2009-10-16, 17:36
Medlem
Danj3Ls avatar
Bergsturken kallar Sverige hem

Källa:http://www.gt.se/
Citera
2009-10-16, 17:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Tror han på allvar att sajten Flashbacks grundare Jan Axelsson hackat OGs sida?

Yes.
Citera
2009-10-16, 18:13
Bannlyst
Han är..

Han är sorglig, riktigt sorglig. Han vet att det snart är kört för honom och börjar då försöka kohandla

Kan någon upplysa mig om vem den 39-åriga `föredetta krögaren på Götgatsbacken är som var målet för bomben som Denho är misstänkt för att ha beordrat?
Citera
2009-10-16, 18:27
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Förhoppningsvis

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.226038-denho-acar-jag-ar-oskyldig

Nu vill han även försöka förhandla likt en don corleone, vissa lever i verkligheten, andra i gudfaderfilmernas värld.

Hahahahhh, ja jävlar i det. Så kommer då dagen då halsen skall tvättas och rakas på dano. Nu har pengarna tagit slut. Och så även dom små rännilar som små lättlurade finniga ungdomar skickade. Nu har han inga pengar kvar att pynta div folk i Turkiet med.

Nu ligger han på knäna och ber om nåd. Hoppas han får möjlighet att bevista ett Turkiskt fängelse på insidan också "The midnight express style".

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-10-16, 18:31
Medlem
Cripss avatar
Härliga fredagsnyheter, hoppas han får ett långt fängelsestraff i Turkiet. Åklagarna börjar äntligen jobba som dem ska.
Citera
2009-10-16, 19:22
Medlem
420-7/11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flen
Han är sorglig, riktigt sorglig. Han vet att det snart är kört för honom och börjar då försöka kohandla

Kan någon upplysa mig om vem den 39-åriga `föredetta krögaren på Götgatsbacken är som var målet för bomben som Denho är misstänkt för att ha beordrat?

Har noterat att krogen med fågelnamnet varit stängd en tid, vet inte om det finns någon koppling.
Citera
2009-10-16, 20:32
Medlem
Jag har aldrig varit så informerad om OG men nu när jag har läst deras hemsida och sett bilder så skrattar man nästan ihjäl sig, vilket skämt dom faktiskt är.
Citera
2009-10-16, 22:35
Medlem
the-consuls avatar
Kan vi inte bara betala turkarna för att se till att han "råkar försvinna"... Skulle väl inte vara några problem? Turkarna kan väl inte ha nåt intresse av att stämplas som fristad för efterlysta förbrytare.
Citera
2009-10-16, 23:39
Medlem
el henkos avatar
Fast ändå vore det ganska sjysst om han skulle lagfaras i Sverige i båda instanser, fällas, ta sitt straff, därefter livstids utvisning......och då försvinna av någon anledning
Citera
2009-10-16, 23:50
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Yes.

Kan det inte vara så att han trodde det i början, men sen fått för sig att det är nån annan, och det är mot den personen den där bomben är ämnad? Jag tror han ljuger om att han inte är inblandad i bombdådet

Fast hursomhelst var det ju störtkul att Läderlasse lurade honom att Jan Axelsson är en hackare. Två utvecklingsstörda individer med våldstendenser som kompisar = illa.
Citera
2009-10-17, 02:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Acar bör avtjäna sitt straff i Turkiskt fängelse, vi ska inte stå för hans kostnader!

Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Kan det inte vara så att han trodde det i början, men sen fått för sig att det är nån annan, och det är mot den personen den där bomben är ämnad? Jag tror han ljuger om att han inte är inblandad i bombdådet

Fast hursomhelst var det ju störtkul att Läderlasse lurade honom att Jan Axelsson är en hackare. Två utvecklingsstörda individer med våldstendenser som kompisar = illa.

Han står ju prompt fast vid att det är Janne som ligger bakom hackningen. Acar är en idiot, och ni vet hur det är med idioter, har de fått för sig en sak släpper de aldrig tråden.

En sak till som jag tänkt på, turkiska fängelsen är inte att leka med, tortyr är rätt vanligt inne på de turkiska kåkarna, han kommer inte att kunna bete sig hur han vill där inne. Beter han sig illa mot anstaltspersonalen eller beter sig allmänt illa slutar det med att han får en elbatong rätt upp i anus. Troligtvis har han insett detta och därför vill han tillbaks till Sverige, för våra anstaler är rena rama jävla hotell, tillgång till tv i cellen, PS2, kiosk, solarium, gym, ja ni förstår nog min poäng.

Vi får helt enkelt hoppas att åklagaren Holst får till en deal med turkiska myndigheter om att en eventuell rättegång mot babben hålls nere i turkiet. Vilka är fördelarna med en rättegång/fängelsestraff där nere? Det ska jag nu berätta för er kära kamrater. Vi hederliga skattebetalare slipper då stå för hans kostnader
Citera
2009-10-17, 04:23
Medlem
Citat:
Troligtvis har han insett detta och därför vill han tillbaks till Sverige, för våra anstaler är rena rama jävla hotell, tillgång till tv i cellen, PS2, kiosk, solarium, gym, ja ni förstår nog min poäng.

Som turkisk medborgare lär han utvisas efter avtjänat straff. Om han ändå hamnar i Turkiet igen kan han lika gärna stanna där nu... antar jag att han resonerar. Det känns inte troligt att det skulle hållas en rättegång i Turkiet mot honom för brott begångna i Sverige. Det är ungefär som om det skulle hållits en rättegång i Sverige mot Calle Jonsson.

Enda möjligheten att få tag på honom är om han är dum nog att besöka ett EU-land (exempelvis Italien) vilket svenska myndigheter får nys om. Då är det bara att begära att att italienska polisen anhåller honom (jag antar att det finns en europeisk arresteringsorder utfärdad) och därefter utlämnar honom till Sverige (på samma sätt som Calle Jonsson utlämnades till Grekland).
Senast redigerad av Fennicum2 2009-10-17 kl. 04:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in