2001-09-28, 23:23
Medlem
Det är patetiskt att höra alla som stämmer in i hyllningskörerna för USA: Göran Lennmarker (M-riksdagsman), SvD:s chefredaktör Mats Johansson, Göran Persson m.fl.
Enligt Lennmarker är USA garanten för fred på jorden, vilket de utövar osjälviskt. Enligt Mats Johansson och Lennmarker är alla som kritiserar USA sympatisörer till terrorism. Det är SAF-högern som nu flyttar fram positionerna. Man vill göra Sverige till NATO-medlem och ekonomisk vasallstat under USA. På sikt ska denna orientering västerut resultera i nyliberal arbetsrätt- och marknadslagstiftning. Snart ser vi Lennmarker, Johansson och övriga SAF-högern stå och skrapa med foten med mössan i hand utanför Vita huset för att USA ska ta Sverige under sina vingars skugga. För SAF-högern finns inget fosterland - penningen råder.
Citera
2001-10-01, 03:33
Medlem
USA-fjollorna

Det är tack vare begreppet "fred, frihet och demokrati" som idioter som du ens vågar yttra sig. Slår vad om 500 spänn att du inte gjort lumpen ens? Väx upp och bli en man din lilla räka. Var med och försvara det som vi i nord-väst har byggt upp. För jag är då jävligt stolt över det och vill föra det vidare till mina barn. Med USA för frihet!
Citera
2001-10-01, 11:12
Medlem
USA-fjollorna

USA och deras lakejer är fjollor. De kommer inte att ha en chans. Det har vi sett flera gånger.
Citera
2001-10-02, 20:17
Medlem
USA-fjollorna

Securion!
Jo, jag har gjort lumpen. Längre än de flesta (befälsutbildning, fjälljägarna). När får jag mina 500 spänn? En av många skillnader (tack o lov!) mellan oss är att jag vill tänka själv och inte låter andra göra det åt mig.
När du ser nyheter, läser tidningar etc. så är det helt enkelt några som valt ut nyheterna åt dig och vinklat dem färdiga åt dig. Var kritisk! Tänk själv!
Citera
2001-10-02, 22:52
äldre konto (old)
Ej medlem
USA-fjollorna

"Vanlig Svensk"

Jag tror du blajar på mer än lovligt nu !

Tjänstgöringsår ?
Chefen för Kadett-skolan vid tillfället ?
Hur länge ( 10 / 12 / 15 ) mån ?
Krigsplacerad som ? ( grad )
I22, K4 ?
1: a handsuppgift resp. 2: a handsuppgift ? i.h.av.ofred ?
Förbandskod i krig ?
Befattnings nr: ?

Täcknamn ? ( om du vågar )
Beteckning ? ( färg? om du vågar )

Jag betvivlar STARKT att en med dina Vänster-ideologiska tankegångar ens har gjort lumpen, och dessutom på ett av våra
J-Bat:s,J-Skvs och desto mer uppseendeväckande som Befäl....Kort sagt "-DU LJUGER !!!
Citera
2001-10-03, 01:32
Medlem
USA-fjollorna

Mitt täcknamn var WD-12 efter grovdiskmaskinen. Jag var för övrigt den enda i köket med täcknamn (som du kallar det).
Citera
2001-10-06, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
USA-fjollorna

vad spelar det för roll att man gjort lumpen, det är så att krig är den lättaste vägen ur en svår situation och det är en lätt väg att ta, krig är alltid fel.
Citera
2001-10-06, 22:50
Medlem
USA-fjollorna

måste bara hålla med Vanlig svensk. USA suger kuk! vad fan tror dom händer när man lägger sej i överallt?! deras engagemang i mellanöstern beror ju för fan till större delen iaf på att dom vill köpa deras olja.

och jag har visserligen inte gjort lumpen, men jag ska göra det, nästa år. jag är med i FBU (frivillig befälsutbildning) och att leka krig e nått av det roligaste som finns!

< pyr0man1c >
Citera
2001-10-09, 18:56
Medlem
USA-fjollorna

Hoppas dom programmer fel på nån robot så den träffar nån av er i huvudet.
Citera
2001-10-26, 12:20
Medlem
USA-fjollorna

Allt som förs fram i medierna är ju inte sant. Medierna används ju mycke till att styra opinionen i rätt riktning. Det verkar knappt finnas några fria medier nu för tiden med alla frimurare mm. En lättlurad idiot är en bra idiot. Makthavarna vill ju att man skall följa strömmen och vara en duktig idiot och tex inte ifrågasätta vad de gör för att förtjäna så höga löner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in