2009-01-29, 13:56
Medlem
100apor.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Och denna tråden får man inte glömma...Humor

Beställde 1G DiPT - Fick en lösfitta och en porrfilm...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=156336

sitter o garvar så att jag gråter
Citera
2009-01-29, 14:03
Medlem
trippens avatar
det dom bör tänka på är att ger man sig på fel shop så kan det bli krig. og är inte dom enda som vill ha nätmarknaden. faktum är att OG framstår som rätt harmlösa när man jämför med andra.
Citera
2009-01-29, 14:05
Medlem
Kan det inte vara så att Dano o co. aldrig varit riktigt inblandade i detta
mer än att dom visar upp sitt "varumärke" och att det är Lasse som håller i trådarna när det kommer till internetsatsningen.

Lasse kontaktade Dano med sin lena tunga och målade upp en vision av ett
internetmonopol med miljoner i vinster.

- Visst fixa det här och och ge oss en del av kakan så står vi bakom dig säger Dano. (och låter sig snällt fotograferas i allahanda bögmössor)

Lasse inleder samarbetet med ett totalt fiasko då hans sida blir hackad
samtidigt som han försöker stänga ner alla konkurrenter. Dano blir såklart förbannad över all läckt info men läderbögen lyckas än en gång övertala
Dano, dum som han är att ge det en andra chans.

Lasse som alltid har svängt för vinden kommer nu med sin nya plan
om att ta betalt av andra nätshoppar istället, samma buktiker han nyss
ville ha nedstängda...

Det är som hämtat ur Jönssonligan alltihopa.

Jag hyllar inte Dano på något vis, det är en riktig tattare det med men det komiska i allt det här är att jag tror läderbögen har lovat mer än han kan lova
och en dag kommer Dano förstå att han haft affärer ihop med en gammal hederlig bondfångare och lägger ner alltihopa lika snabbt som det började.

O.G har ju redan blivit mer komiskt än otäckt sedan samarbetet inleddes.

Folk skrattar ju åt dom överallt nuförtiden
Citera
2009-01-29, 14:18
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
"Jag har en plan"

Finns det någon förklaring till varför D.A har valt att fortsätta samarbetet med Lasse efter det första fiaskot? Det naturliga hade väl varit att sätta en kula i karln snabbt som fan för att åtminstone behålla lite värdighet, varför väljer han att bli till ett ännu större åtlöje genom dessa patetiska utskick?
Citera
2009-01-29, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Efter gått igenom hela tråden så är det bara Hillside som när han vilar så tar i love mary över, frågor om OG haglade av flertal som hade rätt, men inga svar av värde kom av dessa 2 ivriga försvarare för läderlasse och dano o OG, var är deras vapendragare i denna frågestund, dom finns inte! Dom vet som många påtalat att dom inte är skrivkunniga eller ens finns.

Frågor av kenty-57 , leif, smachen av Wurtzen tog musten ur Hillside och i love mary, inga pengar har betalas ut av janne, det vet alla insatta.

Att hillside vill påskinna att folk är okuniga och vi har ingen aning om något säger mig allt om den mannen och nivån på debatten som aldrig vart av.

Inget svar av värde från oss? Vad snackar du för skit?

Vadå tog musten ur? Har redan visat att jag har haft rätt i frågorna och pengar har betalat ut av janne, det vet de flesta som är insatta.

Nivån på det folk skriver i tråden visar bara att folk är okunniga och folk gärna snackar skit.
Citera
2009-01-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Inte ens en liten småsnattare, skulle vara kompis med en sådan storsnackare som du!
Här sitter du på FB och fabulerar om dina kriminella vänner och din "inside"-info.
Folk som inte kan hålla truten kommer inte i närheten av några "storbovar".
Det vet tom. jag, som bara snott ett kexchoklad

Trist att du är så fascinerad av tomtarna.
Fast tomtar och troll är väl lite polare, va?

Vad snackar du för skit?

Folk som inte kan hålla truten kommer inte i närheten av några "storbovar"? Bara med det visar du att du inte vet vad du snackar om. Sen har jag bara rättat folk med information som inte kan fälla någon. Så sluta snacka skit ditt jävla troll.

Fascinerad? Det är väll du också isåfall, va gör du ananrs i denna tråden?
Citera
2009-01-29, 14:45
Medlem
Denho har stor otäck, ond, kriminell karisma!

Men att han självvalt blev mediehora och har börjat med fjantiga hemsidor tog ner hans kriminella pondus något oerhört!
Citera
2009-01-29, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Vad snackar du för skit?

Folk som inte kan hålla truten kommer inte i närheten av några "storbovar"? Bara med det visar du att du inte vet vad du snackar om. Sen har jag bara rättat folk med information som inte kan fälla någon. Så sluta snacka skit ditt jävla troll.

Fascinerad? Det är väll du också isåfall, va gör du ananrs i denna tråden?

Jag tyckte att du var rolig, därför fastnade jag här.
Men nu är jag färdigroad och ska låta dig hålla hov själv.
Lycka till!
Citera
2009-01-29, 14:58
Bannlyst
Dano fattar nog inte så mycket om nätet det är därför läderlasse kunnat driva det så långt det e min uppfattning. D verkar helt okunnig om internet så han är heöt i händerna på mr läderkeps
Citera
2009-01-29, 15:02
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullningen
Dano fattar nog inte så mycket om nätet det är därför läderlasse kunnat driva det så långt det e min uppfattning. D verkar helt okunnig om internet så han är heöt i händerna på mr läderkeps

Men han är väl i alla fall läskunnig?
Citera
2009-01-29, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Men han är väl i alla fall läskunnig?

Det vete fan..

Sen kanske Dano inte är användare på FB och kunskapen om läderlasse kanske inte är så himla spridd utanför flashback som man kan tro det är nog här sveriges samlade läderlassekunskaper finns samlade...
Citera
2009-01-29, 15:24
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullningen
Det vete fan..

Sen kanske Dano inte är användare på FB och kunskapen om läderlasse kanske inte är så himla spridd utanför flashback som man kan tro det är nog här sveriges samlade läderlassekunskaper finns samlade...

Men vafan om man är "gangsterboss" så gör man väl ändå någon form av research innan man anlitar en tattare? Tattare har ju inte så gott rykte, inte ens bland assyrier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in