för 15-7, tror knappast de är medlemmar länge till, 15-7 är ju helt dött... Bara stackars Denho kvar...

...exakt hur insatt är du i deras organisation? Eller gissar du och får en kick av att skriva ner dem?

...jag tycker det luktar.... tönt....
Citera
2009-11-04, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyed Joe
...exakt hur insatt är du i deras organisation? Eller gissar du och får en kick av att skriva ner dem?

...jag tycker det luktar.... tönt....

Varför skulle det intressera någon hur det luktar på din sida av skärmen du sitter framför??? Nämn en medlem till förutom de som redan nämnts??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in