2009-03-29, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Och ändå är han presstalesman som det verkar..
Du sa ju nyss att det skulle handla om medlemmarna. Men du kanske vill ändra dig nu.
Citera
2009-03-29, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Har din farbror i CS också affärer ihop med läder-lasse?
Är inte detta OG-tråden ?
Citera
2009-03-29, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanE1
Men så man ser aldrig O.G i Göteborg längre? Då är de väl vännerna och albanerna som syns mest.

man ser de aldrig för de inte finns längre kvar
Citera
2009-03-29, 17:43
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Du sa ju nyss att det skulle handla om medlemmarna. Men du kanske vill ändra dig nu.
Om OG och dess medlemmar skrev jag, och Läder-lasse och Dano verkar ju vara bästa vänner, och han uttalar sig ju dessutom i media om OG så måste man ju få diskutera Läder-Lasse här..
Citera
2009-03-29, 17:44
Bannlyst
Citat:
Om OG och dess medlemmar skrev jag, och Läder-lasse och Dano verkar ju vara bästa vänner, och han uttalar sig ju dessutom i media om OG så måste man ju få diskutera Läder-Lasse här..
Jag du skrev om OG och dess medlemmar, men Lasse är varken OG eller medlem. men det är lugnt, du får ändra dig
Citera
2009-03-29, 17:51
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Jag du skrev om OG och dess medlemmar, men Lasse är varken OG eller medlem. men det är lugnt, du får ändra dig
Är du mod här nu på krimforat så du kan bestämma vad som är ot eller inte..
Självklart kan man diskutera Läder-Lasse i den här tråden..
Citera
2009-03-29, 17:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Försök inte att vända och vrida på Kentys ord, du vet mycket väl vad han menar, pundarn Lasse leker presstalesman i media, så Kenty har rätt, du idiotförklarar dig själv gång på gång, sedan ska du ge fan i att kalla stoffepojken för offtopic-kungen, det är du som är OT-kungen här på FB, din jävla pajas.
Citera
2009-03-29, 17:54
Medlem
Jag har en fråga Cissi. Ni verkar ju vara polare alla gangsters där nere på västkusten... Varför spränger ni varandras bilar och skjuter på varandra?
Citera
2009-03-29, 17:54
Bannlyst
Citat:
Är du mod här nu på krimforat så du kan bestämma vad som är ot eller inte..
Självklart kan man diskutera Läder-Lasse i den här tråden..
Klart man kan snacka Lasse här, men det var ett dumhuvve innan som sa att man skulle snacka OG och dess medlemmar.
Citera
2009-03-29, 17:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Jag har en fråga Cissi. Ni verkar ju vara polare alla gangsters där nere på västkusten... Varför spränger ni varandras bilar och skjuter på varandra?

Cissi bor inte i Göteborg, ligisterna beter sig precis som djur, hundar pinkar revir, samma sak med stadens ligister, dock så är OG ute ur bilden.

Sedan får du sluta använda ordet "NI" för Cissi är inte inblandad i något av det som sker här i Göteborg och ingen annanstans för den delen heller. Han är bara en wannabe som leker orakel här på Flashback.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-03-29 kl. 17:58.
Citera
2009-03-29, 18:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ärligt Leif, vem fan är du? Du känner ingen i dessa gängen, du er ingen, du har inte kontakt med någon av dem, inte det minsta.

Du hatar både invandrare och brottslighet, fast du sitter här hela dagarna.

Du har inget jobb, inga vänner, ingen familj, ingenting.

Varför skriver du in dem här trådarna?
Snälla dra åt helvete din ensamma mobbade enstörning, synd att dina föräldrar inte gav dig kärlek, sitt och gråt och tänk på detta, dina jävla hundfitta!

Förstår att sanningen svider, dina personangrepp mot mig biter tyvärr inte på mig. OG finns inte och det är bara att acceptera faktum.

Att jag ogillar invandrare beror på sådana som du!
Citera
2009-03-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ärligt Leif, vem fan är du? Du känner ingen i dessa gängen, du er ingen, du har inte kontakt med någon av dem, inte det minsta.

Du hatar både invandrare och brottslighet, fast du sitter här hela dagarna.

Du har inget jobb, inga vänner, ingen familj, ingenting.

Varför skriver du in dem här trådarna?
Snälla dra åt helvete din ensamma mobbade enstörning, synd att dina föräldrar inte gav dig kärlek, sitt och gråt och tänk på detta, dina jävla hundfitta!

Vad sitter du här och tjafsar för din dumma bondlurk? Du skrev i Skövde-tråden, SKÖVDE för fan grabbhalva sätt på dig gummistövlarna och åk på åkern din bondtölp.Sen du gjorde entre "johan" har forumet gått spikrakt nedåt, Sicilian..mr.Cosa Nostra må ha sina sidor men han kan tillskillnad från dig ibland ta fram en seriös sida.

Jag vågar sätta en slant på att du inte ens är Egypter, hur många Egypter känner du som kallar sig "johan"? Du bor säkert i bondhålan Skövdes s k Ghetto och leker blatte för att du tror att du på något sätt skulle få mer street-cred. Ge upp lilleman, ingen tror dig.

Någon som från Halmstad som kan ge en update om Wojtec, är han nere på stan och surplar kaffe eller sitter han skrämd hemma med en laddad hagelbrakare?

Peace out niggas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in