2008-12-16, 22:05
Bannlyst
Nej priset på et hekto ligger knappast på 10-12 papp! (om du nu inte är så pass ny i gamet att du inte har bra kontakter)

Speciellt inte om du nu ska börja beckna på kåken då beckning på ett sådant ställe innebär att du måste vara rätt så connected för att inte inkräkta på ngns revir och då har du nog kontakterna till att köpa in ett hegge betydligt billigare. men det är skitsamma....

Håller annars med dig Sicilianaren att man kan tjäna bra med deg på kåken, då efterfrågan är enorm samt utbudet kan variera i perioder.
Citera
2008-12-16, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Nej priset på et hekto ligger knappast på 10-12 papp! (om du nu inte är så pass ny i gamet att du inte har bra kontakter)

Speciellt inte om du nu ska börja beckna på kåken då beckning på ett sådant ställe innebär att du måste vara rätt så connected för att inte inkräkta på ngns revir och då har du nog kontakterna till att köpa in ett hegge betydligt billigare. men det är skitsamma....

Håller annars med dig Sicilianaren att man kan tjäna bra med deg på kåken, då efterfrågan är enorm samt utbudet kan variera i perioder.

Jag orkar inte med allt tjafs med alla som ska tjata emot utan att veta !

Och du, alla på kåken blir skitglada om/när ett hege kommer in, så sluta snacka om connected hit och dit för att du sett på nån film
Citera
2008-12-16, 22:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Vad bra, då kanske du kan hålla käft i några minuter nu då

Inte förrän du förklarar för oss hur du kan vara insatt i hur mycket ett hg amfetamin kostar? Ditt inlägg bevisar att du inte har något att komma med och att du känner dig trängd. Istället för att be mig hållkäft så tycker jag att du förklarar utförligt för oss, hur du kan vara så insatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
kan bara säga så här: Skulle det visa sig att Lasse och Dano startar upp detta apotek och skickar sina varor från turkiet så kommer det gå käpprätt åt helvete, varför? Jo, för att riktiga seriösa kunder som handlar mycket och ofta kommer skrämmas av det faktumet att varorna kan fastna i tullen. jag menar det finns mängder av hemsidor som säljer både AAS och Apoteksvaror och skickar inrikes, så varför skall man vara så dum att börja handla från utrikes sidor? Ingen logik i det hela.

Det finns absolut inte som helst logik bakom det hela, varför handla av stornäsan Dano Acar, när du kan handla av ett apotek som drivs av svenskar här i Sverige, varför riskera sina pengar för att få ett par ampuller med testo några kronor billigare, när du mer eller mindre helt riskfritt kan be en vän på gymmet ordna detta. Sidan är ett skämt och inget annat.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2008-12-16 kl. 22:17.
Citera
2008-12-16, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det finns absolut inte som helst logik bakom det hela, varför handla av stornäsan Dano Acar, när du kan handla av ett apotek som drivs av svenskar här i Sverige, varför riskera sina pengar för att få ett par ampuller med testo några kronor billigare, när du mer eller mindre helt riskfritt kan be en vän på gymmet ordna detta. Sidan är ett skämt och inget annat.

Precis, My point exactly.
Citera
2008-12-16, 22:47
Bannlyst
leif: Jo, det stämmer med smutsiga ampuller. Det som dessutom försämrar deras framtidsutsiker är att turkiets apotek samt alla andra apotek i mellanöstern och norra afrika är fulla av fakes. Att skjuta in fake testo kan vara livsfarligt. påminner mig om en historia som jag läste om en snubbe i tyskland som köpte fejkad winstrol, det visade sig att han hade köpt rengöringsmedel i en winstrolampull. halva lårmuskeln fick dem operera bort.

Är man nere på jorden så ska man handla av grönade personer/sidor med goda referenser samt bevisade innehållsanalyser.

tyvärr ser marknaden ut som följande: humangradeprodukter dvs Äkta Läkemedel tillverkade av licensierade läkemedelsföretag, har tyvärr slagits hårt av fejkade svarta marknaden produkter, UG-labb (Underground Labb) påvisar skadliga ämnen i sina varor samt blåsare har skadat marknaden avsevärt. Riktiga köpare dvs folk som vet vad dem vill ha och vill ha det i mängder har sina kranar samt internetsidor som dem kan lita på. Blir väldigt svårt om inte omöjligt för dessa herrar att göra sig ett namn med sitt projekt.

Citat:
Vet du hur inkast går till på en riksanstalt går till ? Och det är inga rövarpriser då det är otroligt omständigt att få in det.

Och visst bör man vara ''någon' för att göra det, men det är för att man annars har svårt att styra till en snubbe som tar den risken att hysta in det. Och inte för att man riskerar att få box.

Men om det nu råkar vara några revispinkande grabbar där, så är det ju bara att ge dem en slant så får man ryggen fri etc.

Vet du vad rövarpriser betyder? DYRT DYRT!!

Nej det är knappast svårt att få en snubbe till att hysta in det, lika lätt som att skaffa en pundarmålvakt till ett företag. Alltså du vet ju ingenting min vän, det du skriver är som klippt och skuret från en pundares historia på ett veckolångt tjackrace, inget personligt dvs.

orkar inte diskutera med dig mer, och du ska inte tro att det betyder att du vinner diskussionen utan jag har lärt mig med åren att diskutera med en fårskalle gör dig själv till en fårskalle.
God jul på dig
Citera
2008-12-16, 23:12
Medlem
köpenhamns avatar
Var Denho inne på hemsidan för några timmar sedan mån tro?

Kolla statistiksidan 16 Dec, Tue, 20:56:23:
http://extremetracking.com/open?login=ogpharma
Citera
2008-12-17, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asswhole
Besokt Kumla, Hall, Tidaholm eller Norrtalje senate tiden? OG medlemmar vagar inte basta eller ens ga till duschen utan att ha t-shirt som doljer OG tatueringen! Dom ar slut pa kaken!

Tommy Z och Christian B gjorde slut pa dom pa Hall 2002, dom har aldrig aterhamtat sig.

Pa utsidan? inte hort natt mycket om dom! de ar kant i kriminella kretsar att de flesta gar med dem pa insidan for att de har problem och tror sig fa uppbacking, men pa utsidan sa skiter dom i OG.

Nu måste jag faktiskt erkänna att jag blev lite förvånad. Trots att du hade lite fel.

Du har rätt i att TZ gjorde livet surt för några av dem, men CB har inget med det att göra. Och du har även rätt i att efter att det började dra igång på kåkarna så hade OG det inte lätt. Men det var i de allra flesta fall självförvållat.

Och sen håller jag med om att de i dagsläget inte är vad de en gång varit på utsidan.
Citera
2008-12-17, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
idiot?

Vill du disskutera så är du välkommen, men att bara skriva ut massa skitsnack kommer du ju inte långt med.
Skillnaden är att jag har ganska bra koll, och det har inte du? Sluta jämföra oss.

Små pengar säger du? Eftersom du är efterbliven och inte kan läsa hela inlägg innan du svarar.

Så säger jag det igen. Det finns max!!! 3 andra gäng i Sveriges hela land som spelar i samma liga, OG är inte störst och bäst. Men dom tillhör garanterat toppen!
Dom har dragit in sjukt mycket pengar, och dom drar fortfarande in pengar! Även fast han är i Turkiet nu.

Säg till mig vilka du t ror tillhör toppen? Djursholms kickers? rosengårds burk sammlare? Jag förstår att du inte vill se sanningen när jag skriver det. Svårt att sova, gråter och skriker. Men inget kommer förändras för att du gör det.

Jag kan inte hålla mig här.

Du kan inte ha någon koll på detta om du tror att det bara är tre gäng som ligger före.
Utan att tänka så kan jag komma på 5.

Och OG har aldrig dragit in sjukt mycket pengar. Det kan jag lätt säga för jag känner till de flesta av dem och jag känner till dem som var tongivande då de var som starkast.

Vet du vilka som var med då när de satte OG på kartan ?
Citera
2008-12-17, 00:49
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Jag kan inte hålla mig här.

Du kan inte ha någon koll på detta om du tror att det bara är tre gäng som ligger före.
Utan att tänka så kan jag komma på 5.

Och OG har aldrig dragit in sjukt mycket pengar. Det kan jag lätt säga för jag känner till de flesta av dem och jag känner till dem som var tongivande då de var som starkast.

Vet du vilka som var med då när de satte OG på kartan ?

?

Jag skrev 3/4 gäng.. Berätta gärna för mig vem mer som finns på listan i Sverige? 4 gäng som är i toppen! utan att blinka så står jag kvar där.

Som jag skrev tidigare, så finns det flera stycken som lyckas göra bedrägeri eller andra saker/stjärna för en dag på 100 miljoner en dag! Men dom är knappast i toppen för en dag.

Att han som är grundare till OG inte har dragit in sedelbuntar genom åren är ju valfritt att drömma om. Men jag vet att mycket pengar har kommit till det hållet.

För att säga det en gång till. Jag vet mycket, och har varit med i världen lång tid. Kanske innan vissa personer här fick sin första vecko peng av sin mamma! Källa på det? Det kan du/alla glömma direkt.

Jag är inte här för att bevisa vem jag är och vad jag har gjort i mitt liv.
Citera
2008-12-17, 00:54
Bannlyst
Citat:
?

Jag skrev 3/4 gäng.. Berätta gärna för mig vem mer som finns på listan i Sverige? 4 gäng som är i toppen! utan att blinka så står jag kvar där.

Som jag skrev tidigare, så finns det flera stycken som lyckas göra bedrägeri eller andra saker/stjärna för en dag på 100 miljoner en dag! Men dom är knappast i toppen för en dag.

Att han som är grundare till OG inte har dragit in sedelbuntar genom åren är ju valfritt att drömma om. Men jag vet att mycket pengar har kommit till det hållet.

För att säga det en gång till. Jag vet mycket, och har varit med i världen lång tid. Kanske innan vissa personer här fick sin första vecko peng av sin mamma! Källa på det? Det kan du/alla glömma direkt.

Jag är inte här för att bevisa vem jag är och vad jag har gjort i mitt liv.

Du är ju skojig.

Tro fan att man är i toppen om man lyckats göra 100 mille på en dag. Man är i toppen om man gjort 100 mille på ett år.

Och jag vet att du anser att du vet mycket, men efter att ha läst dina inlägg lite noggrannare så tvivlar jag.

Du kan inte nämna första bokstaven i tre-fyra medlemmars förnamn. Och hur förklarar du OGs styrka när de är det gänget som förmodligen har haft det tuffast på kåken.

Fly inte undan nu. Nu ska vi detaljera det lite mer.
Citera
2008-12-17, 01:01
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Du är ju skojig.

Tro fan att man är i toppen om man lyckats göra 100 mille på en dag. Man är i toppen om man gjort 100 mille på ett år.

Och jag vet att du anser att du vet mycket, men efter att ha läst dina inlägg lite noggrannare så tvivlar jag.

Du kan inte nämna första bokstaven i tre-fyra medlemmars förnamn. Och hur förklarar du OGs styrka när de är det gänget som förmodligen har haft det tuffast på kåken.

Fly inte undan nu. Nu ska vi detaljera det lite mer.

Vart vill du komma? Du vet allt och ingen annat vet något ?

Tro fan? Vadå tro fan? Tro vad du vill, men du blir garanterat ingen stjärna för att du gör EN sak och drar in cash EN dag.

Du tillhör toppen om du gör bra pengar dagligen eller ofta! Tror du att några värde rånare blir kungar i hela Sverige för att dom gör ett rån? svaret är Nej !

Nämna första bokstaven? 1 så är jag inte med i OG, 2 så vill jag inte skriva namn eller information här. Varför? För att nån mupp på internet vill ha källa?
Jag lever bra utan det kan jag lova

Testa mig gärna hos olika människor så får du se. Kanske vi känner samma folk någonstans.

Jag är inte någon kung som vet allt !! Men jag har bra koll i olika saker. på grund av att jag varit med i svängen länge.
Citera
2008-12-17, 01:09
Bannlyst
Citat:
Vart vill du komma? Du vet allt och ingen annat vet något ?

Tro fan? Vadå tro fan? Tro vad du vill, men du blir garanterat ingen stjärna för att du gör EN sak och drar in cash EN dag.

Du tillhör toppen om du gör bra pengar dagligen eller ofta! Tror du att några värde rånare blir kungar i hela Sverige för att dom gör ett rån? svaret är Nej !

Nämna första bokstaven? 1 så är jag inte med i OG, 2 så vill jag inte skriva namn eller information här. Varför? För att nån mupp på internet vill ha källa?
Jag lever bra utan det kan jag lova

Testa mig gärna hos olika människor så får du se. Kanske vi känner samma folk någonstans.

Jag är inte någon kung som vet allt !! Men jag har bra koll i olika saker. på grund av att jag varit med i svängen länge.

Hur länge ska du säga att du har varit med länge och vet mycket ?

Vet du summan på det största rånet i Svedala ? Och du får fatta nu att det är jävligt få i detta landet som fixat 100 mille. Inser du inte det så vet jag
inte vad jag ska säga.

Man blir respekterad kan jag lova om man drar in 100 mille. Sker det på en dag så är det kungligt, sker det på en månad är det otroligt imponerande. And so on.

Och du tänker fel när du tror att det är proffsigare att dra in deg ofta, mot att dra in den degen vid färre tillfällen. Tro fan att det är allas dröm att dra in så mycket deg som möjligt, på så få tillfällen som möjligt.

Och du avslöjar ingen om du nämner första bokstaven i några tongivande OG-medlemmars namn, det är bara jag som fattar.

men om du inte kan precisera dig mer så har du tyvärr gjort en Blaze-Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in