2009-11-19, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Idioterna har ju hotat med att skada kvinnan o barnet, var väll precis vad Kalle sa att de inte gör men knatte fnatte o tjatte har inte läst deras regelbok, jävla tattarpack hoppas de får på anstalt för det dom gjort nu är fan inte populärt någonstans

var det inte självaste dano som hota det genom tel?? då visar väll det att han inte har något att göra på en semester ort förutom att hänga på fb
Citera
2009-11-19, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mateus
Medie horan danho säger inte bara "jag ska knulla dig" utan "att jag ska be mina grabbar knulla dig, sen så kan du och din flickvän ha något att titta på"

Vad är det om inte rent bög snack?!

Att medie horan är lagd åt homo hållet är nog ingen nyhet.

O.G= ORIGINAL GAY

ojoj nu kommer det fram fler saker ser man, att du proviserar upp folk som börjar att skriva fakta om dig.
Citera
2009-11-19, 15:20
Bannlyst
Citat:
Att Medie horan Danho är en blåsare är ju inget nytt.

Så mycket som han snackar i luren så skulle det inte förvåna mig om att han inderekt golat ditt din vän.

Faktiskt nästan helt rätt
Citera
2009-11-19, 19:22
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babianpungen
Att ha kriminella som idoler. Jag är rätt övertygad om att de flesta kriminella inte ser sig som lyckade. Tänk själv att vara runt 30-40 och inte kunna annat än att tjuva,råna,sälja droger m.m. Då måste man allt känna sig som en loser!
Jag vet flera kriminella som mår piss av att sitta inne medan deras barn växer upp utan sin far. Då känner de sig inte särskilt manliga när de sviker sina barn och sina egna. Kom nu inte och snacka skit om att de har sina bröder och annat romantiskt gängtjafs! Tror ni att de känner sig som vinnare på julafyon när de istället för att vara med sina barn firar de jul med en massa pundare,mördare och annat pack!

Nej det är inget glamoröst med att vara kriminell. Denho har delvis lyckats, han har fått ett stort antal medlemmar att betala stålar till honom månadsvis, utan att han själv gör nåt. Men helt ärligt, hur kan man förnedra sig till att ge bort stålar till en snubbe som sitter och lapar sol i Turkiet?

Nä och pensionen blir inte mycket att hurra för heller. Det blir till att suga på ramarna. Om dom nu kommer så långt vill säga.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-11-23, 23:03
Bannlyst
Ingen som hört hur det går med utredningen av bomben i Stavsnäs som ska ha varit riktat mot en hacker som lagt en trojan i Cecilia Beckroths dator? Utredningen ska pågå fortfarande och Dano Acar ska vara skäligen misstänkt enligt en artikel i Expressen.
Senast redigerad av RipperAxe 2009-11-23 kl. 23:23.
Citera
2009-11-23, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RipperAxe
Ingen som hört hur det går med utredningen av bomben i Stavsnäs som ska ha varit riktat mot en hacker som lagt en trojan i Cecilia Beckroths dator? Utredningen ska pågå fortfarande och Dano Acar ska vara skäligen misstänkt enligt en kvällstidningsartikel i Expressen.

Kan du lägga ut länken till den artikeln?
Citera
2009-11-23, 23:20
Bannlyst
Citat:
Kan du lägga ut länken till den artikeln?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1744411/gangsterledaren-begard-haktad-for-bomben-mot-programledaren

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1749219/har-jagas-gangsterledaren

Sen undrar jag också varför Geoffrey Kitutus advokat ställde frågor till målsägarna om Cecilia Beckroth i den pågående rättegången om Södermalmsbomben. Någon som förstår vad Kitutus försvarsadvokat Kerstin Koortis försvar går ut på?
Senast redigerad av RipperAxe 2009-11-23 kl. 23:39.
Citera
2009-11-23, 23:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Alltså, finns det ens någon OG för killen att leda längre?
Citera
2009-11-24, 01:06
Bannlyst
Citat:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1744411/gangsterledaren-begard-haktad-for-bomben-mot-programledaren

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1749219/har-jagas-gangsterledaren

Sen undrar jag också varför Geoffrey Kitutus advokat ställde frågor till målsägarna om Cecilia Beckroth i den pågående rättegången om Södermalmsbomben. Någon som förstår vad Kitutus försvarsadvokat Kerstin Koortis försvar går ut på?

Tack, det var mycket intressan läsning.

Ja det var en bra fråga, jag antar att hon försöker att göra allt hon kan för att försvara Kitutu. Frågan är om det funkar eller om hon bara gör bort sig själv?!
Citera
2009-11-24, 08:52
Medlem
Skippa dessa gäng!

Som man kan se här så är det inte ekonomiskt hållbart att hålla till i ett gäng som detta, och inte några andra heller som inte har bäring att göra goda affärer så att alla kan äta sig mätta.

Bäst pengar gör man för sig själv utan inblandning från andra håll där det bara handlar om att utnyttja folk för sina egna syften.
För så är det ju om man ska vara ärlig!

För vilken åsna om man får tänka efter är beredd att betala/försörja någon lirare som hänger utomlands och inte gör ett smack.
Givetvis är det alltid kul en månad eller två och gå mot samma mål som oftast är högtflygande planer som sen blir reduserade ju längre tiden går.

Allt handlar om pengar och finns det inga pengar och bara en evighetskarusell av våld och försök till att tvinga till sig pengar som man ändå aldrig får, just för att den vanliga "svensson" anmäler på plats.
Och när snuten väl är inblandad så är det game over.

Och varför???

Jo, man ger sig på vanliga människor, hotar barn, kvinnor osv, och det är en dödssynd vilket gäng man än tillhör.
OG får inte komma in i dom rätta sällskapena pga att dom är illa omtyckta och därför återstår bara nån påhittad skuld (utpressning) samt några mindre goda knarkaffärer.

Polisens resurser för denna typ av affärer är gigantiska.

Game Over!!!!
Citera
2009-11-25, 01:03
Bannlyst
Citat:
Tack, det var mycket intressan läsning.

Ja det var en bra fråga, jag antar att hon försöker att göra allt hon kan för att försvara Kitutu. Frågan är om det funkar eller om hon bara gör bort sig själv?!

På torsdag och fredag är det stor OG rättegång i säkerhetssalen i Stockholm.
Citera
2009-11-25, 09:59
Bannlyst
Citat:
På torsdag och fredag är det stor OG rättegång i säkerhetssalen i Stockholm.

Ok tack för info, lägg gärna ut förundersökningen även av den rättegången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in