2009-01-28, 22:16
Medlem
alpha-betas avatar
Kan inte vi samla ihop typ 10000 namunderskrifter där vi kräver att hillside får bli medlem O.G och utöver det samla ihop 24000 för ett års medlemsavgift? Det börjar bli jobbigt att argumentera med killen, han har ju ingen aning om hur naiv han låter, tycker synd om sveriges mesta gangstawannabe
Citera
2009-01-28, 22:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag råder er att sluta tilltala Pizzabagarn, han är ett troll, han leker orakel!

Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Har inte sagt att han tjänar stora pengar, men har däremot sagt att han tjänar pengar.

Hur vet du att han inte hade råd att betala reklamplats på flashback?

Varför tror du OG har valt att arbeta med honom? Jo, det finns pengar att hämta

Pengar, pengar och åter igen pengar!

Jag är rätt så säker på att Flashback inte skulle ge Läderbögen och Dehno Acar någon annonsplats här.
Det är ju allmänt känt att läderbögen inte kunde betala för sig sist han annonserade här

Du är så fruktansvärt patetiskt, ditt jävla troll. Ena dagen är du medlem i Cosa Nostra, sedan är du 1%:are i ett mc-gäng här i Sverige och nu äger du en RS4, sanningen är den att du äger inte någon RS4, du äger inte ens en rostig Monark cykel.

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Nej nej nej. Han är ju en 1%-biker med fotboja och noll koll. Eller hans alter ego var det förresten. Hans förra då alltså, inte hans förförra

1-0 till Wurzten
Citera
2009-01-28, 22:29
Medlem
jamssons avatar
Uppesittar kväll med TV4.

Det är synd attjag skall upp tidigt i morgon annars skulle jag ha suttit uppe och följt tråden här.Jag kan tänka mig att den drar iväg igen. Som senast. Då fick moddarna å göra .
Citera
2009-01-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
22.40 ikväll ska Ekdahl träffa dano på tv 4

Förvänta dig en dålig intervju Den kommer inte ge speciellt mycket för folket.
Senast redigerad av Hillside 2009-01-28 kl. 22:37.
Citera
2009-01-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag är rätt så säker på att Flashback inte skulle ge Läderbögen och Dehno Acar någon annonsplats här.
Det är ju allmänt känt att läderbögen inte kunde betala för sig sist han annonserade här

Jaså, det kände inte jag till. Men skulle dom betala för sig så tror jag nog att dom skulle kunna få en annonsplats.

Citat:
Du är så fruktansvärt patetiskt, ditt jävla troll. Ena dagen är du medlem i Cosa Nostra, sedan är du 1%:are i ett mc-gäng här i Sverige och nu äger du en RS4, sanningen är den att du äger inte någon RS4, du äger inte ens en rostig Monark cykel.

Snacka skit, vadå medlem i Cosa Nostra och en 1%-are? :s Du är ju full av skit för fan. Inte så svårt att äga en rs4? Gå till banken så kanske du kan få ett lån till en.
Citera
2009-01-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Kan inte vi samla ihop typ 10000 namunderskrifter där vi kräver att hillside får bli medlem O.G och utöver det samla ihop 24000 för ett års medlemsavgift? Det börjar bli jobbigt att argumentera med killen, han har ju ingen aning om hur naiv han låter, tycker synd om sveriges mesta gangstawannabe

Vill inte vara medlem där. Men eftersom folk snackar så mkt skit i tråden om saker dom inte vet så blir det ju att någon får berätta hur det egentligen ligger till. Sen om ni tycker att det verkar som jag älskar OG, så ska jag förklara för er att det gör jag INTE
Citera
2009-01-28, 22:37
Medlem
gobbegroggs avatar
nu jävlar krappar och sejjer, börjar snart!

chipsen upphällda, dippen står i kylen, sugrör i ölen och nu kööööööööööör vi!
Citera
2009-01-28, 22:38
Medlem
gobbegroggs avatar
Hillside, hur ställer du dig till läderlasses tidigare affärer med utnjyttade fulla tjejer osv?

haj

Edit berit: kanske inte något med det att göra, men eftersom det går rykten om LL's frieri till dano så, kanske...
Senast redigerad av gobbegrogg 2009-01-28 kl. 22:41.
Citera
2009-01-28, 22:40
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Vill inte vara medlem där. Men eftersom folk snackar så mkt skit i tråden om saker dom inte vet så blir det ju att någon får berätta hur det egentligen ligger till. Sen om ni tycker att det verkar som jag älskar OG, så ska jag förklara för er att det gör jag INTE
Berätta då varför negern fick polackens plats..
Citera
2009-01-28, 22:50
Medlem
apotekets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
vad säger man?
Jävla svin.

Kommer de lyckas?

Har bekanta som gör affärer via nätet till individer i diverse andra "nätverk" i mälardalen och Gbg. Undrar om Dano ska komma och örfila upp dom personligen?
Citera
2009-01-28, 22:51
Bannlyst
Men vad i helvette släpper dom in för fjortispack

Edit* i debatten alltså
Citera
2009-01-28, 22:54
Medlem
Kenty-59s avatar
Enligt polisen dom intervjuade så var det inte så mkt med OG längre, och så finns det dom här i tråden som snackar om minst 100 medlemmar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in