2009-10-06, 22:44
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaze00
Det var som jag sade från början. Det hela blossades upp snabbt som fan och många hoppade på tåget, men sanningen var den att det var en ren och skär pajkastning från början till slutet. ingen substans i varken tony-tone eller piraten eller pitbull bla blas inlägg. Plötsligt frånj ingenstans var Dano ett peddo, informatör bla bla. Ni kan ju bara tänka er hur poliswannabena här göttade sig.
Du sade från början.
Verkar ju vara din första post så du har nog inte sagt så mkt innan..
Men visst uppskattar jag att folk som suttit med Dano delar med sig av fakta till oss som inte är fängelsekunder..
Citera
2009-10-07, 16:35
Medlem
såg att någon hade skrivit att danos fru jobbade som prostituerad förut, skulle du kunna utveckla informationen en anning då ja e högst intresserad av horor för tillfället
Citera
2009-10-07, 17:34
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
såg att någon hade skrivit att danos fru jobbade som prostituerad förut, skulle du kunna utveckla informationen en anning då ja e högst intresserad av horor för tillfället

Absolut, det är bäst att du tar dig en titt här så slipper vi gå en massa OT.

https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=23
Citera
2009-10-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Absolut, det är bäst att du tar dig en titt här så slipper vi gå en massa OT.

https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=23

tack så mycket, du har underlättat min jakt , slipper nu gå runt på gatorna o leta efter henne. efter infon om henne så är det inte så underligt att danos p-piller business inte gick så bra då han fick underhålla henne me massa piller pga alla kunder?
Citera
2009-10-07, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
tack så mycket, du har underlättat min jakt , slipper nu gå runt på gatorna o leta efter henne. efter infon om henne så är det inte så underligt att danos p-piller business inte gick så bra då han fick underhålla henne me massa piller pga alla kunder?

Men vad är detta för dumheter, vad har hon gjort dig nu då?
Ni gör detta bara för att förnedra Dano. Blev du kickad eller?
Dano är smartare än de flesta, har en otrolig karisma vilket alla som träffat honom kan vittna om och han älskar sin fru.
Senast redigerad av V40 2009-10-07 kl. 19:36.
Citera
2009-10-07, 19:43
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V40
Men vad är detta för dumheter, vad har hon gjort dig nu då?
Ni gör detta bara för att förnedra Dano. Blev du kickad eller?
Dano är smartare än de flesta, har en otrolig karisma vilket alla som träffat honom kan vittna om och han älskar sin fru.
Han ger inte ett särskilt karismatiskt intryck i de intervjuer som han har medverkat i. Man får snarare bilden av en person som har väldigt svårt att utrycka sig och i ord få fram det han vill framföra. Dessutom så pratar han väldigt fort och otydligt.

Vill även passa på och välkomna Kamrat Leif.Jennekvist tillbaka till forumet.
Citera
2009-10-07, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Han ger inte ett särskilt karismatiskt intryck i de intervjuer som han har medverkat i. Man får snarare bilden av en person som har väldigt svårt att utrycka sig och i ord få fram det han vill framföra. Dessutom så pratar han väldigt fort och otydligt.

Vill även passa på och välkomna Kamrat Leif.Jennekvist tillbaka till forumet.

Håller då inte med dig. Dano skulle nog kunna bli vad som helst om han hade vuxit upp bland andra kamrater. Han valde att bli kriminell, han gillar livsstilen och skulle välja den igen om han skulle leva om sitt liv. Han har tydlig ledarförmåga och har en otrolig kreativitet.
Citera
2009-10-07, 20:03
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V40
Håller då inte med dig. Dano skulle nog kunna bli vad som helst om han hade vuxit upp bland andra kamrater. Han valde att bli kriminell, han gillar livsstilen och skulle välja den igen om han skulle leva om sitt liv. Han har tydlig ledarförmåga och har en otrolig kreativitet.
är det därför han lever i exil och är boss över ett OG som numera bara är spillror..
Ja jag har svårt att se nån som sitter och säljer graviditetstester och mössor som nån framstående ledargestalt..
Citera
2009-10-07, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
är det därför han lever i exil och är boss över ett OG som numera bara är spillror..
Ja jag har svårt att se nån som sitter och säljer graviditetstester och mössor som nån framstående ledargestalt..

Alla har uppgångar och skov i sina liv, inget konstigt med det. Jag avsåg hans personliga egenskaper. Jag vet att han respekterar sina medlemmar och är alltid rak, hård men rak och tydlig i vad han tycker, han går också att resonera med och lyssnar. De som känner honom vet att han inte kör med dubbelspel. Spillror...nja, det är snarare så att han väljer kvalitet framför kvantitet. Vad säljer du själv btw?
Citera
2009-10-07, 21:15
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaze00
Det är just et sånt här inlägg som vittnar om din grava efterblivenhet.

Bara för att Dano satt och packa piller nu på slutet innebär inte att han inte är en ledargestalt. Bara det faktumet att han hade Göteborgs och kanske sveriges största förortsgäng bevisar att han var någon att räkna med när det begav sig. Folk gav allt för Dano, när han sade till ngn hoppa så svarade dem hur högt, detta kan många skriva under på. Sluta leka smart för det gör dig bara ännu mer efterbliven
Som sagt han Var , men man kan inte leva på gamla meriter, och dom enda som hoppar idag är dom som hoppar av det sjunkande skeppet..
Citera
2009-10-07, 21:32
Bannlyst
Fan man blir chockad...

Sitter det människor här och ser upp till en loser som Dano? Det måste vara något slags skämt...eller...?

Han har blivit intervjuad ett par gånger i TV och jag har nästan kännt mig tvungen att byta kanal av ren pinsamhet! Hans förtvivlade försök att verka "lyckad" faller ju platt när man hör hans resonemang och ser på hur "välskött" hans organisation är.
Citera
2009-10-07, 21:35
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogus
Fan man blir chockad...

Sitter det människor här och ser upp till en loser som Dano? Det måste vara något slags skämt...eller...?

Han har blivit intervjuad ett par gånger i TV och jag har nästan kännt mig tvungen att byta kanal av ren pinsamhet! Hans förtvivlade försök att verka "lyckad" faller ju platt när man hör hans resonemang och ser på hur "välskött" hans organisation är.
ja det enda som verkar vara välskött nu är hans noppade ögonbryn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in