2009-01-09, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Men hur blir det i Oslo? Där är ett flertal grupperingar redan och frågan är om dom vill ha in en till.

Angående hacket så var det som väntat i och med att dom gick ut med att alla andra nätapotek skulle stänga ner.

Jag tror inte han tar dit OG, i alla fall inte i den bemärkelsen att de ska slå sig in på marknaden, utan mer att han har sin roll där och leder dem därifrån. Det bör ju vara betydligt lättare än från Turkiet.
Citera
2009-01-09, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag tror inte han tar dit OG, i alla fall inte i den bemärkelsen att de ska slå sig in på marknaden, utan mer att han har sin roll där och leder dem därifrån. Det bör ju vara betydligt lättare än från Turkiet.

FYI. En hel del från den svenska sidan kommer träffas i Norge väldigt snart, inkl Dano, vad det är sagt.
Senast redigerad av k0ng 2009-01-09 kl. 10:53.
Citera
2009-01-09, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k0ng
FYI. En hel del från den svenska sidan kommer träffas i Norge väldigt snart, inkl Dano.
FYI ?

Det måste bli lätt nu att kunna ha flera möten etc, öga mot öga, när det bara är ca 30 mil till en lämplig metropol där man kan stråla samman. Han kommer få en helt annan överblick ex därifrån.
Citera
2009-01-09, 10:54
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:

Mnja. Det troliga är att han spänna musklerna nu och visa vart skåpet ska stå så med alla säkerhet så kommer OG att etableras i Oslo med.

Är egentligen skitsamma om han leder OG från Turkiet eller från Norge nej om detta stämmer att han ska till Oslo så kommer det med all säkerhet att hända lite saker i framtiden i både Norge och Sverige.
Citera
2009-01-09, 10:54
Medlem
Citat:
FYI ?

For your info.
Citera
2009-01-09, 11:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Nu tog du väl i, språkkunskaper och driftighet, inteligens,interlektuell, m.m är vitt skilda saker gosse!

En Tomburk kan inte leda OG i så många år, träffade parveln redan när han var en liten yngling. Sett OG växa upp i gbg. Så gammal är jag! Haft åtskiligt med dom att göra!

Efter läst hela tråden, skrivit i den oxå. Frapperas jag om saker som hans morsa och ett evinerligt "bögsnack" om och om igen! inlägg efter inlägg utom några som försöker hålla sig till ämnet.
Tror inte ett dugg på att leif är försiktigare, han står för vad han skriver!
flamsar inte med saker som inte ha med "hackningen" att göra!

Jag skiter fullständigt i bögsurret och gapandet, dom visar bara på rejäl okunighet om den kriminella världen.

Att jag absolut inte sympatiserar med Dano och en riktig pajas läderlasse.

Så förvåningen är mkt stor att Dano ingick sammarbete med denne lädergubbe
förvånar mig fruktanvärt, ett rugikt misstag av Dano som fick hela svedala att
skratta ihjäl sig! mkt oproffsigt så till den milda grad att jag trodde jag läste fel.

Tror inte en sekund på att några pengar betalats ut, kanske vet? och dom kommer inte att få tag i dom som hackade sidan. I så fall med svintur. Och detta skriveri om Danos släkt (mor) exploderar Dano av!

Och sidogrejer som sådana saker har ju inte med hela saken att göra ens.
Hot och svammel mellan skribenterna är oxå patetiskt, skrivet ofta när ingen vet något. Men vill synas i sitt pojkrum!

Nä flera vet vad dom pratar om här, få jag en komentar av dig Sicilianaren!
Du ger inte upp, skriver oavbrutet. Få se hur rätt du kommer få när allt någon gång uppdagas. Tills dess får alla spekulera, men skit i alla könsord m.m

Försök knäcka vem, vilka som gjort detta, samt att vad gör dom med läderlasse nu? Hur kommer Dano att agera, för det gör han! jag vet!!!! go on!
Glöm Janne A, kallt spår!

Snorig briljerar som vanligt och visar vägen!
Bra skrivet och du har rätt i mycket, jag håller med dig, J.A är ett riktigt kallt spår och endast smutskastning från Läderlasse.

Frågan är om Dehno Acar inser sitt misstag med att ingå ett partnerskap i affärer med Läderlasse eller inte?

En annan fråga som jag är nyfiken på är, det gick en medlem under namnet Dr OG, vem är den här karln och vad gör han idag? Har för mig att han blev utkastad, hur kommer det sig att han kallades för Dr OG? Jag viker mig dubbelt av skratt när jag hör det namnet, prova själva att säga Dr OG fem gånger, hur sjukt låter inte det..
Citera
2009-01-09, 11:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Men hur blir det i Oslo? Där är ett flertal grupperingar redan och frågan är om dom vill ha in en till.

Angående hacket så var det som väntat i och med att dom gick ut med att alla andra nätapotek skulle stänga ner.

Vad jag har hört så finns det en hel del sinnessjuka grupperingar i Oslo, frågan är om OG kommer att ha någon chans att kunna göra något större intrång på marknaden där?

Jag tvivlar, men det återstår att se..
Citera
2009-01-09, 11:50
Medlem
ingen nyhet men....... http://mc-razzia.blogspot.com/2009/01/jeg-hper-at-de-andre-kriminelle.html
Citera
2009-01-09, 12:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salaris
ingen nyhet men....... http://mc-razzia.blogspot.com/2009/01/jeg-hper-at-de-andre-kriminelle.html

Citat:
Jeg håper at de andre kriminelle organisasjonene vet hva som er best for dem, og holder seg borte, sier den norske lederen for Original Gangsters.

De kommer att möta hårt motstånd i Oslo.
Hur många är dom i Oslo och vad har de för bakgrund?
Är det tunga snubbar, eller har de rekryterat yngre killar som ploppar upp som svampar lite vart som helst?
Citera
2009-01-09, 12:05
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salaris

Haha, läste ni den bloggen? Han var 2% dvs superbad...
Citera
2009-01-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De kommer att möta hårt motstånd i Oslo.
Hur många är dom i Oslo och vad har de för bakgrund?
Är det tunga snubbar, eller har de rekryterat yngre killar som ploppar upp som svampar lite vart som helst?

Saker kan vara väldigt 'rough' i olso. Märk väl att oslo hushåller väldigt många grovt kriminella.
Det är där knarkpengarna görs nuförtiden.

Hint: 1g smuts kostar 500-800,-/g för gemene man. Upp till 1000,-/g i hålorna utanför.
Citera
2009-01-09, 12:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0ng
Saker kan vara väldigt 'rough' i olso. Märk väl att oslo hushåller väldigt många grovt kriminella.
Det är där knarkpengarna görs nuförtiden.

Jag minns inte vilka nationaliteter det är som dominerar den kriminella scenen i Oslo, har du möjligtvis svaret på min fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in