Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Kan det inte vara så att han trodde det i början, men sen fått för sig att det är nån annan, och det är mot den personen den där bomben är ämnad? Jag tror han ljuger om att han inte är inblandad i bombdådet
Fast hursomhelst var det ju störtkul att Läderlasse lurade honom att Jan Axelsson är en hackare. Två utvecklingsstörda individer med våldstendenser som kompisar = illa.
Han står ju prompt fast vid att det är Janne som ligger bakom hackningen. Acar är en idiot, och ni vet hur det är med idioter, har de fått för sig en sak släpper de aldrig tråden.
En sak till som jag tänkt på, turkiska fängelsen är inte att leka med, tortyr är rätt vanligt inne på de turkiska kåkarna, han kommer inte att kunna bete sig hur han vill där inne. Beter han sig illa mot anstaltspersonalen eller beter sig allmänt illa slutar det med att han får en elbatong rätt upp i anus. Troligtvis har han insett detta och därför vill han tillbaks till Sverige, för våra anstaler är rena rama jävla hotell, tillgång till tv i cellen, PS2, kiosk, solarium, gym, ja ni förstår nog min poäng.
Vi får helt enkelt hoppas att åklagaren Holst får till en deal med turkiska myndigheter om att en eventuell rättegång mot babben hålls nere i turkiet. Vilka är fördelarna med en rättegång/fängelsestraff där nere? Det ska jag nu berätta för er kära kamrater.
Vi hederliga skattebetalare slipper då stå för hans kostnader