2009-10-06, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Bevis tack!!!!!!!

Han har INGA!!
Citera
2009-10-06, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
finns ju en debattör här i tråden som suttit samtidigt som han på Hall som bekräftat det hela..

Jag satt också samtidigt på Hall å vet att debattören hade ihopa det med en stor hårig Turk. Det är bekräftat!
Citera
2009-10-06, 14:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Jag satt också samtidigt på Hall å vet att debattören hade ihopa det med en stor hårig Turk. Det är bekräftat!

Så du säger att du satt på samma avd som Dano?
Citera
2009-10-06, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Så du säger att du satt på samma avd som Dano?

japp...
Citera
2009-10-06, 16:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
japp...

Ok, du är bästa kompis med Eddy Paver och blodsbrolla med Dano Acar

Jag antar att du är brosha med Milan Sevo, Thomas Möller och resten av skithögarna som härjar och härjat runt i Sverige?

Hur kommer det sig att du är tajt med Eddy Paver och samtidigt är Brosha med Dano?
Citera
2009-10-06, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ok, du är bästa kompis med Eddy Paver och blodsbrolla med Dano Acar

Jag antar att du är brosha med Milan Sevo, Thomas Möller och resten av skithögarna som härjar och härjat runt i Sverige?

Hur kommer det sig att du är tajt med Eddy Paver och samtidigt är Brosha med Dano?

Jag har känt E sen 20 år tillbaka.. långt innan han ens var i närheten av det liv han nu lever. Vad E & D gör mot/med varandra på sin fritid skiter jag i och tar inte nåns sida! M har jag aldrig träffat men jag har pratat med honom på telefon minst 100 gånger genom åren. T har jag också pratat med ett antal gånger men aldrig träffat... de två är ju polare med en bra vän till mig från Malmö. Hur jag känner D vill jag inte gå in på men allt som skrivs här är lögn... i allafall att han ska va golare å sånt.. det är bullshit! Men vem jag känner borde väl vara ganska så ointressant eller? Fast bästa kompis är väl å ta i va....?
Senast redigerad av alexgr 2009-10-06 kl. 17:32.
Citera
2009-10-06, 18:28
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
japp...
Under vilken tid var det, årtal o.s.v..
Citera
2009-10-06, 18:33
Bannlyst
Citat:
Under vilken tid var det, årtal o.s.v..

Visst.. å de tror du att jag skulle säga här??? Hellre att ni inte tror mig än att jag avslöjar mig.... Jag har inget att bevisa för nån.. tro vad du vill...
Citera
2009-10-06, 18:36
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Visst.. å de tror du att jag skulle säga här??? Hellre att ni inte tror mig än att jag avslöjar mig.... Jag har inget att bevisa för nån.. tro vad du vill...
ja då avfärdar jag dig som den skitsnackare du är..
Citera
2009-10-06, 18:40
Bannlyst
Citat:
ja då avfärdar jag dig som den skitsnackare du är..

visst! tack så mycket! bara du mår bra så är jag nöjd...
Citera
2009-10-06, 21:08
Medlem
Mesmeros avatar
Jag måste säga att jag tycker att hela den här historien med Wojtek är det som sänker båda grabbarna. För om Danhos anklagelser stämmer är det varje krigares instinkt att avliva fanskapet och om det inte stämmer så gäller det omvända. Som det nu stryker båda runt helt öppet och ägnar sig åt någon typ av förtalskampanj a lá högstadiet. Denna barnsliga intrig avlivar mycket effektfullt myten om dom själva.
Citera
2009-10-06, 22:24
Medlem
Mesmeros avatar
Spelar egentligen ingen roll om han skriver här eller ligger bakom denna pajkastning på annat sätt. Faktum är att han enligt honom själv blivit rövknullad (ej bokstavligt talat) av han närmaste och denna person får leva vidare precis som inget hänt. Det är ofattbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in