2010-03-11, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petter
20 lax nu? Hahaha! Jag dör! Istället för att försöka fixa situationen (dvs att låta det självdö) så fortsätter idioten att gräva sin egen grav. Det skulle nästan vara värt att tipsa om ett telefonnummer där de kan nå honom, bara för att få höra vad de ska ringa och hota om. "Du har drivit med OG på youtube! Du ska betala!". Killen ifråga har ju inte ens nämnt Acar, han har tagit åt sig helt på egen hand. Det hade bara kunnat vara mer roligt om de la ut en länk till youtubeklippen på rapport24 istället för stillbilder men det visar på att Acar skäms.

Hade jag vart killen hade jag ringt upp, spelat in samtalet och lagt ut det på Youtube!
Citera
2010-03-11, 16:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Helt underbara klipp, fick mig ett gott skratt. De har inget att oroa sig för. Detta är något som pajasen och halvmänniskan Dano får räkna med. Dano Acar har enbart sig själv att skylla, sitter man gång på gång i media och skryter om vilken Don Corleone man är, ja då får man räkna med att det dyker upp parodier på ens idiotiska uttalanden.

Belöningen för den som röjer killen är en aning patetisk, Dano har inge 20K att betala ut i belöning. Livet på rymmen är inte fullt så glamoröst som Dano försöker påskina.
Citera
2010-03-11, 16:39
Medlem
Vem är frun?
Citera
2010-03-11, 17:08
Medlem
Heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Vem är frun?
Lasse?
Citera
2010-03-11, 17:15
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Helt underbara klipp, fick mig ett gott skratt. De har inget att oroa sig för. Detta är något som pajasen och halvmänniskan Dano får räkna med. Dano Acar har enbart sig själv att skylla, sitter man gång på gång i media och skryter om vilken Don Corleone man är, ja då får man räkna med att det dyker upp parodier på ens idiotiska uttalanden.

Belöningen för den som röjer killen är en aning patetisk, Dano har inge 20K att betala ut i belöning. Livet på rymmen är inte fullt så glamoröst som Dano försöker påskina.
Kamrat Leif lika rapp som vanligt . Du får akta dig så att du inte blir efterlyst...
Citera
2010-03-11, 17:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Vem är frun?

En svensk tjej som han lurat i både det ena och andra, en dum semesterfirare som gick på hans lögner. Minns inte namnet på henne, tror att det nämnts tidigare i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Head
Lasse?

Man kan nästa tro det..

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Kamrat Leif lika rapp som vanligt . Du får akta dig så att du inte blir efterlyst...

Hur många brott är halvmänniskan Dano misstänkt för just?

Mordbrand
Utpressning?

Fyll på listan..
Citera
2010-03-11, 18:38
Medlem
petters avatar
Är det någon som skulle kunna härma den efterlystes röst? Man kan ju beställa gratis kontantkort från t.ex comviq, sedan är det bara att tipsa Acar med ett påhittat namn och telefonnummer. Om han ringer så ska samtalet självklart spelas in och läggas ut på youtube.
Citera
2010-03-11, 19:34
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Är det någon som skulle kunna härma den efterlystes röst? Man kan ju beställa gratis kontantkort från t.ex comviq, sedan är det bara att tipsa Acar med ett påhittat namn och telefonnummer. Om han ringer så ska samtalet självklart spelas in och läggas ut på youtube.

Halvmänniskan Dano har sitt nummer upplagt på någon av sidorna han och LäderLasse driver, bara att ringa och spela in för glatta livet. Han har enligt en källa fått sig ett par fina samtal, där glåporden haglade
Citera
2010-03-11, 19:39
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Halvmänniskan Dano har sitt nummer upplagt på någon av sidorna han och LäderLasse driver, bara att ringa och spela in för glatta livet. Han har enligt en källa fått sig ett par fina samtal, där glåporden haglade
http://original-gold.com/

Handbojorna han säljer hoppas jag få se runt hans handleder inom en snar framtid..
Citera
2010-03-11, 19:51
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

Handbojorna han säljer hoppas jag få se runt hans handleder inom en snar framtid..

Det är väl tyvärr önsketänkande, även om jag förstås håller med.
Vill inget hellre se än att fanskapet spärras in för all framtid.
Citera
2010-03-11, 20:00
Medlem
petters avatar
Vad jag menar med att skaffa ett nytt kontantkortsnummer och ge till Acar är att då slår man två flugor i en smäll. Dels få höra när en idiot ringer och ska hota, dels att killen i youtube-videon får det lugnare. Svårt att ringa och jaga folk om de får in ett par tips inklusive telefonnummer. Om jag hade haft en extra telefon och varit bra på att prata göteborgska med brytning så hade jag gjort det.
Citera
2010-03-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

Va hur fan kan han sälja handbojjor för 1 kr styck , hur mycket kan vinsten vara på det ??? :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in