2008-12-17, 01:40
Bannlyst
Du sa att det är max tre gäng som spelar i samma liga. Jag säger minst 5. Och när jag sa det så skickar du PM där du frågar om vilka 5 jag menar.

Jag ska visa för dig att du har fel här.

HA
Albaner
Ryssar
Serber
BMC

Funderar jag lite till så tror jag att jag kommer på fler. För OG har ju aldrig haft några stabila, fasta, stora inkomstkällor, till skillnad från många andra grupperingar.
Citera
2008-12-17, 01:46
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Du sa att det är max tre gäng som spelar i samma liga. Jag säger minst 5. Och när jag sa det så skickar du PM där du frågar om vilka 5 jag menar.

Jag ska visa för dig att du har fel här.

HA
Albaner
Ryssar
Serber
BMC

Funderar jag lite till så tror jag att jag kommer på fler. För OG har ju aldrig haft några stabila, fasta, stora inkomstkällor, till skillnad från många andra grupperingar.

Ryssar? Serber?? HA HA!! Du är en pajjas som lever i i en dröm.
Du hade 2 rätt, kanske 3 beror på hur man ser på saken? Jag skrev 3/4 gäng till, inte bara 3!

Publicera hela PM om du vill, du är välkommen!

Det är ju exakt det OG har haft, stabilla inkomster! Har du svårt att förstå det jag skrev nyligen? Till och med andra människor i olika gäng kan hålla med om att OG har dragit in bra pengar..

Du hoppar mellan raderna i det som passar dig här. Allt för att komma bort..

Som du skrev. Fundera gärna lite mer på vilka som är i toppen. Jag vet absolut mer än dig.. Jag försöker inte få dig att se dum ut, men sanningen ska fram om vi ska disskutera!
Senast redigerad av i_Love_MaryJane 2008-12-17 kl. 01:50.
Citera
2008-12-17, 02:01
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Yes

Citat:
haha

Ska du fortsätta i Leif-spåret å säga 'fel' utan att komma med motargument.
Du vet alltså inte de stora gruppernas inkomstkällor.

Jaså har OG haft några säkra inkomstkällor ? Wannabesnack som vanligt, eller kan du nämna ngt ?

Hur kan du tro att jag ska sitta här och snacka om inkomst källor hos olika gäng? Tror du inte att jag lever mitt liv bra annars?

Men som jag skrev. Jag och andra i olika gäng håller med om att OG gjort bra med pengar. Du är ute på hal is min vän?
Citera
2008-12-17, 09:59
Awaiting Email Confirmation
Asswholes avatar
Citat:
Nu måste jag faktiskt erkänna att jag blev lite förvånad. Trots att du hade lite fel.

Du har rätt i att TZ gjorde livet surt för några av dem, men CB har inget med det att göra. Och du har även rätt i att efter att det började dra igång på kåkarna så hade OG det inte lätt. Men det var i de allra flesta fall självförvållat.

Och sen håller jag med om att de i dagsläget inte är vad de en gång varit på utsidan.

Tack! antligen nan som har lite koll, till skillnad fran I love maryjane som bara agerar propaganda megafon at OG.

CB plockade sjalv tva OG samtidigt pa Hall, gick in i cellen och PANG, PANG, 2OG akte till sjukavdelningen, han har aven klippt minst en till.

OG ar slut pa kakarna, och pa utsidan tjanar de enskilda medlemmarna inte mer cash an andra fororts-kriminella.
Citera
2008-12-17, 10:09
Asswholes avatar
Citat:
Okej att OG inte är så pissdåliga som Leif & Asshole säger, men de är inte heller så bra som du säger. De ligger definitiv inte i någon topp, varesig ekonomiskt eller annat.

Precis, vissa har svart att svalja att deras OG idoler inte spelar i eliten, de ar vanliga fororts gangsters och befinner sig ljusar ifran den "kriminella eliten" i Sverige. Men att forklara detta for dem ar som att prata med ett utvecklingsstort mongo, de fattar liksom inte.
Citera
2008-12-17, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asswhole
Precis, vissa har svart att svalja att deras OG idoler inte spelar i eliten, de ar vanliga fororts gangsters och befinner sig ljusar ifran den "kriminella eliten" i Sverige. Men att forklara detta for dem ar som att prata med ett utvecklingsstort mongo, de fattar liksom inte.

hahahahahah precis, det går inte att förklara för en blatte helt enkelt.
De enda lyckade kriminella är dem man inte vet något om, dem som aldrig syns.
Citera
2008-12-17, 11:05
Bannlyst
Citat:
Tack! antligen nan som har lite koll, till skillnad fran I love maryjane som bara agerar propaganda megafon at OG.

CB plockade sjalv tva OG samtidigt pa Hall, gick in i cellen och PANG, PANG, 2OG akte till sjukavdelningen, han har aven klippt minst en till.

OG ar slut pa kakarna, och pa utsidan tjanar de enskilda medlemmarna inte mer cash an andra fororts-kriminella.
Har du glömmt att nämna när CB fick kniv i arslet av O.G?
Citera
2008-12-17, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Hur kan du tro att jag ska sitta här och snacka om inkomst källor hos olika gäng? Tror du inte att jag lever mitt liv bra annars?

Men som jag skrev. Jag och andra i olika gäng håller med om att OG gjort bra med pengar. Du är ute på hal is min vän?
Har faktiskt också hört det, kan bara hålla med dig. Angående OriginalPharma, så tror jag att det kommer att funka, dels pga bra grejer, plus priser. har hört att Turkiet har bra Primobolan och Sustanon etc...
Citera
2008-12-17, 11:12
Bannlyst
Citat:
Jag skrev 3/4 gäng till, inte bara 3!

Citat:
Det finns max!!! 3 andra gäng i Sveriges hela land som spelar i samma liga

Jaså, skrev du inte tre.
Citat:
Det är ju exakt det OG har haft, stabilla inkomster! Har du svårt att förstå det jag skrev nyligen? Till och med andra människor i olika gäng kan hålla med om att OG har dragit in bra pengar
Finns inte ett gäng som tycker det, och OG har aldrig varit kända för det.

Citat:
Dom har dragit in sjukt mycket pengar

Enligt ditt lysande resonemang så måste de isf dragit runt 1 miljard för 100 mille på en dag var ju ingenting.
Citat:
Jag förstår att du inte vill se sanningen när jag skriver det

Du skriver ju ingenting. Det enda du gör är att prata runt saken utan att säga något konkret någon gång.
Citera
2008-12-17, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Har faktiskt också hört det, kan bara hålla med dig. Angående OriginalPharma, så tror jag att det kommer att funka, dels pga bra grejer, plus priser. har hört att Turkiet har bra Primobolan och Sustanon etc...

Säg något där OG har haft stora affärer. Pengar har de såklart dragit in, men inga sådana summor som Jane tror.

För fan, det finns grupper som har massa verksamheter av olika slag och det har aldrig OG haft på samma sätt. Han svamlar kraftig Jane.
Citera
2008-12-17, 17:17
Asswholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Har du glömmt att nämna när CB fick kniv i arslet av O.G?

Kan sakert stamma. Men CB gar fortfarande runt pa "normalavdelning" medans de flesta OG sitter pa sjalvvald isolering, pga att det finns en stark hotbild mot dom pa de flesta avdelningar.

Beratta garna mer "kak-stories" om OG och deras framfart (bakslag) inom svensk kriminalvard, finns sakert en hel del, men Jockes story ar val en av de roligaste?
Citera
2008-12-17, 17:22
Bannlyst
Citat:
Kan sakert stamma. Men CB gar fortfarande runt pa "normalavdelning" medans de flesta OG sitter pa sjalvvald isolering, pga att det finns en stark hotbild mot dom pa de flesta avdelningar.

Beratta garna mer "kak-stories" om OG och deras framfart (bakslag) inom svensk kriminalvard, finns sakert en hel del, men Jockes story ar val en av de roligaste?

JN kom ju till Kumla sen, men det kanske du vet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in