leif: Jo, det stämmer med smutsiga ampuller. Det som dessutom försämrar deras framtidsutsiker är att turkiets apotek samt alla andra apotek i mellanöstern och norra afrika är fulla av fakes. Att skjuta in fake testo kan vara livsfarligt. påminner mig om en historia som jag läste om en snubbe i tyskland som köpte fejkad winstrol, det visade sig att han hade köpt rengöringsmedel i en winstrolampull. halva lårmuskeln fick dem operera bort.
Är man nere på jorden så ska man handla av grönade personer/sidor med goda referenser samt bevisade innehållsanalyser.
tyvärr ser marknaden ut som följande: humangradeprodukter dvs Äkta Läkemedel tillverkade av licensierade läkemedelsföretag, har tyvärr slagits hårt av fejkade svarta marknaden produkter, UG-labb (Underground Labb) påvisar skadliga ämnen i sina varor samt blåsare har skadat marknaden avsevärt. Riktiga köpare dvs folk som vet vad dem vill ha och vill ha det i mängder har sina kranar samt internetsidor som dem kan lita på. Blir väldigt svårt om inte omöjligt för dessa herrar att göra sig ett namn med sitt projekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Vet du hur inkast går till på en riksanstalt går till ? Och det är inga rövarpriser då det är otroligt omständigt att få in det.
Och visst bör man vara ''någon' för att göra det, men det är för att man annars har svårt att styra till en snubbe som tar den risken att hysta in det. Och inte för att man riskerar att få box.
Men om det nu råkar vara några revispinkande grabbar där, så är det ju bara att ge dem en slant så får man ryggen fri etc.
Vet du vad rövarpriser betyder? DYRT DYRT!!
Nej det är knappast svårt att få en snubbe till att hysta in det, lika lätt som att skaffa en pundarmålvakt till ett företag. Alltså du vet ju ingenting min vän, det du skriver är som klippt och skuret från en pundares historia på ett veckolångt tjackrace, inget personligt dvs.
orkar inte diskutera med dig mer, och du ska inte tro att det betyder att du vinner diskussionen utan jag har lärt mig med åren att diskutera med en fårskalle gör dig själv till en fårskalle.
God jul på dig