Citat:
Ursprungligen postat av
helsf
Men Danos familj backade från den kriminella världen utåt iaf och skandalen med Wojtek och läder Lasse gör inte saken bättre. Är detta inte tecken på svaghet? Dano lämnade inte landet för att O.G var försvagade, han visste att han kunde bli mördad. Att Amir inte var känd är inte riktigt sant, han var en boxare och tränade i Angered. Jag minns att Alikhan var rädda för honom för att de visste att snubben kunde slå sönder folk med sina nävar.. Han skulle ta Dano utan tvekan i en fight. Att Kennedy skickar Goran för att få bort Amir visar att de var rädda för honom.
Det med Wojtek och Lasse och resten av soppan är inte det OG jag såg och minns. Det är en skymf mot dem som satte OG på kartan.
Amir är ingen som patrullerat i stan utan några runt sig. Amir var förmodligen äldre än de i AK om de nu var rädda för honom. Men vad gjorde Amir åt Goran?
Dano grundade ett gäng, satte sin prägel på det. Amir var en simpel x-team-kille som var för stor i käften. Amir var en bebis när Denho bildade OG, Kennedy skickade Goran för han var med för att han var soldat, och det hade varit tjafs innan. Amir är ingen du hör något om, har inte hört eller sett honom sen team-tiden, där han var trevlig i början men sen fick för mycket luft.
Denho utmanade Na''''r, Amir har aldrig ens befunnit sig i samma rum. Och som jag sa, Denho är kvar, Amir är det inte, Denho har sina bröder kvar, Amir har varken teamet eller Amin.
Orkar inte ens ta diskussionen för Ham'''i skulle pissa Amir i munnen men han tog iaf order av Denho. Soar, Shahin, Kamal, Yngver, osv de också. Dessa styrde Denho, dessa var gangsters, alla har skjutit någon, inga färger, bara galenskap. Och det är Denho som plockat bort Amirs bror, inte tvärtom.
Denho flydde undan straffet, inte pga av att någon var efter honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tungsvensk
om du nu vet så mycket om dano borde du veta att det inte var " längesen " han var i sverige
lr du kanske menar permanent ?
Med var menade jag existerade, levde, åt och sov. Inte bara besökte.
Möjligheten finns att de återförens, för Ham'' är ute, Yng''' är ute, Denho får resa hem nu, Kamal muckar, Soar och Shahin kommer säkert tillbaka, sedan står dem där igen.
Dessutom behöver de varandra nu på ett annat sätt, så helt omöjligt är det inte.